abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:18:40 #251
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27076186
owwww wat een snoepieee
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:21:49 #252
105850 Fuente
mamamuts
pi_27088923
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:51 schreef Aelalcallorgan het volgende:

[..]

Jup ze hebben een lichte streping. De twee zwarte alleen zwart-donkergrijs maar er is er ook een met lichtere streepjes en stipjes. Ook op de staartjes en pootjes
Meis meis meis!! Wat een retekoele kittens zijn dat toch , zelfs vriendje vindt ze liev . We komen snel kijken hoor, en knuffen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_27100978
pumpkin_ruby: ik weet zeker dat je er je handen aan vol gaat hebben
als het geod is hebben ze een beetje hetzelfde karakter als een abessijn

like i have

maar het is zeker de moeite waard
vraagt bergen aandacht..w i altijd samen spelen
maar ook superlief en aanhankelijk

welke cattery ga je eht kitten halen eigenlijk?
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_27103051
Ik wil niet spammen maar wij verwachten (niet geheel gepland) drie!! nestjes langhaarige kittens.
Als er belangstelling is zal ik tzt wel een link plaatsen.
pi_27104262
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:57 schreef Uhmmie het volgende:
pumpkin_ruby: ik weet zeker dat je er je handen aan vol gaat hebben
als het geod is hebben ze een beetje hetzelfde karakter als een abessijn

like i have

maar het is zeker de moeite waard
vraagt bergen aandacht..w i altijd samen spelen
maar ook superlief en aanhankelijk

welke cattery ga je eht kitten halen eigenlijk?
Ik heb je Abessijntje gezien, lief !! Aparte kleur ook, hoe noem je dat ? Wij krijgen of een wildkleur of een sorrel, de moederpoes is over drie dagen uitgerekend dus het kan ieder moment gebeuren. (En de fokster haar computer is vanmiddag doorgebrand )

Onze katten zijn al veel speeltijd gewend, ik mag niet eens achter de computer zitten van onze poes, dan komt ze me steeds aantikken, en vanochtend heeft ze me uit bed gehaald voor een flink potje apporteren. Onze kater heeft sinds een paar dagen een obsessie voor het doucheputje en zit steeds te wachten tot iemand er wat water doorgooit, dus dat doen we dan af en toe wel voor hem. Verder moet ik zo ongeveer iedere week zo'n pluim op een stokje kopen omdat die nogal intensief gebruikt worden hier. (sowieso iedere avond voor het slapengaan) Ik ben benieuwd wat ons precies te wachten staat met de nieuwe aanwinst, maar het huis is zoveel mogelijk catproof en spelen daar maken we altijd wel tijd voor. Nu alleen nog van de zomer ons balkon verbouwen tot kattenren.

De cattery die we hebben uitgezocht is Cattery Lilith uit Schoondijke, we hebben geen auto maar vanuit Middelburg is dat een uurtje fietsen/met de veerboot, we zijn er al eens op bezoek geweest en het was echt leuk. De katten waren lief, het klikte met die mensen en zelfs de namen die ze al voor de kittens bedacht heeft vind ik leuk. Nu maar afwachten dus.
pi_27113125
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]
Ik heb je Abessijntje gezien, lief !! Aparte kleur ook, hoe noem je dat ? Wij krijgen of een wildkleur of een sorrel, de moederpoes is over drie dagen uitgerekend dus het kan ieder moment gebeuren. (En de fokster haar computer is vanmiddag doorgebrand )
[/qupte]
nou officieel is ze zilver/zwart
maar ze heeft dus ook rood in haar vacht.. dus niet geheel gelukt kleurtje
maar ikzelf vind haar wel onwijs mooi..
de bedoeling was volgens mij dat ze zilver werd.. maar dat is ze dus niet
maar dit is een stuk warmer toch

[quote]Onze katten zijn al veel speeltijd gewend, ik mag niet eens achter de computer zitten van onze poes, dan komt ze me steeds aantikken, en vanochtend heeft ze me uit bed gehaald voor een flink potje apporteren. Onze kater heeft sinds een paar dagen een obsessie voor het doucheputje en zit steeds te wachten tot iemand er wat water doorgooit, dus dat doen we dan af en toe wel voor hem. Verder moet ik zo ongeveer iedere week zo'n pluim op een stokje kopen omdat die nogal intensief gebruikt worden hier. (sowieso iedere avond voor het slapengaan) Ik ben benieuwd wat ons precies te wachten staat met de nieuwe aanwinst, maar het huis is zoveel mogelijk catproof en spelen daar maken we altijd wel tijd voor. Nu alleen nog van de zomer ons balkon verbouwen tot kattenren.
ahja... bij mij thuis is het ook "heibel" als ik te lang achter de computer zit
nu speeltjes aan een elastiekje.. zodat ik niet continu achter balletjes aan hoef te hoppen
en gewoon even rustig achter de computer kan zitten als ik daar zin in ehb
oveigens haal ik daar inderdaad elke week wel een nieuwe voor.. want het leeft zelden erg lang
al zijn die van afgelopen zaterdag wel heel snel stuk
stuiterbal aan een elastiekje.. maar die waren gister dus allebei al stuk
balletje is er gewoon af.. tja en erop krijgen werkt niet natuurlijk

[quote[
De cattery die we hebben uitgezocht is Cattery Lilith uit Schoondijke, we hebben geen auto maar vanuit Middelburg is dat een uurtje fietsen/met de veerboot, we zijn er al eens op bezoek geweest en het was echt leuk. De katten waren lief, het klikte met die mensen en zelfs de namen die ze al voor de kittens bedacht heeft vind ik leuk. Nu maar afwachten dus.
[/quote]
hmm ik ben benieuwd
de mijne komt uit almere (cattery de poespas)
aanvankelijk had ik mijn zinnen gezet op een sorrel poes die zij weg deden
van 5 jaar
omdat ik nogal een lastige oude kater heb
maar na 2 minuten praten met die mensen.. leek het ons geen goed plan om het te doen
uiteindelijk dus een kitten gaan uitzoeken
en toen hadden ze nog een aantal kittens lopen die wel echt helemaal zliver waren
en abby dan.. en nog een katertje
eignelijk mn hart verloren aan een katertje dat letterlijk in mn mouw ging liggen slapen.. maar die was reeds vergeven
en aan dat andere wat oudere katertje..
maarja.. katertje erbij was geen optie
dus werd het abby

overigens kwamen ze bij mij abby gewoon brengen
zijn vervolgens nog een hele tijd gebleven
beetje formaliteiten. en beetje gewoon gezellig
zodat ze nie tzo schrok en niet meteen heel angstig alleen was

maar uur nadat de fokker weg was.. lag mevr. heerlijk in dromenland bij mij op schoot
dat is daarna nie tzo vaak meer gebeurd.. daar is ze veel te actief voor
kennelijk was de dag heel vermoeiend
jobensaskia.nl
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:56:13 #257
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_27113794
@ Estate zijn het shaded silvers? Of zijn het niet de soort die je als webicon hebt staan?
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_27114863
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:35 schreef Uhmmie het volgende:
overigens kwamen ze bij mij abby gewoon brengen
zijn vervolgens nog een hele tijd gebleven
beetje formaliteiten. en beetje gewoon gezellig
zodat ze nie tzo schrok en niet meteen heel angstig alleen was
Zij brengen hun katjes ook altijd weg, ze willen wel weten waar ze terecht komen natuurlijk.
Wij hebben glazen deuren in de woonkamer en de slaapkamer, dus ik kan de kleine daar eerst even de boel rustig laten verkennen terwijl m'n andere twee katten er niet bij kunnen, maar hem wel kunnen zien.
pi_27117040
mja ik vond het wel fijn ook
ze waren de week ervoor ook nog even geweest
soort van "finale keuring"
zonder poes dus

maar ze was echt superbijdehand en stapte al meteen als een echte lady rond
ze heet ook wel liefkozend "hertogin van groot rotterdam" zegmaar
alleen de kater vond het wat raar
want dat rare jonge ding.. dat zo dol enthousiast op hem af kwam stappen
tja.. dat was maar raar (en eng en vervelend.. etc)

zijn nu ruim anderhalve maand verder.. en vannacht lag ze bovenop hem te slapen
en vanochtend gebruikte ze hem letterlijk als springplank

hij vindt dr nog steeds hartstikke druk.. en soms krijgt ze best klappen
maar het gaat gewoon goed
ze is ook supesociaal.. want mijn oudste is dat totaal niet
en dan sneakt ze heel voorzichtig.. steeds stukje dichterbij.. tot ze er tegen aan ligt.. en dan laat de oudste dat toch maar gewoon toe
ze houdt ook erg veel rekening met zn buien.. dan gaat ze netjes om hem heen

ik zou echt niet anders meer willen
jobensaskia.nl
pi_27119758
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef lotje11 het volgende:
@ Estate zijn het shaded silvers? Of zijn het niet de soort die je als webicon hebt staan?
Klopt 1 nest shaded silvers, 1 nest Points, welke kleur weten we nog niet en een nest blauw, chocolate, en div tabby's.
Mijn Webicon is een kitten (poesje) van vorig jaar uit de zelfde combinatie.

vrijdag 20 mei 2005 @ 10:37:54 #261
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_27177637
Ahhh wat een droppies! Wij hebben een wat oudere shaded silver poes, die zijn zo mooi (en harig ) Maar die kittens zijn zo leuk met die streepjes op hun voorhoofd!!

Onze poes vind andere vreemde katten helaas niet zo leuk...... Is bij het vorige baasje nogal ondergesneeuwd onder de andere katten daar dus.....
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_27244679
Met sammie gaat het hier thuis helemaal goed, ze is al de grootste vriendjes met onze andere kat

Ze slapen en spelen heerlijk samen, terwijl de andere kat er eerst niets van moest hebben.....
Vrijdag heeft ze dr eerste inenting gehad en is ze helemaal nagekeken en het was een mooi en gezond poezebeestje nou das toch helemaal mooi...het prikje zelf en het nakijken vond ze niet echt leuk, als ze slaapt mag je alles bij haar doen, maar als ze wakker is moet ze er niets van hebben....

gister is ze voor het eerst even de tuin ingeweest aan het lijntje en dat is natuurlijk erg leuk, maar wel spannend allemaal...

verder ligt ze ook nog steeds graag heerlijk bij je te slapen:

dat is namelijk wel lekker warm zo in je trui

maar met in iemand nek liggen is natuurlijk ook niets mis
  zondag 22 mei 2005 @ 15:15:36 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27244766
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef Estate het volgende:

[..]

Klopt 1 nest shaded silvers, 1 nest Points, welke kleur weten we nog niet en een nest blauw, chocolate, en div tabby's.
Mijn Webicon is een kitten (poesje) van vorig jaar uit de zelfde combinatie.

[afbeelding]
Wow, wat een schitterende beestjes!
  zondag 22 mei 2005 @ 17:13:07 #264
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27248303
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_27255779
Wat een poepies!!!!

Wij hebben momenteel ook kittens, half perzen

http://rainbow.punt.nl
Tralalalaaa
  zondag 22 mei 2005 @ 22:03:22 #266
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27257428
wat een dropjes Echt heel mooi
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:19:39 #267
105850 Fuente
mamamuts
pi_27258099
Aela! Hebben ze de oogjes al helemaal open? Wat een droppies hey Helaas kon ik vriendjeliev nie overhalen , maar kep nog wel even
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_27270293
Ons kitten is zaterdagnacht geboren. De bevalling is niet helemaal goed verlopen, het werd uiteindelijk een keizersnede, één poesje is overleden. Uiteindelijk zijn er twee katertjes, een wildkleur en een sorrel. Ik kan nog niet kiezen, maar mijn vriend is helemaal verliefd geworden op de wildkleur, die zal het dus wel worden. Hij heet Flynn.

Hij zal uiteindelijk dezelfde kleur krijgen als zijn mama:(klik voor vergroting)
  maandag 23 mei 2005 @ 12:53:06 #269
24293 Mikkel
Assistant regional manager
pi_27271648
Sam en Luna (broer en zus):

Braaf en onschuldig (yeah right!):

Laat me slaaaapen:

Wat wil je nu eigenlijk?

Verveel me...

Volg mij, ik weet de weg...

Favoriete plekje:

We hebben ze sinds zaterdag, wat een heerlijke beesten . Wel erg lastig om 's morgens naar het werk te gaan als die boefjes je vanaf hun krabpaal nakijken.
People look at me, they say he’s tough, he was in the army he’s gonna be hard, by the book. But I am caring, and sensitive. Isn’t Schindler’s list a brilliant film?
  maandag 23 mei 2005 @ 13:58:00 #270
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_27273928
Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een kitten die we op kunnen halen rond 6-10 augustus, het liefst een rode kater(tje)...mocht iemand toevallig een kitten weten wat rond deze tijd zou kunnen opgehaald worden laat me dan even iets weten. Alvast bedankt!
pi_27274304
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
Met sammie gaat het hier thuis helemaal goed, ze is al de grootste vriendjes met onze andere kat

[afbeelding]

Ze slapen en spelen heerlijk samen, terwijl de andere kat er eerst niets van moest hebben.....
Vrijdag heeft ze dr eerste inenting gehad en is ze helemaal nagekeken en het was een mooi en gezond poezebeestje nou das toch helemaal mooi...het prikje zelf en het nakijken vond ze niet echt leuk, als ze slaapt mag je alles bij haar doen, maar als ze wakker is moet ze er niets van hebben....

[afbeelding]
[afbeelding]
gister is ze voor het eerst even de tuin ingeweest aan het lijntje en dat is natuurlijk erg leuk, maar wel spannend allemaal...

verder ligt ze ook nog steeds graag heerlijk bij je te slapen:
[afbeelding]
dat is namelijk wel lekker warm zo in je trui
[afbeelding]
maar met in iemand nek liggen is natuurlijk ook niets mis
Waarom moet ik op MSN inloggen om je foto's te zien.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 23 mei 2005 @ 14:20:00 #272
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27274713
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:19 schreef Fuente het volgende:
Aela! Hebben ze de oogjes al helemaal open? Wat een droppies hey Helaas kon ik vriendjeliev nie overhalen , maar kep nog wel even
Jup allemaal open nu
Hehe Spoon had na Flatrock weer met het nest lopen slepen he.. maar er waren ook ruim 10 man komen kijken die ze niet kende.
We hebben het nest in de doos verschoont en weer teruggeplaatst en nu is ze weer op haar gemak gelukkig.

Even je manmens schoppen En anders krijg je er eentje als huwelijkskado
pi_27279947
Ik mag Sammie morgen gaan halen!!!!

Hij doet het erg goed na zijn avontuur in de vaart!

Foto's zullen snel komen
  maandag 23 mei 2005 @ 17:15:19 #274
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_27280621
Volgens mij gaat het gelazer bij mij thuis vandaag beginnen

Nog tips en trucs voor een kat die hoogzwanger is?
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  maandag 23 mei 2005 @ 18:20:53 #275
105850 Fuente
mamamuts
pi_27282665
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef Aelalcallorgan het volgende:

[..]

Jup allemaal open nu
Hehe Spoon had na Flatrock weer met het nest lopen slepen he.. maar er waren ook ruim 10 man komen kijken die ze niet kende.
We hebben het nest in de doos verschoont en weer teruggeplaatst en nu is ze weer op haar gemak gelukkig.

Even je manmens schoppen En anders krijg je er eentje als huwelijkskado
quote Manmens: uhu tdenk je zelluf
hmzzzz
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')