quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:[..]
Ik heb je Abessijntje gezien, lief !! Aparte kleur ook, hoe noem je dat ? Wij krijgen of een wildkleur of een sorrel, de moederpoes is over drie dagen uitgerekend dus het kan ieder moment gebeuren. (En de fokster haar computer is vanmiddag doorgebrand
![]()
)
[/qupte]
nou officieel is ze zilver/zwart
maar ze heeft dus ook rood in haar vacht.. dus niet geheel gelukt kleurtje
maar ikzelf vind haar wel onwijs mooi..
de bedoeling was volgens mij dat ze zilver werd.. maar dat is ze dus niet
![]()
maar dit is een stuk warmer toch
![]()
[quote]Onze katten zijn al veel speeltijd gewend, ik mag niet eens achter de computer zitten van onze poes, dan komt ze me steeds aantikken, en vanochtend heeft ze me uit bed gehaald voor een flink potje apporteren. Onze kater heeft sinds een paar dagen een obsessie voor het doucheputje en zit steeds te wachten tot iemand er wat water doorgooit, dus dat doen we dan af en toe wel voor hem.
![]()
Verder moet ik zo ongeveer iedere week zo'n pluim op een stokje kopen omdat die nogal intensief gebruikt worden hier. (sowieso iedere avond voor het slapengaan) Ik ben benieuwd wat ons precies te wachten staat met de nieuwe aanwinst, maar het huis is zoveel mogelijk catproof en spelen daar maken we altijd wel tijd voor. Nu alleen nog van de zomer ons balkon verbouwen tot kattenren.
ahja... bij mij thuis is het ook "heibel" als ik te lang achter de computer zit
nu speeltjes aan een elastiekje.. zodat ik niet continu achter balletjes aan hoef te hoppen
en gewoon even rustig achter de computer kan zitten als ik daar zin in ehb
oveigens haal ik daar inderdaad elke week wel een nieuwe voor.. want het leeft zelden erg lang
al zijn die van afgelopen zaterdag wel heel snel stuk
![]()
stuiterbal aan een elastiekje.. maar die waren gister dus allebei al stuk
![]()
balletje is er gewoon af.. tja en erop krijgen werkt niet natuurlijk
[quote[
De cattery die we hebben uitgezocht is Cattery Lilith uit Schoondijke, we hebben geen auto maar vanuit Middelburg is dat een uurtje fietsen/met de veerboot, we zijn er al eens op bezoek geweest en het was echt leuk. De katten waren lief, het klikte met die mensen en zelfs de namen die ze al voor de kittens bedacht heeft vind ik leuk. Nu maar afwachten dus.
[/quote]
hmm ik ben benieuwd
de mijne komt uit almere (cattery de poespas)
aanvankelijk had ik mijn zinnen gezet op een sorrel poes die zij weg deden
van 5 jaar
omdat ik nogal een lastige oude kater heb
maar na 2 minuten praten met die mensen.. leek het ons geen goed plan om het te doen
uiteindelijk dus een kitten gaan uitzoeken
en toen hadden ze nog een aantal kittens lopen die wel echt helemaal zliver waren
en abby dan.. en nog een katertje
eignelijk mn hart verloren aan een katertje dat letterlijk in mn mouw ging liggen slapen.. maar die was reeds vergeven
en aan dat andere wat oudere katertje..
maarja.. katertje erbij was geen optie
![]()
dus werd het abby
overigens kwamen ze bij mij abby gewoon brengen
zijn vervolgens nog een hele tijd gebleven
beetje formaliteiten. en beetje gewoon gezellig
zodat ze nie tzo schrok en niet meteen heel angstig alleen was
maar uur nadat de fokker weg was.. lag mevr. heerlijk in dromenland bij mij op schoot
dat is daarna nie tzo vaak meer gebeurd.. daar is ze veel te actief voor
kennelijk was de dag heel vermoeiend
jobensaskia.nlOi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!