misschien overbodig maar: wel even goed handen desinfecteren want als er troep onder je nagels zit...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Verder in de gaten houden dat de poes het navelstrengetje doorbijt. Doet ze dit niet (Mijn poes deed het niet dus), kan je het voorzichtig scheuren. Gaat vanzelf, dus niet trekken of zo he!
Oh ja, ook wel belangrijk. Per kitten komt er een placenta trouwens. Niet schrikken als ze het opeet, dat mag. Mijn DA zei destijds wel dat ze er niet teveel op mocht. Maar ze at ze helemaal niet op uiteindelijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef TearSong het volgende:
...
en hierop aansluitend: is de placenta ook achter het kitten aan naar buiten gekomen?
Toch ook de laatste mag ik hopen?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:34 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ze is pas 1 jaar en 1 maand en het is haar eerste bevalling.
Ik zou geen waterbakje in de doos zetten...mamapoes kan uit de doos komen als ze dorst heeft en de kitten loopt geen gevaar te verdrinken..(zal niet zo snel gebeuren maar toch..)quote:Op zondag 1 mei 2005 22:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
[edit] Trouwens, het waterbakje voor de mama, moet dat ín de doos? Want ik weet niet of de kitten hier hier in kan verdrinken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |