File download was restricted by the content rule 'Block large downloads'.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:43 schreef ReCreative het volgende:![]()
![]()
ik heb al de schurft aan foto's en nou gaat iedereen ook nog es doen alsof ik er als een ramp op sta en als je dus wilt dat ik echt pissig word, dan moeten jullie zo doorgaan
![]()
![]()
.
Ik ga nooit meer naar meets. Stelletje hufters.
Nee, de rest betaalt kijkgeld. Hiervoor mogen ze een uur lang naar de foto's staren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:49 schreef ReCreative het volgende:
Ja zeg, die foto's gaan niet heel WFL door hoor. Sven is ok, de rest moet eerst betalen.
Ok, mits ik 30% van het kijkgeld krijgquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
Nee, de rest betaalt kijkgeld. Hiervoor mogen ze een uur lang naar de foto's staren.
De inkomsten worden overgemaakt naar een aantal stichtingen tegen fotografisch geweld.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ok, mits ik 30% van het kijkgeld krijg.
Candle in the eye, candle in the eye !quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:53 schreef Bensel het volgende:
no, not in the eye, not in the eye AAARGH *FLITS*
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:57 schreef ReCreative het volgende:
Maar serieus, onder meetgangers verspreiden is ok, publiceren of verder verspreiden hoeft van mij niet zo.
Rare gewoontes houden die Friezen Groningers op na.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Candle in the eye, candle in the eye !
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Rare gewoontes houden die Friezen Groningers op na.
Vertel eens?quote:
We proberen er niet teveel mee naar buiten te treden...quote:
Wat?!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:54 schreef Geartsjuh het volgende:
En dat ook nog eens in de naam van de wetenschap! Goed he?![]()
Eigenlijk alles, hoewel ik niet weet of ik dan teveel weet...quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
We proberen er niet teveel mee naar buiten te treden...
ik zat maar wat te kletsen... wat wil je eigenlijk weten?
Idd. Ongecontroleerde foto verspreiding dan wel posten is zoquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde.
Je vraagt het veel te direct. Dat schieten die noordelingen meteen in de verdediging. Eerst vertrouwen opbouwen, met ze aanpappen, doen alsof je van Fryslân houdt, een paar kromme Friese zinnen spreken ('noflike jûn' en dan bij voorkeur uitspreken als: 'nof likkuh euh joen' zo zwaar Amsterdams mogelijk) en dan pas vragen stellen over de gewoonten, denkbeelden en het karakter van de noorderlingquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk alles, hoewel ik niet weet of ik dan teveel weet...
Ik dacht altijd dat die mensen oprecht in ons geinteresseerd waren...quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:30 schreef ReCreative het volgende:
Eerst vertrouwen opbouwen (...) en dan pas vragen stellen over de gewoonten, denkbeelden en het karakter van de noorderling.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:34 schreef Maethor het volgende:
[..]
Bovendien moet je het dan ook goed doen:
(qu63)^2 = (63)^2 (qu)^2 = 3969 (qu)^2 = 3969 q^2 u^2.
Zeg het maar. "Maethor, je bent een mierenneuker". Kòòòm maar kom maar kom maar.
Het feit dat ze wantrouwig zijn geeft al aan dat ze iets te verbergen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Je vraagt het veel te direct. Dat schieten die noordelingen meteen in de verdediging. Eerst vertrouwen opbouwen, met ze aanpappen, doen alsof je van Fryslân houdt, een paar kromme Friese zinnen spreken ('noflike jûn' en dan bij voorkeur uitspreken als: 'nof likkuh euh joen' zo zwaar Amsterdams mogelijk) en dan pas vragen stellen over de gewoonten, denkbeelden en het karakter van de noorderling.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:42 schreef 3969_q2_u2 het volgende:
[..]
3969_q2_u2 is here!
hij pakt de "^" niet![]()
Ikke wel hoorquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:33 schreef Maethor het volgende:
Ik dacht altijd dat die mensen oprecht in ons geinteresseerd waren...![]()
Ach, in Nederland doen Friezen soms net alsof ze Nederlands zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ikke wel hoor. Maar dit komt uit het handboek 'Hoe te handelen bij een Fries', eigenlijk het standaardwerk voor Hollanders. Ik gebruik het zelf zelden meer
.
En ik weer niet van thee.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gewone thee. Ik houd niet zo van munt.
Nou als je Alice er uit kunt halen, dan hou je nog één vrouw over en da's Geartsjuh, dus dat moet ook lukken. Met wat fotoboekvergelijk moet je een aantal anderen ook wel kunnen determineren en dan hou je er niet zo veel meer over die onbekend zijn denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Bensel het volgende:
okee.. als ik nou ook nog wist wie wie nou was op de foto's (alicey kna ik er wel uithalen.. maar de rest ? (no offense intended))
Degene die een foto zo prettig vond dat ik hem in mijn armen moest nemen is ReCreative.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou als je Alice er uit kunt halen, dan hou je nog één vrouw over en da's Geartsjuh, dus dat moet ook lukken. Met wat fotoboekvergelijk moet je een aantal anderen ook wel kunnen determineren en dan hou je er niet zo veel meer over die onbekend zijn denk ik.
Ik ben die kerel die op een gegeven moment dat bier aan zijn lippen heeft. Op die foto zit er dan nog iemand links van mij.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:10 schreef Bensel het volgende:
okee.. als ik nou ook nog wist wie wie nou was op de foto's (alicey kna ik er wel uithalen.. maar de rest ? (no offense intended))
Ja, maar ik heb hier niet de foto's, dus ik kan alleen opnoemen wat ik uit mijn hoofd weet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
kan je niet beter die groepsfoto beschrijven?
Diegene die zijn hooischuur wagenwijd open heeft bij het eten in het museum is Doffy.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:52 schreef Doffy het volgende:
Die kale op foto DCP_0606.JPG is rudeonline iig. En dat is tevens één van die vele foto's waar ik NIET op sta
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Diegene die zijn hooischuur wagenwijd open heeft bij het eten in het museum is Doffy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |