Your Welcome!quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:25 schreef Haushofer het volgende:
Nou qu63, ben heel erg blij met mn mp3-tjes, nogmaals dankjewel !
qu63 qu63 at gmail dot com?quote:
Ha Alicey!quote:
Niksquote:Wat heb jij quutje gevoerd?
Hehe, zal dan wel.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ha Alicey!
[..]
Niks. DIe jongen moet af en toe even stoom afblazen denk ik
.
Ik zie niks, maar dat komt vanwege die agent hier die elke byte inspecteert op verdachte afkomstquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
En toch blijft het smiley topic leuk.
Mijnquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
En toch blijft het smiley topic leuk.
Deze is minder gewelddadig, want er is maar 1 smiley bij betrokken.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn-plet smiley is te geweldig, en deze is wel ok?
![]()
[centraal] Smile request.quote:Hij's indd wel grappigWelk smiley-topic komt-ie uit?
Jep.quote:PS. Mogguh. Koffie....
Van mij wel, uiteraard mits niets gepubliceerd wordt of verder verspreid wordt, maar dat was geloof ik al duidelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:32 schreef Doffy het volgende:
qu63, jij wil de foto's ook hebben? Mag dat, forum?![]()
quote:
Ik hoop dat ik niet wordt aangeklaagd voor geweldsdelicten, maar voor de rest kon het inderdaad veel erger.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:38 schreef livEliveD het volgende:
Leuke foto's. Althans het kon erger![]()
Donequote:Op woensdag 9 februari 2005 10:15 schreef Bensel het volgende:
@doffy, jij hebt foto's? give @ bennie.prins @ gmail.jeweetwel
RC is vast een type dat van dat soort dingen genietquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop dat ik niet wordt aangeklaagd voor geweldsdelicten, maar voor de rest kon het inderdaad veel erger.
Ik zie inderdaad wel een vage grijns tijdens de handeling.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
RC is vast een type dat van dat soort dingen geniet![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehequote:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik de foto's nog niet gezien hebquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef livEliveD het volgende:
RC is vast een type dat van dat soort dingen geniet![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het dan ook niet WFL'erig, maar WFL-achtig.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
WheheheHeel WFL'errerererig (spellen is niet een van me gaves)
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik de foto's nog niet gezien heb.
Bovendien moet je het dan ook goed doen:quote:
De prive en de story zullen smullenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:27 schreef ReCreative het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik de foto's nog niet gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |