Nee, er komt doorgaans erg snel een slotje op dat soort topics. Het kan ook zijn dat je e-mailtjes krijgt van moderators om een foto van je tijger te sturen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
'Mijn siberische tijger loopt steeds terug naar mijn oude huis om daar buurtgenoten op te eten. Wat moet ik doen?'
Dat nemen ze nooit serieus.
Maakt RC er zo'n puinhoop van?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan 'mag' ik zeker ook gelijk de administratie op orde brengen?![]()
Nee, maar door de verhuizing en de lage motivatie ivm gehorigheid in de vorige woning ben ik een beetje achter op dit momentquote:
Dus laat je het iemand anders oplossen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, maar door de verhuizing en de lage motivatie ivm gehorigheid in de vorige woning ben ik een beetje achter op dit moment.
Dat is evident bij wetenschappers en artiesten, net als het zooitje dat er eerst is ontstaanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
Dus laat je het iemand anders oplossen?
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat is evident bij wetenschappers en artiesten, net als het zooitje dat er eerst is ontstaan.
Nee hoor, het is allemaal al weer redelijk op orde en ik heb het zelf gedaanquote:
Ja natuurlijkquote:
Geen idee. Enerzijds ga je toch wel een keer dood, anderzijds is het wel een blijk dat niet iedereen je even dankbaar is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:11 schreef ReCreative het volgende:
Dilemma van de dag: stel, je zou premier van Israël kunnen worden en vervolgens alle bezetting kunnen terugtrekken uit zowel Gaza als de West Bank, een palestijnse staat kunnen stimuleren en zodoende vrede en rust in het Midden Oosten kunnen brengen. Vervolgens weet je zeker dat je door een kolonist wordt doodgeschoten. Zou je dat doen? Waarom wel/niet?
Op zich een mooi doel, maar het is en blijft zo dat die extremisten geen vrede willen en toch weer proberen te saboteren. Dat zie je nu wel weer; er zijn al weer heel wat auto's en mensen opgeblazen tijdens en na die verkiezingen daar. Dus stel dat ik daar vrede zou kunnen brengen, en ik word doodgeschoten, dan vrees ik dat men de wapens weer oppakt en mijn moeite (en dood) voor niks zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:11 schreef ReCreative het volgende:
Dilemma van de dag
Dan ben je heel eventjes trots op je zelf, om vervolgens een kogel door je kop te krijgen....neuh, daar pass ik voor. Ik doe mooi met Maethor mee. Bovendien kan ik dan mijn tentamen Vaste Stof Fysica niet halen donderdagquote:Dilemma van de dag: stel, je zou premier van Israël kunnen worden en vervolgens alle bezetting kunnen terugtrekken uit zowel Gaza als de West Bank, een palestijnse staat kunnen stimuleren en zodoende vrede en rust in het Midden Oosten kunnen brengen. Vervolgens weet je zeker dat je door een kolonist wordt doodgeschoten. Zou je dat doen? Waarom wel/niet?
quote:Yes, we have to divide up our time like that, between our politics and our equations. But to me our equations are far more important, for politics are only a matter of present concern. A mathematical equation stands forever.
Laat mij nou ff heroïsch doenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag het mij af ReCreative. Ik vraag me sowieso af welk percentage van de bevolking zich zelf partij voelt in het conflict.
Wat ik meer bedoel is dat ik de indruk heb dat het deel van de bevolking dat werkelijk zorgt voor de problemen maar erg klein is. Bovendien vraag ik me af of dat deel wel stopt met strijden nadat er een staat komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Laat mij nou ff heroïsch doen.
Je partij voelen in het conflict heeft niets te maken met partij kiezen in het conflict. Als jij tegen iemand zou zeggen 'voor 5 euro los je het op' zullen maar weinig mensen twijfelen denk ik, hoe bekend je bent met het conflict of hoe onbekend. Als jij zeker weet dat je leed kunt oplossen, als je die garantie hebt, is de kans best reëel dat je daar voor kiest, denk ik.
Mja, dat zou kunnen, ik ken het conflict alleen uit de media en weet de participatie van de bevoling aldaar niet exact.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Wat ik meer bedoel is dat ik de indruk heb dat het deel van de bevolking dat werkelijk zorgt voor de problemen maar erg klein is. Bovendien vraag ik me af of dat deel wel stopt met strijden nadat er een staat komt.
Dan kan het zijn dat het merendeel dat partij heeft gekozen de strijdbijl begraaft, als het kleine maar radicale deel doorzet, lost het per saldo niets op.
volgens mij was het van een andere schrijver.. maar kna er ook naast zitten.. ik ben niet zo goed in letterlijke quotesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
Misschien is Bensel wel de nieuwe Shakespeare.
Denk dat hier ook het punt zit waarom het hypothetisch blijft.. Er is weinig wat met zekerheid te zeggen is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:26 schreef ReCreative het volgende:
zeker wetende dat het conflict dan eindigt.
* springt naar filosomodequote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
Denk dat hier ook het punt zit waarom het hypothetisch blijft.. Er is weinig wat met zekerheid te zeggen is.
Absoluut gezien wel. Het is echter wel weer te relativeren. De kans dat de blauwe envelop niet komt is bijvoorbeeld erg klein.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
* springt naar filosomode
Niets is met zekerheid te zeggen. Elke uitspraak die de toekomst betreft is gebaseerd op een verwachting, elke uitspraak die het verleden betreft is gebaseerd op een subjectieve waarneming
.
Relativeren is voor gemakszuchtigen en angsthazenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
Absoluut gezien wel. Het is echter wel weer te relativeren.
Als jij je huis al souvereine vrijstaat uitroept, krijg je geen envelop meer. Helemaal geen post meer zelfs. En als er wel eens post komt moet je een stuk of 15 douanepapieren ondertekenenquote:De kans dat de blauwe envelop niet komt is bijvoorbeeld erg klein.
Ik heb er aan zitten denken, maar dan moet ik iedere keer langs de douane-post als ik naar de albert heijn wil. Ik heb wel overwogen om Rotterdam hierbij te annexeren, maar gewapende conflicten in het achterhoofd houdende zou er een landmacht nodig zijn, waar ik tot dusver onvoldoende gegadigden voor heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:31 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Relativeren is voor gemakszuchtigen en angsthazen.
[..]
Als jij je huis al souvereine vrijstaat uitroept, krijg je geen envelop meer. Helemaal geen post meer zelfs. En als er wel eens post komt moet je een stuk of 15 douanepapieren ondertekenen.
Als je een NAVO-verdrag ondertekent kun je zonder douanewachttijden de grens overstekenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
Ik heb er aan zitten denken, maar dan moet ik iedere keer langs de douane-post als ik naar de albert heijn wil. Ik heb wel overwogen om Rotterdam hierbij te annexeren, maar gewapende conflicten in het achterhoofd houdende zou er een landmacht nodig zijn, waar ik tot dusver onvoldoende gegadigden voor heb.
Ik heb ze gebeld voor een informatiepakket, maar tot op heden niets ontvangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Als je een NAVO-verdrag ondertekent kun je zonder douanewachttijden de grens oversteken.
Daarom. Dat moet met harde hand worden neergeslagen, maar dan heb ik wel iemand nodig met harde handen.quote:Mijn ervaring is dat zelfs locale oveheden souvereine staten niet erkennen: 'hee jochie, haal dat rare hek es weg want de vuilniswagen moet er door' terwijl je tot de tanden bewapend je land staat te verdedigen.
Je bent dus een van de +/- 16 miljoen die het is gelukt met 62.*.*.* on-line te komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou niet alweer, maar nu weer vanaf mijn 62.*.*.* met echt signaal.
Wat me, verrassend genoeg, doet constateren dat mijn IP is veranderdquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef ReCreative het volgende:
Nou niet alweer, maar nu weer vanaf mijn 62.*.*.* met echt signaal.
Mjah, voor je het weet geef je per ongeluk een locatie of provider prijs door teveel cijfertjes te publicerenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
Je bent dus een van de +/- 16 miljoen die het is gelukt met 62.*.*.* on-line te komen.
Inderdaad, krijg je weer een schadeclaim van een provider omdat die provider niet met jou geassocieerd wenst te worden enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mjah, voor je het weet geef je per ongeluk een locatie of provider prijs door teveel cijfertjes te publiceren.
Nee, omdat ze dat allemaal wel willen en ik niet met een specifieke provider geassocieerd wil wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, krijg je weer een schadeclaim van een provider omdat die provider niet met jou geassocieerd wenst te worden enzo.
Je speelt de providers tegen elkaar uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, omdat ze dat allemaal wel willen en ik niet met een specifieke provider geassocieerd wil worden.
Hier zakt de zon weg boven de haven. Heeft ook zijn charmes hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:55 schreef ReCreative het volgende:
*zucht* terwijl het de zon langzaam wegzakt boven de duinen en ik daar over uit kijk geniet ik ondertussen sinds een half uurtje van een fijne internetverbinding. Wat een plekkie hier heej
.
Die kat hadden we het zaterdag ook nog overquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Huh?! Waar heb je het over RC?
Heb jij soms ook last van qu63's kat?(*)
(*) De niet hypothetische tegenhanger van Schrodingers kat die o.a. voor onzekerheidsfactoren zorgt bij qu63 en Fok.
Gefeliciteerd!quote:
Dus nu is je zolder ook een puinhoop?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die kat hadden we het zaterdag ook nog over.
Nee, ik heb het over het wegwerken van mijn mooie dikke ADSL-kabel die nog even niet weggewerkt kan worden. Een vriend en ik zaten net gezellig naast elkaar te
![]()
![]()
-en toen we besloten de panelen aan de zijkant van de zolder er uit te halen. Maar toen hadden we ineens geen zin meer...
Geerts!quote:
Ow da's niet zo mooi... Heb je verder in de week nog wel tijd?quote:Ik zit hier al de hele dag te mokken dat school mijn verhuisplannen in de war heeft geschopt.Heb nog maar 0 spullen in dozen gestopt omdat ik de hele dag met desk research bezig was.. pfff!
![]()
Als je die vriend kent, dan weet je dat hij nooit iets kan achterlaten zonder er een giga-bende van te maken, zeg maarquote:
Heb hem net gelezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geerts!![]()
![]()
![]()
. Zat je al te peejemmuh
.
Vrijdagmiddag waarschijnlijk. Is wel erg laat he? Maar kan niet anders helaas.quote:Ow da's niet zo mooi... Heb je verder in de week nog wel tijd?
Was dat niet Geartsjuh's Koffie?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:28 schreef ReCreative het volgende:
Die kat hadden we het zaterdag ook nog over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |