Vaak wel, wetenschappelijke, filosofische en levensbeschouwelijke inzichten komen nou eenmaal bij gebruik van koffie of andere drugs.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:47 schreef ReCreative het volgende:
Gelukkig heb je er bij staan dat je geen kloon bent, zou bijna gaan twijfelen.
Kofje? Wat heb ik nou weer misdaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:44 schreef Alicey het volgende:
Vaak wel, wetenschappelijke, filosofische en levensbeschouwelijke inzichten komen nou eenmaal bij gebruik van koffie of andere drugs.
Je username is overigens verkeerd gespeld (Het moet Kofje zijn volgens mijn neefje).
Lijkt me erg leuk, wellicht een optie als ik afgestudeerd ben op m'n technische studie. Zoveel zin in werken heb ik ook weer niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:34 schreef Haushofer het volgende:
Anders ga je overstappen op theoretische natuurkunde ! Gaan we fijn samen de raadselen van de supersymmetrieen ontrafelen
Erg weinigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat wordt daar praktisch mee gedaan?
Niets hoor. In Rotterdam heeft men echter de neiging om verkleinwoorden met "ie" te doen. Een bakkie, een huissie etc. Het was de bedoeling dat mijn neefje ABN zou gaan spreken, dus werd er geleerd dat het "je" moet zijn. En een bakkie koffie wordt dan.. Juist, een bakje kofje.quote:
Een groot hek er omheen, da's het beste.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
Ow god kan iemand die ***kloon terugfluiten?
* Haushofer fluitquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
Mja, het gaat er meer om dat je leert een onderzoekje te doen, en een paper er over te schrijven. Soort voorbereiding op je afstuderen zeg maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb een ander beeld van stage geloof ik.
Een groot tuinhek, bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Een groot hek er omheen, da's het beste.
Ah, op zo'n fiets.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, het gaat er meer om dat je leert een onderzoekje te doen, en een paper er over te schrijven. Soort voorbereiding op je afstuderen zeg maar.
Ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
okee.. daar zit ergens logica in.. geloof ik.. ergens... Euhm. eerst maar eens een kop koffie (of koffje, of wat dan ook (what's in a name, If a rose would be called any other name, wouldnt it still smell the same?)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets hoor. In Rotterdam heeft men echter de neiging om verkleinwoorden met "ie" te doen. Een bakkie, een huissie etc. Het was de bedoeling dat mijn neefje ABN zou gaan spreken, dus werd er geleerd dat het "je" moet zijn. En een bakkie koffie wordt dan.. Juist, een bakje kofje.
Zei hij, Shakespeare wurgend...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:09 schreef Bensel het volgende:
okee.. daar zit ergens logica in.. geloof ik.. ergens... Euhm. eerst maar eens een kop koffie (of koffje, of wat dan ook (what's in a name, If a rose would be called any other name, wouldnt it still smell the same?)
Môgge...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning!
Heb net een huisgenoot gespot die in de CV was geklommen.Hij zei dat ie het te koud vond in z'n kamer maar ik denk zelf dat zijn biologisch onderzoek naar gemuteerde brilapen er meer mee te maken heeft..
En hoe koud of warm was het dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning!
Heb net een huisgenoot gespot die in de CV was geklommen.Hij zei dat ie het te koud vond in z'n kamer maar ik denk zelf dat zijn biologisch onderzoek naar gemuteerde brilapen er meer mee te maken heeft..
Mijn tijgers hebben zelf de sleutelquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:06 schreef Monidique het volgende:
Als ik mijn raam dicht doe, kan Sammy niet meer naar binnen komen.
Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy... enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:06 schreef Monidique het volgende:
Als ik mijn raam dicht doe, kan Sammy niet meer naar binnen komen.
Dus ik mag straks lekker over de kabels gaan struikelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:18 schreef ReCreative het volgende:
Binnenkort even de kabel netjes in de PVC trekken, maar ben al blij dat alles to zo ver werkt.
Mijn tijger loopt niet meer buiten, nadat mijn buurvrouw zich wild schrok. En dat terwijl het een hele goed opgevoede tijger is, die geen mensen eet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mijn tijgers hebben zelf de sleutel.
Ik denk dat RC bedoelt dat jij het toonbaar mag maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dus ik mag straks lekker over de kabels gaan struikelen?![]()
Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Erg koud kennelijk want hij is er inmiddels alweer 3x ingeklommen.
Dat kan nu nog, dus als je opschiet...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Dus ik mag straks lekker over de kabels gaan struikelen?![]()
Ja, dat is wel bekendquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
Mijn tijger loopt niet meer buiten, nadat mijn buurvrouw zich wild schrok. En dat terwijl het een hele goed opgevoede tijger is, die geen mensen eet.
Weet je zeker dat Sultan niet bij je oude huis rondloopt nu?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bekend. Sultan wil nog wel eens hier en daar iemand verorberen, maar Jamal houdt zich heel rustig over het algemeen. Wat me er aan doet denken dat Sultan al drie nachten niet is thuis geweest
. Ik mis hem wel...
Oh, dat is wel een goede suggestiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Weet je zeker dat Sultan niet bij je oude huis rondloopt nu?
Het komt geloof ik wel vaker voor dat katten naar het oude huis teruggaan.. Hmm.. Wat je hier aan moet doen weet ik niet, maar dat weten ze in F&F misschien weer wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede suggestie. Ik zal eens gaan kijken vanmiddag. Misschien ligt-ie wel in het zonnetje de postbode op te eten met de buurkat, die konden het wel goed hebben met elkaar
.
'Mijn siberische tijger loopt steeds terug naar mijn oude huis om daar buurtgenoten op te eten. Wat moet ik doen?'quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
Het komt geloof ik wel vaker voor dat katten naar het oude huis teruggaan.. Hmm.. Wat je hier aan moet doen weet ik niet, maar dat weten ze in F&F misschien weer wel.
Dan 'mag' ik zeker ook gelijk de administratie op orde brengen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat RC bedoelt dat jij het toonbaar mag maken.
Heb je dat nog niet gedaan dan? Ik dacht toch dat ik duidelijk genoeg wasquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Dan 'mag' ik zeker ook gelijk de administratie op orde brengen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |