Vaak wel, wetenschappelijke, filosofische en levensbeschouwelijke inzichten komen nou eenmaal bij gebruik van koffie of andere drugs.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:47 schreef ReCreative het volgende:
Gelukkig heb je er bij staan dat je geen kloon bent, zou bijna gaan twijfelen.
Kofje? Wat heb ik nou weer misdaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:44 schreef Alicey het volgende:
Vaak wel, wetenschappelijke, filosofische en levensbeschouwelijke inzichten komen nou eenmaal bij gebruik van koffie of andere drugs.
Je username is overigens verkeerd gespeld (Het moet Kofje zijn volgens mijn neefje).
Lijkt me erg leuk, wellicht een optie als ik afgestudeerd ben op m'n technische studie. Zoveel zin in werken heb ik ook weer niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:34 schreef Haushofer het volgende:
Anders ga je overstappen op theoretische natuurkunde ! Gaan we fijn samen de raadselen van de supersymmetrieen ontrafelen
Erg weinigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat wordt daar praktisch mee gedaan?
Niets hoor. In Rotterdam heeft men echter de neiging om verkleinwoorden met "ie" te doen. Een bakkie, een huissie etc. Het was de bedoeling dat mijn neefje ABN zou gaan spreken, dus werd er geleerd dat het "je" moet zijn. En een bakkie koffie wordt dan.. Juist, een bakje kofje.quote:
Een groot hek er omheen, da's het beste.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
Ow god kan iemand die ***kloon terugfluiten?
* Haushofer fluitquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
Mja, het gaat er meer om dat je leert een onderzoekje te doen, en een paper er over te schrijven. Soort voorbereiding op je afstuderen zeg maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb een ander beeld van stage geloof ik.
Een groot tuinhek, bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Een groot hek er omheen, da's het beste.
Ah, op zo'n fiets.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, het gaat er meer om dat je leert een onderzoekje te doen, en een paper er over te schrijven. Soort voorbereiding op je afstuderen zeg maar.
Ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
okee.. daar zit ergens logica in.. geloof ik.. ergens... Euhm. eerst maar eens een kop koffie (of koffje, of wat dan ook (what's in a name, If a rose would be called any other name, wouldnt it still smell the same?)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets hoor. In Rotterdam heeft men echter de neiging om verkleinwoorden met "ie" te doen. Een bakkie, een huissie etc. Het was de bedoeling dat mijn neefje ABN zou gaan spreken, dus werd er geleerd dat het "je" moet zijn. En een bakkie koffie wordt dan.. Juist, een bakje kofje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |