Je bent dus een van de +/- 16 miljoen die het is gelukt met 62.*.*.* on-line te komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou niet alweer, maar nu weer vanaf mijn 62.*.*.* met echt signaal.
Wat me, verrassend genoeg, doet constateren dat mijn IP is veranderdquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef ReCreative het volgende:
Nou niet alweer, maar nu weer vanaf mijn 62.*.*.* met echt signaal.
Mjah, voor je het weet geef je per ongeluk een locatie of provider prijs door teveel cijfertjes te publicerenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
Je bent dus een van de +/- 16 miljoen die het is gelukt met 62.*.*.* on-line te komen.
Inderdaad, krijg je weer een schadeclaim van een provider omdat die provider niet met jou geassocieerd wenst te worden enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mjah, voor je het weet geef je per ongeluk een locatie of provider prijs door teveel cijfertjes te publiceren.
Nee, omdat ze dat allemaal wel willen en ik niet met een specifieke provider geassocieerd wil wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, krijg je weer een schadeclaim van een provider omdat die provider niet met jou geassocieerd wenst te worden enzo.
Je speelt de providers tegen elkaar uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, omdat ze dat allemaal wel willen en ik niet met een specifieke provider geassocieerd wil worden.
Hier zakt de zon weg boven de haven. Heeft ook zijn charmes hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:55 schreef ReCreative het volgende:
*zucht* terwijl het de zon langzaam wegzakt boven de duinen en ik daar over uit kijk geniet ik ondertussen sinds een half uurtje van een fijne internetverbinding. Wat een plekkie hier heej
.
Die kat hadden we het zaterdag ook nog overquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Huh?! Waar heb je het over RC?
Heb jij soms ook last van qu63's kat?(*)
(*) De niet hypothetische tegenhanger van Schrodingers kat die o.a. voor onzekerheidsfactoren zorgt bij qu63 en Fok.
Gefeliciteerd!quote:
Dus nu is je zolder ook een puinhoop?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die kat hadden we het zaterdag ook nog over.
Nee, ik heb het over het wegwerken van mijn mooie dikke ADSL-kabel die nog even niet weggewerkt kan worden. Een vriend en ik zaten net gezellig naast elkaar te
![]()
![]()
-en toen we besloten de panelen aan de zijkant van de zolder er uit te halen. Maar toen hadden we ineens geen zin meer...
Geerts!quote:
Ow da's niet zo mooi... Heb je verder in de week nog wel tijd?quote:Ik zit hier al de hele dag te mokken dat school mijn verhuisplannen in de war heeft geschopt.Heb nog maar 0 spullen in dozen gestopt omdat ik de hele dag met desk research bezig was.. pfff!
![]()
Als je die vriend kent, dan weet je dat hij nooit iets kan achterlaten zonder er een giga-bende van te maken, zeg maarquote:
Heb hem net gelezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geerts!![]()
![]()
![]()
. Zat je al te peejemmuh
.
Vrijdagmiddag waarschijnlijk. Is wel erg laat he? Maar kan niet anders helaas.quote:Ow da's niet zo mooi... Heb je verder in de week nog wel tijd?
Was dat niet Geartsjuh's Koffie?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:28 schreef ReCreative het volgende:
Die kat hadden we het zaterdag ook nog over.
Your Welcome!quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:25 schreef Haushofer het volgende:
Nou qu63, ben heel erg blij met mn mp3-tjes, nogmaals dankjewel !
qu63 qu63 at gmail dot com?quote:
Ha Alicey!quote:
Niksquote:Wat heb jij quutje gevoerd?
Hehe, zal dan wel.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ha Alicey!
[..]
Niks. DIe jongen moet af en toe even stoom afblazen denk ik
.
Ik zie niks, maar dat komt vanwege die agent hier die elke byte inspecteert op verdachte afkomstquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
En toch blijft het smiley topic leuk.
Mijnquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
En toch blijft het smiley topic leuk.
Deze is minder gewelddadig, want er is maar 1 smiley bij betrokken.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn-plet smiley is te geweldig, en deze is wel ok?
![]()
[centraal] Smile request.quote:Hij's indd wel grappigWelk smiley-topic komt-ie uit?
Jep.quote:PS. Mogguh. Koffie....
Van mij wel, uiteraard mits niets gepubliceerd wordt of verder verspreid wordt, maar dat was geloof ik al duidelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:32 schreef Doffy het volgende:
qu63, jij wil de foto's ook hebben? Mag dat, forum?![]()
quote:
Ik hoop dat ik niet wordt aangeklaagd voor geweldsdelicten, maar voor de rest kon het inderdaad veel erger.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:38 schreef livEliveD het volgende:
Leuke foto's. Althans het kon erger![]()
Donequote:Op woensdag 9 februari 2005 10:15 schreef Bensel het volgende:
@doffy, jij hebt foto's? give @ bennie.prins @ gmail.jeweetwel
RC is vast een type dat van dat soort dingen genietquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop dat ik niet wordt aangeklaagd voor geweldsdelicten, maar voor de rest kon het inderdaad veel erger.
Ik zie inderdaad wel een vage grijns tijdens de handeling.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
RC is vast een type dat van dat soort dingen geniet![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |