File download was restricted by the content rule 'Block large downloads'.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:43 schreef ReCreative het volgende:![]()
![]()
ik heb al de schurft aan foto's en nou gaat iedereen ook nog es doen alsof ik er als een ramp op sta en als je dus wilt dat ik echt pissig word, dan moeten jullie zo doorgaan
![]()
![]()
.
Ik ga nooit meer naar meets. Stelletje hufters.
Nee, de rest betaalt kijkgeld. Hiervoor mogen ze een uur lang naar de foto's staren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:49 schreef ReCreative het volgende:
Ja zeg, die foto's gaan niet heel WFL door hoor. Sven is ok, de rest moet eerst betalen.
Ok, mits ik 30% van het kijkgeld krijgquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
Nee, de rest betaalt kijkgeld. Hiervoor mogen ze een uur lang naar de foto's staren.
De inkomsten worden overgemaakt naar een aantal stichtingen tegen fotografisch geweld.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ok, mits ik 30% van het kijkgeld krijg.
Candle in the eye, candle in the eye !quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:53 schreef Bensel het volgende:
no, not in the eye, not in the eye AAARGH *FLITS*
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:57 schreef ReCreative het volgende:
Maar serieus, onder meetgangers verspreiden is ok, publiceren of verder verspreiden hoeft van mij niet zo.
Rare gewoontes houden die Friezen Groningers op na.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Candle in the eye, candle in the eye !
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Rare gewoontes houden die Friezen Groningers op na.
Vertel eens?quote:
We proberen er niet teveel mee naar buiten te treden...quote:
Wat?!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:54 schreef Geartsjuh het volgende:
En dat ook nog eens in de naam van de wetenschap! Goed he?![]()
Eigenlijk alles, hoewel ik niet weet of ik dan teveel weet...quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
We proberen er niet teveel mee naar buiten te treden...
ik zat maar wat te kletsen... wat wil je eigenlijk weten?
Idd. Ongecontroleerde foto verspreiding dan wel posten is zoquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
Geldt voor mij ongeveer hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |