We zijn gewend aan het naar beneden bijstellen van de doelstellingen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:24 schreef veldmaatpp het volgende:Over een paar topics is het alleen nog maar : "we gaan voor de Amstel cup"?
Maar dit is voor het eerst in 3 of 4 jaar dat Ajax een keer niet meedoet om het landskampioenschap, dus zo'n ramp is het niet toch?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn gewend aan het naar beneden bijstellen van de doelstellingen.
Ik vind het erger dat er helemaal geen progressie in die groep lijkt te zitten.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:37 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Maar dit is voor het eerst in 3 of 4 jaar dat Ajax een keer niet meedoet om het landskampioenschap, dus zo'n ramp is het niet toch?Alleen de Champions League-afgang was zonde.
Mee eens, maar er bestaat in Nederland geen club die de laatste 50 jaar onafgebroken tot het einde mee heeft gedaan om het landskampioenschap. En elke 4 jaar 2 keer kampioen worden en 1 keer meedoen tot het einde, vind ik toch een goede score.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Een club als Ajax hoort ieder jaar gewoon tot het einde mee te doen voor het landskampioenschap. En dat zou voor Feyenoord ook moeten gelden.
Ik weet ook niet of dat wel mogelijk is met deze spelers. Als je ze individueel in zou passen in goeddraaiende teams, zouden ze het bijna allemaal goed doen, maar met elkaar wil het niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat er helemaal geen progressie in die groep lijkt te zitten.
Eens. Ik heb het ook helemaal gehad met die pismentaliteit van die holle bolle sylvie schraalneuker. Wordt tijd dat hij vertrekt.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
En met deze spelersgroep zou Ajax opzich zo 3 keer achter elkaar kampioen geworden moeten kunnen zijn. Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf. Vorig jaar kon dat nog, maar nu is de concurrentie dubbel zo groot, en dan lukt het niet meer.
Goede supporter zijn heeft niets te maken met het wel of niet objectief kunnen zijn....quote:Mwoah.....
Ajax wordt alleen verdedigd, dat mag toch? Daarvoor ben je een trouwe aanahnger van de club.
Ik denk dat jij hetzelfde zou doen en zo niet, dan moet je toch maar eens bedenken of je wel een echte supporter bent.
Maar toch heb ik hem ook een aantal wedstrijden heel erg hard zien werken de afgelopen tijd.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens. Ik heb het ook helemaal gehad met die pismentaliteit van die holle bolle sylvie schraalneuker. Wordt tijd dat hij vertrekt.
Hij moet die slet gewoon dumpen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef StarGazer het volgende:
Eens. Ik heb het ook helemaal gehad met die pismentaliteit van die holle bolle sylvie schraalneuker. Wordt tijd dat hij vertrekt.
Raffie kan mij altijd bellen.quote:
Zou ie dat bij Sylvie niet krijgen dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:16 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Raffie kan mij altijd bellen.
Zorg ik ervoor dat hij met wat extra lichaamsbeweging weer helemaal op gewicht komt.![]()
Volgens mij zitten al die verwende nestjes inderdaad al met hun kop in het buitenland en spelen ze slechts voor hun eigen imago en succes.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf.
Ik heb het commentaar van VdV niet gehoord maar ik begreep de wissel echt niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Verhaal..... Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf. Vorig jaar kon dat nog, maar nu is de concurrentie dubbel zo groot, en dan lukt het niet meer.
peinaar is net een week terug dus hoe bedoel je laatste tijd?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik heb het commentaar van VdV niet gehoord maar ik begreep de wissel echt niet.
VdV behoorde tot zijn wissel tot de beste speler van het veld...hij jaagde en wist een hoop ballen te veroveren...en hij speelde dus eindelijk weer eens goed...en toch wordt hij gewisseld en komt nota bene Pienaar hem vervangen...
Als er dus eentje rondloopt die er de laatste tijd niks van bakt is hij het wel...
Nee het wisselbelidt van Koeman roept steeds meer vraagtekens op...
Kan iemand mij de reactie van VdV vertellen....ben wel benieuwd...
Zo bedoel ik het ook niet.....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Goede supporter zijn heeft niets te maken met het wel of niet objectief kunnen zijn....
Je kan je wel afvragen of je goede supporter bent als je je club altijd laat vallen als ze minder presteren![]()
Ik weet zeker dat wanneer het publiek er achter zou gaan staan na de 1-2 ze in ieder geval nog 2-2 hadden gemaakt. Spelers gaan nou eenmaal niet beter voetballen als ze 90 minuten lang door eigen aanhang worden uitgefloten
Helemaal mee eens, echt belachelijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
VdV behoorde tot zijn wissel tot de beste speler van het veld...hij jaagde en wist een hoop ballen te veroveren...en hij speelde dus eindelijk weer eens goed...en toch wordt hij gewisseld en komt nota bene Pienaar hem vervangen...
Het veldspel was sneller, ze toonden veel meer inzet en het afmaken was beter. Simpelweg: ze speelden beter. Niet geweldig, maar beter dan Ajax. Neemt niet weg dat Ajax beter kan spelen dan Twente, maar gisteren was daar weinig van te zien. Ook al wilde Studio Sport ons anders doen geloven.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet.....
Je kan alleen verwachten dat in een Ajax topic mensen Ajax gaan verdedigen.
En zoals degene die jij quote het zij, kon het net zo goed objectief zijn.
Wat ik wil aangeven is dat als je het een onverdiende overwinning noemt, dat dat in mijn ogen een goede objectieve opmerking kan zijn. Want er zijn redenen om dat te mogen denken. En een echte supporter zal altijd zijn club verdedigen en steunen. De opmerking dus dat iedere Ajacied hier subjectief zou reageren is niet helemaal gefundeerd. Ze steunen en verdedigen gewoon hun club. Er zijn weldegelijk mensen die vonden dat Ajax slecht speelde, ik denk zelfs iedereen, maar dat betekent niet gelijk voor hen dat Twente beter was en dat ze hun club laten vallen. Het enige dat Twente beter deed was afmaken! En er wordt dus tegen die mensen ingegaan die Twente veel beter vonden. Dat mag toch wel? Ik kan me daar ook in vinden. Ajax was slecht, maar was Twente dan zo goed, als je het mji vraagt niet.
Hij is niet zo snel als mitea maar als hij speelt zit er meer voetbal en dreiging in omdat Maxi dan vaker de achterlijn haalt.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt belachelijk.
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat Boukhari op de tribune doet.
Die heeft in de eerste seizoenshelft toch redelijk staan ballen. Sowieso beter dan Mitea, die mentaal alweer een tijdje door de mangel wordt gehaald. Niet in de laatste plaats door zijn coach.
Idd, Boukhari scoorde ook nog best veel in het seizoen dat ie vaak meespeelde of inviel. Het is niet de beste speler die er rondloopt maar vaak wel nuttig.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt belachelijk.
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat Boukhari op de tribune doet.
Die heeft in de eerste seizoenshelft toch redelijk staan ballen. Sowieso beter dan Mitea, die mentaal alweer een tijdje door de mangel wordt gehaald. Niet in de laatste plaats door zijn coach.
nouquote:Op maandag 7 februari 2005 12:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, Boukhari scoorde ook nog best veel in het seizoen dat ie vaak meespeelde of inviel. Het is niet de beste speler die er rondloopt maar vaak wel nuttig.
Ik denk eerder dat het de onmacht van Ajax was en niet zo zeer het superieure veldspel van Twente! Ze waren niet per definitie beter. En ja logisch, dat als je twee keer op een voor Ajax onfortuinljike manier scoort, dat je dan achter de feiten aanloopt. En dat afmaken valt ook wel mee, want ze kregen het wel lekker voorgeschoteld. Ik wil niet zeggen dat Twente slecht was, maar ik wil aangeven dat Ajax wel erg meehielp en niet deed wat er van ze verwacht mag worden. ik vind het iets te simpel om te zeggen dat Twente beter was, omdat ze met 1-2 winnen!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Het veldspel was sneller, ze toonden veel meer inzet en het afmaken was beter. Simpelweg: ze speelden beter. Niet geweldig, maar beter dan Ajax. Neemt niet weg dat Ajax beter kan spelen dan Twente, maar gisteren was daar weinig van te zien. Ook al wilde Studio Sport ons anders doen geloven.![]()
Wat ik wel sympathiek vond is dat een groot deel van het Ajax publiek applaudiseerde voor de actie van Cziommer (hakbal over 2 Ajacieden heen). Dat is ondenkbaar bij Twente; applaudiseren voor de tegenstander wanneer deze voor staat. (Maar goed, aan de andere kant is dat ook best wel dubieus; je eigen ploeg uitfluiten en voor de tegenstander applaudiseren)
Dat zeg ik toch ook niet, maar hij scoorde wel en vaak op nog best mooie manieren ookquote:Op maandag 7 februari 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou![]()
hij scoorde altijd de 5-1 of 6-1. het belangrijkste doelpunt dat hij ooit voor ajax heeft gescoord was volgens mij de 3-1.
quote:Op maandag 7 februari 2005 11:29 schreef RobinhoX het volgende:
OMG!!! lees dit....
ok Koeman mag van mij ontslagen worden nu.......
'Koeman hield komst Maxi Lopez tegen'
AMSTERDAM, 7 februari 2005 11:23 - Buitenlandse media melden dat de nieuwe Barcelona-spits Maxi Lopez slechts een 'afdankertje' van Ajax is. De Amsterdamse club had de beste papieren om de aanvaller van River Plate over te nemen, maar trainer Ronald Koeman zou de transfer geblokkeerd hebben. Hij zag het niet zitten in de Argentijn. Korte tijd later legde FC Barcelona de 20-jarige spits voor circa 6 miljoen euro tot 2009 vast.
Als Ajax (of een andere topclub) verlies is het altijd maar weer de onmacht die om de hoek komt kijken. Geloof ik niet zo in. Het is meer de vorm van de dag, de instelling en dat kleine beetje mazzel dat je moet hebben om in de Arena te winnen.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de onmacht van Ajax was en niet zo zeer het superieure veldspel van Twente!
ja maar nuttig zijn zijn doelpunten nooit geweest. hij speelt wel beter samen met Maxwell dan Mitea.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, maar hij scoorde wel en vaak op nog best mooie manieren ook
Ben bang dat we die regelementair met 0-1 mogen winnen van Deetman..quote:Op maandag 7 februari 2005 14:17 schreef err het volgende:
cupfighters
Zie eerst maar s te winnen van jullie vrinden in het zuiderpark
ja dat lijkt je wel wat he, met 1-0 winnen zonder een bal te raken. Je zou er nog trots op zijn ookquote:Op maandag 7 februari 2005 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bedoelt die wedstrijd die nooit gespeeld gaat worden
AAAAAAAAAAJAX
Helaas laat de huidige vorm dat niet toequote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Het liefst speelt Ajax Adeu helemaal van de mat daar...
haha right jullie komen met knikkende knietjes naar het zuiderparkquote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor, vind het alleen maar leuk voor onze zielige 'vrinden'...
Het liefst speelt Ajax Adeu helemaal van de mat daar...
(toepasselijke woordkeus ook...)
tuurlijk jongen. 2x gelijkspelen tegen ons en meteen een grote mond.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:08 schreef err het volgende:
[..]
haha right jullie komen met knikkende knietjes naar het zuiderpark
ik zeg niks, ik zeg alleen dat jullie met knikkende knietjes naar het zuiderpark komen. Ooit wel's geweest? Het stormt daar nogalquote:Op maandag 7 februari 2005 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk jongen. 2x gelijkspelen tegen ons en meteen een grote mond.
Beetje jammer dat dat niet kanquote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef err het volgende:
Wedstrijd gaat gewoon door hoor, in het uiterste geval komen er gewoon geen ajax supporters![]()
kan prima, wij waren ook niet welkom in dat betonnen krot van jullie.quote:
quote:Fans ADO Den Haag proberen kwartfinale tegen Ajax te redden
DEN HAAG | De supporters van ADO Den Haag willen voorkomen dat de bekerwedstrijd tegen Ajax op 2 maart niet doorgaat met de toezegging dat de ADO-fans na afloop langer in hun vak zullen blijven.
De kwartfinale ADO Den Haag-Ajax staat om 20.45 uur gepland. Een tijdstip dat om veiligheidsredenen normaliter onaanvaardbaar is voor burgemeester Deetman. ADO Den Haag-Ajax is een risicowedstrijd en die moet volgens Deetman in de middag worden gespeeld. "Maar dat kan niet, omdat er verplichtingen zijn tussen de KNVB en tv-zender SBS6", aldus supporterscoördinator Koos Roeg van ADO Den Haag. ''Daarom willen wij Deetman voorstellen om de tribunes voor de Haagse fans tot tien minuten na afloop van de wedstrijd afgesloten te houden, zodat de aanhang van Ajax in alle rust in de bus kan stappen voor de terugreis naar Amsterdam. Wij hopen dat de burgemeester zoveel vertrouwen in ons heeft dat hij met dit voorstel akkoord gaat'', vervolgt Roeg. Hij is bang dat ADO Den Haag anders de wedstrijd op basis van de reglementen met 0-1 verliest. "En dat zou zonde zijn, want de laatste wedstrijd in de ArenA heeft ons geleerd dat we tegen Ajax niet kansloos zijn. Ook hebben we toen gezien hoe sfeerloos een voetbalwedstrijd is als er maar van één partij supporters aanwezig zijn. Dus, bij de bekerwedstrijd zijn de Ajax-fans in het Zuiderpark van harte welkom."
Zo weer genoeg geadeud in dit mooie topic, oftewel, zoek je eigen topicje maar weer opquote:Op maandag 7 februari 2005 15:12 schreef err het volgende:
[..]
ik zeg niks, ik zeg alleen dat jullie met knikkende knietjes naar het zuiderpark komen. Ooit wel's geweest? Het stormt daar nogal
Beetje jammer dat het door de KNVB besloten was en niet door Ajax zelf. En jullie kunnen geen supporters weigeren, aangezien jullie verplicht zijn zoveel kaarten af te geven aan Ajax.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:18 schreef err het volgende:
[..]
kan prima, wij waren ook niet welkom in dat betonnen krot van jullie.
Maar gelukkig zijn wij sportief, wij willen wél graag uitsupporters zien voor de sfeer. Wij doen zelfs concessies:
[..]
Hm, 3500 toeschouwers in een bekerduel vind ik nou niet echt "storm"quote:Op maandag 7 februari 2005 15:12 schreef err het volgende:
[..]
ik zeg niks, ik zeg alleen dat jullie met knikkende knietjes naar het zuiderpark komen. Ooit wel's geweest? Het stormt daar nogal
quote:Zoals de meeste topclubs had ook Ajax scouts op het Zuid-Amerikaans kampioenschap U20 dat vanavond zijn ontknoping kent. Volgens het Argentijnse El Independiente zou Aax geinformeerd hebben bij San Lorenzo naar Pablo Barrientos (profiel). De net 20 jaar geworden Argentijn kwam de afgelopen weken voor Argentinie uit als nummer 10 op het middenveld.
die 3500 man maken meer geluid dan jullie met 45.000 maken in die slaapverwekkende arena.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, 3500 toeschouwers in een bekerduel vind ik nou niet echt "storm"
eerst wil ik een officiele bron zienquote:Op maandag 7 februari 2005 15:39 schreef PyTh het volgende:
Vind het wel grappig dat koeman de transfer van Maxi Lopez (naar het schijnt) heeft tegen gehouden.
Hij zag het meer zitten in die gekke griek
Dit komt om de hoek kijken, omdat Ajax of een andere topclub gewoon beter is dan Twente!quote:Op maandag 7 februari 2005 14:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Ajax (of een andere topclub) verlies is het altijd maar weer de onmacht die om de hoek komt kijken. Geloof ik niet zo in. Het is meer de vorm van de dag, de instelling en dat kleine beetje mazzel dat je moet hebben om in de Arena te winnen.
tsja dat zal heus weleens voorkomen tijdens een wedstrijd....!quote:Op maandag 7 februari 2005 15:45 schreef Moody het volgende:
* Moody is 100% tukker en verwees naar ADO-Twente. En inderdaad 900 tukkers maken meer lawaai dan 2500 Hagenezen
Da's een beetje dom...quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef cultheld het volgende:
De neuzen hebben Maxi Lopéz laten schieten
• De carnavalskraker 2005 in Amsterdam: 'Latje omhoog, latje omlaag, ja zo gaat ie goed!'quote:Op maandag 7 februari 2005 10:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn gewend aan het naar beneden bijstellen van de doelstellingen.
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:45 schreef Moody het volgende:
* Moody is 100% tukker en verwees naar ADO-Twente. En inderdaad 900 tukkers maken meer lawaai dan 2500 Hagenezen
Nou, het lijkt me wel verstandig als hij gewoon het seizoen afmaakt. Aan het einde van het seizoen moet er dan maar overwogen worden of Koeman moet blijven. Wat ik me af vraag is in hoeverre het de schuld van Koeman is. Ronald Koeman behoort tot de beste verdedigers die Nederland heeft gekend en toch is het elke keer de verdediging van Ajax dat rammelt.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:26 schreef Nashje het volgende:
Koeman neem ontslag kerel. Het lukt niet meer onder jou.
Boukhari was "superjoker" dat jaar en maakte toen als invaller de meeste goals van de eredivisie. Inderdaad vaak de statistieken-goals.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou![]()
hij scoorde altijd de 5-1 of 6-1. het belangrijkste doelpunt dat hij ooit voor ajax heeft gescoord was volgens mij de 3-1.
Geen risico, bal wegtrappen en afwachten op de volgende storm, dat is een verdediger. En dat hebben we niet nodigquote:Op maandag 7 februari 2005 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Ronald Koeman behoort tot de beste verdedigers die Nederland heeft gekend en toch is het elke keer de verdediging van Ajax dat rammelt.
idd.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ajax zou Edgar Davids eens moeten polsen voor een terugkeer. Dat zou al 50 % schelen, zo niet meer.
Ik heb altijd begrepen dat Davids nou juist het type was dat daar niet echt om maalde.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
"doekoe"
nou hij is dus naar Inter gegaan terwijl hij bij Barca moest blijvenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat Davids nou juist het type was dat daar niet echt om maalde.
Als ik het mis heb, ligt me effe in.
Voor 4000.000 dollar.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:
nou hij is dus naar Inter gegaan terwijl hij bij Barca moest blijven
iets mis mee?quote:
Ik ben multicultureel, niks mis meequote:Op maandag 7 februari 2005 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je dat serieus als woord ipv geld gebruikt en niet in Suriname woont dan wel ja
Elke versterking zou perfect zijn nu. Ik zou ook graag zien dat Seedorf, Kluivert, Reiziger nog eens terugkomen.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Maar mee eens dat Davids perfect zou zijn?
Ja tuurlijk, een knokker met goede techniek die het team op sleeptouw kan nemen, dat hebben we wel nodig..quote:Op maandag 7 februari 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Maar mee eens dat Davids perfect zou zijn?
Dromen magquote:Op maandag 7 februari 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
Blessure Babel lijkt mee te vallen trouwens.
En even voor de agenda:
18-05-05 - Uefa Cup finale
29-05-05 - Amstel Cup finale.
Dat zijn inderdaad de juiste data, alleen zal Ajax er niet schitterenquote:Op maandag 7 februari 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
Blessure Babel lijkt mee te vallen trouwens.
En even voor de agenda:
29-05-05 - Amstel Cup finale.
Toch handig dat we hier een kenner hebben dat alles vantevoren al zeker weet. Tevens is het een psvau'er dus moet het wel kloppen wat hij allemaal zegt!quote:Op maandag 7 februari 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig gaat ie niet naar AjaxHij was trouwens ooit een briljant straatvoetballer
Staat genoteerdquote:Op maandag 7 februari 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
29-05-05 - Amstel Cup finale
Waarom zou Inter V/d Vaart willen hebben?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toch handig dat we hier een kenner hebben dat alles vantevoren al zeker weet. Tevens is het een psvau'er dus moet het wel kloppen wat hij allemaal zegt!![]()
Davids is welkom. En ik heb in een paar topics eerder al gezegt dat het een perfecte ruil zou zijn tussen Vd Vaart en Davids.
quote:OM seponeert zaak tegen Pienaar
Steven Pienaar zal niet vervolgd worden voor het mishandelen van zijn vriendin. Dat maakte zijn advocaat Benedicte Ficq maandagavond bekend. Justitie seponeert de zaak tegen de middenvelder.
Vorige week zondag bracht Pienaar enige tijd door op het politiebureau. Hij had na de wedstrijd tegen ADO Den Haag de relatie met zijn vriendin verbroken. Het meisje meldde zich later bij de politie met het verhaal mishandeld te zijn.
Pienaar deed via zijn advocaat aangifte van het doen van valse aangifte door de ex-vriendin. Wat daarmee gaat gebeuren is niet bekend.
Ach daar is niet veel voor nodig. Je hoeft maar een paar weekjes redelijk te spelen en in de eerste minuut van een CL wedstrijd te scoren tegen een andere Italiaanse clubquote:Op maandag 7 februari 2005 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Inter V/d Vaart willen hebben?
Zoiets kan je over Lucius ook zeggen...quote:Op maandag 7 februari 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Ik wist van tevoren dat Pienaar dat niet gedaan kon hebben. Zien jullie het mannetje/vrouwtje wel eens lopen op het veld? Wat een meid is dat zeg.
Hij kan wel van zo'n Township afkomen, dat zegt niets over hem als individu. Hij beweegt zich voort als een vrouw; Daar kan die jongen ook niks aan doen, maar dat geeft aan dat hij nooit in staat zou zijn om een vrouw te slaanquote:Op maandag 7 februari 2005 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Zoiets kan je over Lucius ook zeggen...
Bovendien, waar haal je 't recht vandaan om juist over Pienaar zoiets te zeggen? Die gozer heeft al meer meegemaakt dan jij ooit mee zal maken, ook al word je 250.
Ben jij er ook zo één die bij discussies over de multiculturele samenleving roept dat alle culturen samen moeten leven in dit land en dan vervolgens in de praktijk alles wat anders is dan jouw cultuur afkeurt?quote:Op maandag 7 februari 2005 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ja idd, hij gebruikt het woord doekoe!
nee hoor. woon ook in amsterdam zuid-oost dan zou ik het daar nogal moeilijk mee hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo één die bij discussies over de multi-culturele samenleving roept dat alle culturen samen moeten leven in dit land en dan vervolgens in de praktijk alles wat anders is dan jou cultuur afkeurt?
Objectief gekeken verdedigde Twente gewoon erg goed, net als ADO vorige week (wat minder dan ADO, aangezien bijna elke stilstaande situatie voor gevaar zorgde door de lucht). Daarna strafte N'Kufo de verdediging goed af, en kreeg Twente een mooi cadeautje van Vonk in de vorm van de tweede goal.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef Moody het volgende:
Goede supporter zijn heeft niets te maken met het wel of niet objectief kunnen zijn....
Je kan je wel afvragen of je goede supporter bent als je je club altijd laat vallen als ze minder presteren![]()
Ik weet zeker dat wanneer het publiek er achter zou gaan staan na de 1-2 ze in ieder geval nog 2-2 hadden gemaakt. Spelers gaan nou eenmaal niet beter voetballen als ze 90 minuten lang door eigen aanhang worden uitgefloten
Los van het feit dat het compleet offtopic is,quote:Op maandag 7 februari 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo één die bij discussies over de multiculturele samenleving roept dat alle culturen samen moeten leven in dit land en dan vervolgens in de praktijk alles wat anders is dan jouw cultuur afkeurt?
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo één die bij discussies over de multiculturele samenleving roept dat alle culturen samen moeten leven in dit land en dan vervolgens in de praktijk alles wat anders is dan jouw cultuur afkeurt?
http://www.telegraaf.nl/t(...)essure_Sneijder.htmlquote:Sneijder loopt hamstringblessure op [update]
De Telegraaf meldt dat Wesley Sneijder de eerste training van het Nederlands elftal voortijdig heeft beeindigd. Marco van Basten liet weten te verwachten dat het slechts een lichte hamstringblessure betreft. Hij gaat er vanuit dat Sneijder woensdag gewoon kan spelen tegen Engeland.
[update] De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Sneijder het trainingskamp verlaten heeft en naast het duel woensdag ook waarschijnlijk het duel tegen NAC zal moeten missen.
Salamalaikoe of zoiets... Sebulba...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Los van het feit dat het compleet offtopic is,
Ik kan het nu niet bepaald een verrijking noemen. Het is vaak hondsirritant, Nederlandse jongeren ofzo die bijna als een surinamer praten. Maar goed, als jij je er lekker bij voelt, vooral doen.
Aight!
En over Pienaar, dat is mooi nieuws.
Ik was eerderquote:Op maandag 7 februari 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk, zondag een totaal ander middenveld. Dat gaat helpen
En koeman over de 'crisis' en midweekse interland in het Parool:quote:Ajax stevent af op dramatisch thuisseizoen
7/2/2005 10:46
Dat Ajax niet meer meedoet in de strijd om de landstitel, hebben de Amsterdammers te danken aan het spel in de Arena, waar het tegen FC Twente opnieuw verloor. De ploeg van Ronald Koeman stevent zelfs af op de slechtste thuisscore in tijden.
Met nog zeven thuisduels te gaan heeft Ajax al twaalf punten verspeeld in eigen huis. Twente en SC Heerenveen gingen er met een overwinning vandoor, ADO Den Haag, Feyenoord en FC Utrecht hielden een gelijkspel over aan hun bezoek aan Amsterdam.
Volgens Koeman zit de oorzaak van de slechte resultaten tussen de oren van zijn spelers. 'Twee weken geleden zat er nog schwung in de ploeg, maar nu tonen we zelfs op eigen veld geen enkele flair meer. Dat moet toch vooral een mentale kwestie zijn', concludeerde de Ajax-coach.
Vaak ligt juist een ijzersterk thuisseizoen aan de basis van een kampioenschap. Zo verloor Ajax bij drie van de laatste vijf landstitels maar twee punten (één gelijkspel) in de veilige thuishaven.
Met nog lastige thuiswedstrijden als tegen PSV en AZ in het vooruitzicht, dreigt Ajax zelfs op weg naar een dramatische reeks in de Arena. In de laatste tien jaar eindigde Ajax twee keer op veertien verliespunten.
Het negatieve record staat op 21 verliespunten. In de seizoenen 1958/59 en 1964/65 verloren de Godenzonen vijf keer en speelden ze drie keer gelijk. Omgerekend naar het drie puntensysteem is dat een schadepost van 21 punten.
Ajax de laatste tien seizoen in competitieverband eigen huis
Seizoen Verliespunten Wedstrijden
2004/05 12 3 x gelijk, 2 x verlies
2003/04 2 1 x gelijk
2002/03 7 2 x gelijk, 1 x verlies
2001/02 10 2 x gelijk, 2 x verlies
2000/01 13 2 x gelijk, 3 x verlies
1999/00 14 1 x gelijk, 4 x verlies
1998/99 14 4 x gelijk, 2 x verlies
1997/98 6 2 x verlies
1996/97 11 4 x gelijk, 1 x verlies
1995/96 2 1 x gelijk
1994/95 2* 1 x gelijk
* Omgerekend naar drie punten voor een zege
Stukje van dit artikel: http://www.parool.nl/sport/2005/FEB/020705-1.htmlquote:Het is de vraag hoe Koeman de huidige crisis zal aanpakken. Net als in november van het afgelopen jaar zag Koeman dat spelers door een broos vertrouwen 'tegen zichzelf voetbalden'. Vorige keer gebruikte Koeman een paardenmiddel om de crisis te bezweren: hij wijzigde zijn elftal op acht plaatsen.
Welke kaart Koeman ditmaal uit de mouw trekt, weet hij niet. ''Je kunt niet iedere keer je elftal helemaal omgooien. De mogelijkheden daartoe zijn trouwens ook niet voor handen. Zdenek Grygera is geblesseerd, Ryan Babel viel ook nog uit. Tomás Galásek is geblesseerd.''
''Het is moeilijk de situatie van dit moment te vergelijken met de situatie van voor de winterstop. Ik zou graag alle spelers deze week in Amsterdam hebben om eraan te werken. Ik wil weten wat zij ervan denken. Maar ze komen pas donderdag terug van de interlands.''
Salaam aleykum, dat is geen Surinaams maar Arabischquote:Op maandag 7 februari 2005 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Salamalaikoe of zoiets... Sebulba...
Niet veel beter ook, gezien de prestaties van Pienaar in de speelminuten die 'ie kreeg.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:39 schreef gras het volgende:
Pienaar in de basis! Minder dan Sneijder de afgelopen weken kan toch niet.
Lees wel veel, postte vroeger ook nog wel eens. Maar er komen nu zoveel nutteloze posts daar en de stemming wisselt daar echt heel erg na de ene verlies of winst partij.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Zijn er trouwens veel mensen hier die regelmatig op ajax.netwerk.to komen?
Vooral op het forum lees ik vrij veel, staan vaak wel aardige discussies.
Hier over het Ajax van volgend jaar / aankoopbeleid: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1695.php
quote:Sneijder snel weg van Oranje-training
7/2/2005 20:51
Wesley Sneijder heeft maandagavond op de training van het Nederlands elftal vervroegd de kleedkamer moeten opzoeken. De middenvelder van Ajax en Oranje kampte met een lichte (linker) hamstringblessure.
De kwetsuur liet zich overigens niet ernstig aanzien. De snelle aftocht van Sneijder had waarschijnlijk vooral te maken met voorzorg.'Volgens mij was er weinig aan de hand', liet bondscoach Marco van Basten na afloop van de oefensessie weten. 'Maar het had nu weinig zin om risico met hem te nemen.'
Van Basten verwachten woensdagavond, als Oranje op Villa Park op Engeland stuit, dan ook gewoon over Wesley Sneijder te kunnen beschikken.
quote:Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lees wel veel, postte vroeger ook nog wel eens. Maar er komen nu zoveel nutteloze posts daar en de stemming wisselt daar echt heel erg na de ene verlies of winst partij.
Overigens, op VI.nl meldden ze dan weer dat er niks ernstigs met Sneijder is en dat hij woensdag zelfs gewoon meedoet.
[..]
Met Pienaar komt het wel goed. Lindgren kan inderdaad wel een kans krijgen nu Van Der Vaart is geschorst. Misschien ook wel O'Brien linksback en Maxwell naar het middenveld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd wie Koeman gaat opstellen tegen NAC.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pienaar heeft een beetje hetzelfde als Babos. Sinds zijn blessure niet meer dezelfde en veel slechter.
Ik gok dat Lindgren en misschien wel Maduro een kans krijgt.
Wat was dat toch weer mooiquote:
Ze nummeren vanaf onderen. Maar uhhhm, zitplaatsen bij een concertquote:Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef Murray het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat er in dit topic wel iemand zit die me wat over de Arena kan vertellen...
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met de rijen in de Arena? Ga naar U2, heb een kaartje voor van 119, rij 2.. alleen hoe zijn die rijen genummerd... zit 2 helemaal vooraan, met maar 1 rij voor je?
Of nummeren ze vanaf boven?
[afbeelding]
Tof.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze nummeren vanaf onderen. Maar uhhhm, zitplaatsen bij een concert.
Ik was 10 toen. Hadden hier een feestje met 40 mensen ofzo voor mijn verjaardag, na dat doelpunt ben ik op mijn blote voeten naar buiten gerend als een mallequote:Op maandag 7 februari 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Wat een jaar
Dat doelpunt van Kluivert ik kan me niet herinneren dat ik ooit gekker ben geweest.
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Wat een jaar
Dat doelpunt van Kluivert ik kan me niet herinneren dat ik ooit gekker ben geweest.
Alsof mensen die keuze hadden, ik wilde ook staanplaatsen maar die waren te snel uitverkocht.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze nummeren vanaf onderen. Maar uhhhm, zitplaatsen bij een concert.
quote:Yakubu: ik kom zeker terug bij Ajax
"Ik kom terug bij Ajax, ik wil bij die club slagen. Ik heb ook gehoord vanuit de club dat ze me weer willen hebben. " Dat zei Abubukari Yakubu, de Ghanese middenvelder van Ajax die momenteel verhuurd is aan Vitesse, maandagavond bij FC Godenzonen op AT5.
Volgens zijn zaakwaarnemer G. Lagendijk is er ook belangstelling voor Yakubu van Olympique Lyon maar de Ghanees wil terug naar de club waar hij een groot deel van zijn opleiding genoot.
Parool-journalist Henk Spaan: "Ajax moet Yakubu ook terughalen. Of zijn ze nu een speler aan het scouten, die ze al 5 jaar in opleiding hebbe gehad?"
Sneijder speelt al een groot aantal wedstrijden alsof hij geblesseerd is; het is een mooie gelegenheid om eens iemand anders daar neer te zetten.......quote:Op maandag 7 februari 2005 20:35 schreef JaWi het volgende:
Kan er ook nog wel bij.
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)essure_Sneijder.html
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=4867
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
en Koeman had vorig jaar al geevalueerd moeten worden.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
en Koeman had vorig jaar al weggeevalueerd moeten worden.
Wat een nepsupporterquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
Tjah het is dan ook Asskicker, dat is al een kneus
Ik zou niet weten waarom, Vonk doet het goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
En misschien Steek terug?
net of hij van oranje wakker ligtquote:Op maandag 7 februari 2005 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd.
maar volgens mij is Davids vooral naar Inter gegaan om het geld. en Ajax kan dat denk ik niet betalen.
aan de andere kant, Van Basten zegt dat hij meer moet spelen om weer voor Oranje in aanmerking te komen dus misschien wilt hij dat wel bij Ajax.
is het bekend hoe Davids erover denkt?
Stekelenburg is de toekomst. Je mag verwachten dat die niet foutloos keept omdat hij er nog moet komen. Deze periode is daar goed genoeg voor. Normaal breng je zo'n keeper in een draaiend elftal en komt ene keeper minder onder druk dan nu.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Vonk moet toch een keer weer aan de kant geschoven worden, al ben ik niet enthousiast over de dingen die Stekelenburg tot nu toe heeft gedaan.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef Moody het volgende:
Ajax had Boschker een kans moeten gunnen. Hij is op dit moment een betere keeper dan Vonk en Stekelenburg.
Op een of andere manier doet dit enigzins denken aan die kapitein van de Titanic, die zijn passagiers tot kalmte maant terwijl zijn schip ten onder gaat. Alleen wil ie het nog niet geloven.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ach, de tweede plaats is nog altijd haalbaar hoor. Ik zie AZ nog steeds wel instorten.
Ben ik met je eens, Stekelenburg = de toekomst, maar op dit moment is hij net even te .... jong .... zal maar zeggen. Net even te onervaren, maar dat hij binnen aanzienlijke tijd eerste keeper moet zijn, lijkt mij ook duidelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:15 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Bosschker zeker geen betere keeper. Timmer wel, en Vonk op dit moment ook nog wel. Maar de toekomst ligt gewoon bij Stekelenburg.
Stekelenburg onervaren noemen is zo'n belachelijk argument. Tuurlijk is ie onervaren, maar hij zal toch ooit moeten leren keepen onder de druk bij Ajax. Dat leer je alleen maar door in die goal te gaan staan hoor. Babel, van der Vaart, Sneijder, Heitinga etc hadden toch ook nog geen ervaring toen ze in het eerste kwamen. Ervaring komt met de jaren en die doe je alleen maar op door te spelen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, Stekelenburg = de toekomst, maar op dit moment is hij net even te .... jong .... zal maar zeggen. Net even te onervaren, maar dat hij binnen aanzienlijke tijd eerste keeper moet zijn, lijkt mij ook duidelijk!
Ik zou het vette zwijn eens definitief de deur wijzen als ik Koeman was. Door schade en schande moet hij maar eens wijs worden. Sneijder vind ik over het algemeen net zo'n omhoog gevallen strontjoch.quote:Neem nu Rafael van der Vaart. Ik betwist zijn talent niet, maar hij wordt niet meer tegengesproken of op zijn fouten gewezen. Dat is toch de wereld op zijn kop?
Timmer is toch wel een stuk beter dan Vonk hoorquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Henk Timmer is ook maar gewoon een degelijke eredivisiekeeper die een borrel lust, een soort Hans Vonk met een alcoholprobleem dus.
Ik weet niet eens of het bewezen is of Timmer een drankprobleem heeft, maar al dan nog een erg kinderachtige opmerking...quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Henk Timmer is ook maar gewoon een degelijke eredivisiekeeper die een borrel lust, een soort Hans Vonk met een alcoholprobleem dus.
Helaas kan Maarten nog niet afdwingen dat hij in de basis moet dus.
Dat is nou juist het hele probleem. Greep Koeman maar eens in! Maar dat durft de laffe man nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:26 schreef Cruoninga het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17273
[..]
Ik zou het vette zwijn eens definitief de deur wijzen als ik Koeman was. Door schade en schande moet hij maar eens wijs worden. Sneijder vind ik over het algemeen net zo'n omhoog gevallen strontjoch.
Hij reed een paar tuinen binnen. Niet kinderachtig, is de waarheid.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het bewezen is of Timmer een drankprobleem heeft, maar al dan nog een erg kinderachtige opmerking...
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:15 schreef Radegast het volgende:
Kan Wesley Sneijder zondag meedoen tegen NAC?
Ik vind het een godszegen dat Sneijder eens een keer niet meedoet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
En Raffie ook niet. Gunstig. Sneijder is zonde.
Je moet wel het iq van een borrelnootje hebben om niet te snappen dat zoiets niet getollereerd kan worden bij ajax. Je gaat voetballers die een jaar geleden nog als miljoenen in de boeken stonden niet ineens naar het 2e schuiven. Speler niet blij en wil weg en de transferwaarde gaat al omlaag omdat hij teruggezet is en de kans dat de speler gaat Mido-en wilde raad van bestuur natuurlijk niet nog eens meemaken want dat is niet uit te leggen aan de aandeelhoudertjes. Als Koeman v/d Vaart opgeeft staat een dag later Koeman buiten en v/d Eijnde met een nieuwe trainer op de stoep.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:37 schreef S-Two het volgende:
Dat is nou juist het hele probleem. Greep Koeman maar eens in! Maar dat durft de laffe man niet.
En dat is dus net zo waar als dat Patrick K. iemand heeft doodgereden, iets dat ook totaal niet met voetbal te maken heeftquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij reed een paar tuinen binnen. Niet kinderachtig, is de waarheid.
Dus je mag het niet tollereren als Koeman VDV of wie dan ook eens goed op zn flikker geeft? En ja, dan wil VDV miss weg. Zlatan lieten ze ook zomaar gaan terwijl die toch echt wel iets belangrijker was dan VDV.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:48 schreef Furby het volgende:
[..]
Je moet wel het iq van een borrelnootje hebben om niet te snappen dat zoiets niet getollereerd kan worden bij ajax. Je gaat voetballers die een jaar geleden nog als miljoenen in de boeken stonden niet ineens naar het 2e schuiven. Speler niet blij en wil weg en de transferwaarde gaat al omlaag omdat hij teruggezet is en de kans dat de speler gaat Mido-en wilde raad van bestuur natuurlijk niet nog eens meemaken want dat is niet uit te leggen aan de aandeelhoudertjes. Als Koeman v/d Vaart opgeeft staat een dag later Koeman buiten en v/d Eijnde met een nieuwe trainer op de stoep.
Het ging er ook om dat Timmer helemaal niet zo goed is als men nu weer denkt. Dat AZ-gehype is gewoon treurig. Vonk is net zo degelijk. Timmer was jaren reservegoalie bij AZ man.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dat is dus net zo waar als dat Patrick K. iemand heeft doodgereden, iets dat ook totaal niet met voetbal te maken heeft![]()
VDV moet niet in deze situatie weggaan. In de zomer is het gewoon VDV weg of Koeman weg. VDV heeft altijd gezegd nooit op een vervelende manier weg te willen en een mooi voldaan afscheid willen te hebben zodat ie altijd nog terug zou kunnen keren. In de zomer weggaan is gewoon kut. Hoe kut ie de laatste tijden ook heeft gespeeld, hij heeft echt wel wat betekent voor de club en ik zie hem ook wel als een echte Ajacied.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dus je mag het niet tollereren als Koeman VDV of wie dan ook eens goed op zn flikker geeft? En ja, dan wil VDV miss weg. Zlatan lieten ze ook zomaar gaan terwijl die toch echt wel iets belangrijker was dan VDV.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het een godszegen dat Sneijder eens een keer niet meedoet.
Het is juist jammer dat Rafael niet meedoet.
Van der Vaart is de enige, samen met Maxwell, die de bal fatsoenlijk voor kan krijgen, zodat Charisteas er zijn hoofd tegen kan zetten. Of Escudé, zoals afgelopen zondag.
Bovendien zijn Van der Vaart z'n corners stukken beter dan die van Wesley.
Van der Vaart werkt ook nog eens harder dan Sneijder en is fysiek sterker.
Jullie mogen koeman hebben is dat ook goed?quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Laat VDV maar naar Eindhoven komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |