abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 11:43:02 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24968288
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf.
Volgens mij zitten al die verwende nestjes inderdaad al met hun kop in het buitenland en spelen ze slechts voor hun eigen imago en succes.
En als publiek mag je inderdaad ook wel eens wat opbouwender worden.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:48:36 #27
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_24968381
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Verhaal..... Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf. Vorig jaar kon dat nog, maar nu is de concurrentie dubbel zo groot, en dan lukt het niet meer.
Ik heb het commentaar van VdV niet gehoord maar ik begreep de wissel echt niet.
VdV behoorde tot zijn wissel tot de beste speler van het veld...hij jaagde en wist een hoop ballen te veroveren...en hij speelde dus eindelijk weer eens goed...en toch wordt hij gewisseld en komt nota bene Pienaar hem vervangen...
Als er dus eentje rondloopt die er de laatste tijd niks van bakt is hij het wel...
Nee het wisselbelidt van Koeman roept steeds meer vraagtekens op...

Kan iemand mij de reactie van VdV vertellen....ben wel benieuwd...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_24968427
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ik heb het commentaar van VdV niet gehoord maar ik begreep de wissel echt niet.
VdV behoorde tot zijn wissel tot de beste speler van het veld...hij jaagde en wist een hoop ballen te veroveren...en hij speelde dus eindelijk weer eens goed...en toch wordt hij gewisseld en komt nota bene Pienaar hem vervangen...
Als er dus eentje rondloopt die er de laatste tijd niks van bakt is hij het wel...
Nee het wisselbelidt van Koeman roept steeds meer vraagtekens op...

Kan iemand mij de reactie van VdV vertellen....ben wel benieuwd...
peinaar is net een week terug dus hoe bedoel je laatste tijd?
pi_24968506
De wissel van Rafael was inderdaad belachelijk. Laat Koeman Sneijder eens buiten de basis, die loopt al weken ver onder de maat te ballen. Verder weer het belachelijke idee om Rosales van links te laten komen en Pienaar van rechts. Ook erg jammer dat Koeman niet Heitinga achterin zet in plaats van Nigel. Koeman's wisselbeleid word er met de week minder op.
pi_24968558
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef Moody het volgende:

[..]

Goede supporter zijn heeft niets te maken met het wel of niet objectief kunnen zijn....
Je kan je wel afvragen of je goede supporter bent als je je club altijd laat vallen als ze minder presteren
Ik weet zeker dat wanneer het publiek er achter zou gaan staan na de 1-2 ze in ieder geval nog 2-2 hadden gemaakt. Spelers gaan nou eenmaal niet beter voetballen als ze 90 minuten lang door eigen aanhang worden uitgefloten
Zo bedoel ik het ook niet.....
Je kan alleen verwachten dat in een Ajax topic mensen Ajax gaan verdedigen.
En zoals degene die jij quote het zij, kon het net zo goed objectief zijn.
Wat ik wil aangeven is dat als je het een onverdiende overwinning noemt, dat dat in mijn ogen een goede objectieve opmerking kan zijn. Want er zijn redenen om dat te mogen denken. En een echte supporter zal altijd zijn club verdedigen en steunen. De opmerking dus dat iedere Ajacied hier subjectief zou reageren is niet helemaal gefundeerd. Ze steunen en verdedigen gewoon hun club. Er zijn weldegelijk mensen die vonden dat Ajax slecht speelde, ik denk zelfs iedereen, maar dat betekent niet gelijk voor hen dat Twente beter was en dat ze hun club laten vallen. Het enige dat Twente beter deed was afmaken! En er wordt dus tegen die mensen ingegaan die Twente veel beter vonden. Dat mag toch wel? Ik kan me daar ook in vinden. Ajax was slecht, maar was Twente dan zo goed , als je het mji vraagt niet.
pi_24968617
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Helemaal mee eens, echt belachelijk.
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat Boukhari op de tribune doet.
Die heeft in de eerste seizoenshelft toch redelijk staan ballen. Sowieso beter dan Mitea, die mentaal alweer een tijdje door de mangel wordt gehaald. Niet in de laatste plaats door zijn coach.
pi_24968771
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:58 schreef Robar het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het ook niet.....
Je kan alleen verwachten dat in een Ajax topic mensen Ajax gaan verdedigen.
En zoals degene die jij quote het zij, kon het net zo goed objectief zijn.
Wat ik wil aangeven is dat als je het een onverdiende overwinning noemt, dat dat in mijn ogen een goede objectieve opmerking kan zijn. Want er zijn redenen om dat te mogen denken. En een echte supporter zal altijd zijn club verdedigen en steunen. De opmerking dus dat iedere Ajacied hier subjectief zou reageren is niet helemaal gefundeerd. Ze steunen en verdedigen gewoon hun club. Er zijn weldegelijk mensen die vonden dat Ajax slecht speelde, ik denk zelfs iedereen, maar dat betekent niet gelijk voor hen dat Twente beter was en dat ze hun club laten vallen. Het enige dat Twente beter deed was afmaken! En er wordt dus tegen die mensen ingegaan die Twente veel beter vonden. Dat mag toch wel? Ik kan me daar ook in vinden. Ajax was slecht, maar was Twente dan zo goed , als je het mji vraagt niet.
Het veldspel was sneller, ze toonden veel meer inzet en het afmaken was beter. Simpelweg: ze speelden beter. Niet geweldig, maar beter dan Ajax. Neemt niet weg dat Ajax beter kan spelen dan Twente, maar gisteren was daar weinig van te zien. Ook al wilde Studio Sport ons anders doen geloven.

Wat ik wel sympathiek vond is dat een groot deel van het Ajax publiek applaudiseerde voor de actie van Cziommer (hakbal over 2 Ajacieden heen). Dat is ondenkbaar bij Twente; applaudiseren voor de tegenstander wanneer deze voor staat. (Maar goed, aan de andere kant is dat ook best wel dubieus; je eigen ploeg uitfluiten en voor de tegenstander applaudiseren )
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_24968922
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef Eightball het volgende:

[..]

Die heeft in de eerste seizoenshelft toch redelijk staan ballen. Sowieso beter dan Mitea, die mentaal alweer een tijdje door de mangel wordt gehaald. Niet in de laatste plaats door zijn coach.
Hij is niet zo snel als mitea maar als hij speelt zit er meer voetbal en dreiging in omdat Maxi dan vaker de achterlijn haalt.
pi_24969243
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef Eightball het volgende:

[..]

Idd, Boukhari scoorde ook nog best veel in het seizoen dat ie vaak meespeelde of inviel. Het is niet de beste speler die er rondloopt maar vaak wel nuttig.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24969836
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:29 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Idd, Boukhari scoorde ook nog best veel in het seizoen dat ie vaak meespeelde of inviel. Het is niet de beste speler die er rondloopt maar vaak wel nuttig.
nou
hij scoorde altijd de 5-1 of 6-1. het belangrijkste doelpunt dat hij ooit voor ajax heeft gescoord was volgens mij de 3-1.
pi_24969850
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef Moody het volgende:

[..]

Het veldspel was sneller, ze toonden veel meer inzet en het afmaken was beter. Simpelweg: ze speelden beter. Niet geweldig, maar beter dan Ajax. Neemt niet weg dat Ajax beter kan spelen dan Twente, maar gisteren was daar weinig van te zien. Ook al wilde Studio Sport ons anders doen geloven.

Wat ik wel sympathiek vond is dat een groot deel van het Ajax publiek applaudiseerde voor de actie van Cziommer (hakbal over 2 Ajacieden heen). Dat is ondenkbaar bij Twente; applaudiseren voor de tegenstander wanneer deze voor staat. (Maar goed, aan de andere kant is dat ook best wel dubieus; je eigen ploeg uitfluiten en voor de tegenstander applaudiseren )
Ik denk eerder dat het de onmacht van Ajax was en niet zo zeer het superieure veldspel van Twente! Ze waren niet per definitie beter. En ja logisch, dat als je twee keer op een voor Ajax onfortuinljike manier scoort, dat je dan achter de feiten aanloopt. En dat afmaken valt ook wel mee, want ze kregen het wel lekker voorgeschoteld. Ik wil niet zeggen dat Twente slecht was, maar ik wil aangeven dat Ajax wel erg meehielp en niet deed wat er van ze verwacht mag worden. ik vind het iets te simpel om te zeggen dat Twente beter was, omdat ze met 1-2 winnen!

Maar goed, het was een KUTwedstrijd! Ajax heeft het over zichzelf afgeroepen!
pi_24970261
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou
hij scoorde altijd de 5-1 of 6-1. het belangrijkste doelpunt dat hij ooit voor ajax heeft gescoord was volgens mij de 3-1.
Dat zeg ik toch ook niet, maar hij scoorde wel en vaak op nog best mooie manieren ook
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24970421
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:29 schreef RobinhoX het volgende:
OMG!!! lees dit....
ok Koeman mag van mij ontslagen worden nu.......

'Koeman hield komst Maxi Lopez tegen'

AMSTERDAM, 7 februari 2005 11:23 - Buitenlandse media melden dat de nieuwe Barcelona-spits Maxi Lopez slechts een 'afdankertje' van Ajax is. De Amsterdamse club had de beste papieren om de aanvaller van River Plate over te nemen, maar trainer Ronald Koeman zou de transfer geblokkeerd hebben. Hij zag het niet zitten in de Argentijn. Korte tijd later legde FC Barcelona de 20-jarige spits voor circa 6 miljoen euro tot 2009 vast.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_24970657
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:10 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het de onmacht van Ajax was en niet zo zeer het superieure veldspel van Twente!
Als Ajax (of een andere topclub) verlies is het altijd maar weer de onmacht die om de hoek komt kijken. Geloof ik niet zo in. Het is meer de vorm van de dag, de instelling en dat kleine beetje mazzel dat je moet hebben om in de Arena te winnen.

Hoe dan ook. Beter gespeeld of niet, we hebben terecht gewonnen. Succes nog in de rest van het seizoen. Gewoon het publiek een ABN AMRO vlaggetje in de hand drukken en het komt wel goed

[ Bericht 10% gewijzigd door Moody op 07-02-2005 14:06:45 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_24970737
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:36 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet, maar hij scoorde wel en vaak op nog best mooie manieren ook
ja maar nuttig zijn zijn doelpunten nooit geweest. hij speelt wel beter samen met Maxwell dan Mitea.
  maandag 7 februari 2005 @ 14:17:19 #41
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24970900
cupfighters

Zie eerst maar s te winnen van jullie vrinden in het zuiderpark
pi_24971060
Je bedoelt die wedstrijd die nooit gespeeld gaat worden

AAAAAAAAAAJAX
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 7 februari 2005 @ 14:34:23 #43
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24971167
Koeman z'n aankopen zijn ronduit lachwekkend. Dat hij Maxi tegenhoudt verbaast me dan ook niks. Waarschijnlijk zou hij nog eerder Bob Peeters naar A'dam laten overkomen.
pi_24971252
Waarom hield Koeman Maxi Lopez tegen... Die deed het harstikke goed op het AT en doet het ook goed in zjin eigen competitie.. En kan ook wel beter ballen dan wat oa VDV nu laat zien...
pi_24971305
Kut koe....... eerst Gronkjaer laten lopen, en daarna ook nog eens de komst van Lopez tegenhouden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 7 februari 2005 @ 14:45:30 #46
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_24971333
quote:
Op maandag 7 februari 2005 14:17 schreef err het volgende:
cupfighters

Zie eerst maar s te winnen van jullie vrinden in het zuiderpark
Ben bang dat we die regelementair met 0-1 mogen winnen van Deetman..
Amsterdam + Boekel = werelds...
  maandag 7 februari 2005 @ 14:48:56 #47
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24971381
quote:
Op maandag 7 februari 2005 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bedoelt die wedstrijd die nooit gespeeld gaat worden

AAAAAAAAAAJAX
ja dat lijkt je wel wat he, met 1-0 winnen zonder een bal te raken. Je zou er nog trots op zijn ook

Wedstrijd gaat gewoon door hoor, in het uiterste geval komen er gewoon geen ajax supporters
pi_24971414
Nee hoor, vind het alleen maar leuk voor onze zielige 'vrinden'...

Het liefst speelt Ajax Adeu helemaal van de mat daar...
(toepasselijke woordkeus ook...)
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 7 februari 2005 @ 14:56:11 #49
82589 S-Two
barba macacu
pi_24971468
Heeft iemand ook een betrouwbare bron over dat gedoetje van Maxi Lopez, of komt het van Voetbalzone ?

Zou anders errug lekker weer zijn van Ronald .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24971591
quote:
Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:

Het liefst speelt Ajax Adeu helemaal van de mat daar...
Helaas laat de huidige vorm dat niet toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')