Volgens mij zitten al die verwende nestjes inderdaad al met hun kop in het buitenland en spelen ze slechts voor hun eigen imago en succes.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf.
Ik heb het commentaar van VdV niet gehoord maar ik begreep de wissel echt niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:56 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Verhaal..... Maar als ik dan van der Vaarts reactie op een tactische wissel dan weer zie, dan zie je dat de spelers totaal niets om het team geven, alleen maar om zichzelf. Vorig jaar kon dat nog, maar nu is de concurrentie dubbel zo groot, en dan lukt het niet meer.
peinaar is net een week terug dus hoe bedoel je laatste tijd?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik heb het commentaar van VdV niet gehoord maar ik begreep de wissel echt niet.
VdV behoorde tot zijn wissel tot de beste speler van het veld...hij jaagde en wist een hoop ballen te veroveren...en hij speelde dus eindelijk weer eens goed...en toch wordt hij gewisseld en komt nota bene Pienaar hem vervangen...
Als er dus eentje rondloopt die er de laatste tijd niks van bakt is hij het wel...
Nee het wisselbelidt van Koeman roept steeds meer vraagtekens op...
Kan iemand mij de reactie van VdV vertellen....ben wel benieuwd...
Zo bedoel ik het ook niet.....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Goede supporter zijn heeft niets te maken met het wel of niet objectief kunnen zijn....
Je kan je wel afvragen of je goede supporter bent als je je club altijd laat vallen als ze minder presteren![]()
Ik weet zeker dat wanneer het publiek er achter zou gaan staan na de 1-2 ze in ieder geval nog 2-2 hadden gemaakt. Spelers gaan nou eenmaal niet beter voetballen als ze 90 minuten lang door eigen aanhang worden uitgefloten
Helemaal mee eens, echt belachelijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
VdV behoorde tot zijn wissel tot de beste speler van het veld...hij jaagde en wist een hoop ballen te veroveren...en hij speelde dus eindelijk weer eens goed...en toch wordt hij gewisseld en komt nota bene Pienaar hem vervangen...
Het veldspel was sneller, ze toonden veel meer inzet en het afmaken was beter. Simpelweg: ze speelden beter. Niet geweldig, maar beter dan Ajax. Neemt niet weg dat Ajax beter kan spelen dan Twente, maar gisteren was daar weinig van te zien. Ook al wilde Studio Sport ons anders doen geloven.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet.....
Je kan alleen verwachten dat in een Ajax topic mensen Ajax gaan verdedigen.
En zoals degene die jij quote het zij, kon het net zo goed objectief zijn.
Wat ik wil aangeven is dat als je het een onverdiende overwinning noemt, dat dat in mijn ogen een goede objectieve opmerking kan zijn. Want er zijn redenen om dat te mogen denken. En een echte supporter zal altijd zijn club verdedigen en steunen. De opmerking dus dat iedere Ajacied hier subjectief zou reageren is niet helemaal gefundeerd. Ze steunen en verdedigen gewoon hun club. Er zijn weldegelijk mensen die vonden dat Ajax slecht speelde, ik denk zelfs iedereen, maar dat betekent niet gelijk voor hen dat Twente beter was en dat ze hun club laten vallen. Het enige dat Twente beter deed was afmaken! En er wordt dus tegen die mensen ingegaan die Twente veel beter vonden. Dat mag toch wel? Ik kan me daar ook in vinden. Ajax was slecht, maar was Twente dan zo goed, als je het mji vraagt niet.
Hij is niet zo snel als mitea maar als hij speelt zit er meer voetbal en dreiging in omdat Maxi dan vaker de achterlijn haalt.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt belachelijk.
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat Boukhari op de tribune doet.
Die heeft in de eerste seizoenshelft toch redelijk staan ballen. Sowieso beter dan Mitea, die mentaal alweer een tijdje door de mangel wordt gehaald. Niet in de laatste plaats door zijn coach.
Idd, Boukhari scoorde ook nog best veel in het seizoen dat ie vaak meespeelde of inviel. Het is niet de beste speler die er rondloopt maar vaak wel nuttig.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt belachelijk.
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat Boukhari op de tribune doet.
Die heeft in de eerste seizoenshelft toch redelijk staan ballen. Sowieso beter dan Mitea, die mentaal alweer een tijdje door de mangel wordt gehaald. Niet in de laatste plaats door zijn coach.
nouquote:Op maandag 7 februari 2005 12:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, Boukhari scoorde ook nog best veel in het seizoen dat ie vaak meespeelde of inviel. Het is niet de beste speler die er rondloopt maar vaak wel nuttig.
Ik denk eerder dat het de onmacht van Ajax was en niet zo zeer het superieure veldspel van Twente! Ze waren niet per definitie beter. En ja logisch, dat als je twee keer op een voor Ajax onfortuinljike manier scoort, dat je dan achter de feiten aanloopt. En dat afmaken valt ook wel mee, want ze kregen het wel lekker voorgeschoteld. Ik wil niet zeggen dat Twente slecht was, maar ik wil aangeven dat Ajax wel erg meehielp en niet deed wat er van ze verwacht mag worden. ik vind het iets te simpel om te zeggen dat Twente beter was, omdat ze met 1-2 winnen!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Het veldspel was sneller, ze toonden veel meer inzet en het afmaken was beter. Simpelweg: ze speelden beter. Niet geweldig, maar beter dan Ajax. Neemt niet weg dat Ajax beter kan spelen dan Twente, maar gisteren was daar weinig van te zien. Ook al wilde Studio Sport ons anders doen geloven.![]()
Wat ik wel sympathiek vond is dat een groot deel van het Ajax publiek applaudiseerde voor de actie van Cziommer (hakbal over 2 Ajacieden heen). Dat is ondenkbaar bij Twente; applaudiseren voor de tegenstander wanneer deze voor staat. (Maar goed, aan de andere kant is dat ook best wel dubieus; je eigen ploeg uitfluiten en voor de tegenstander applaudiseren)
Dat zeg ik toch ook niet, maar hij scoorde wel en vaak op nog best mooie manieren ookquote:Op maandag 7 februari 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou![]()
hij scoorde altijd de 5-1 of 6-1. het belangrijkste doelpunt dat hij ooit voor ajax heeft gescoord was volgens mij de 3-1.
quote:Op maandag 7 februari 2005 11:29 schreef RobinhoX het volgende:
OMG!!! lees dit....
ok Koeman mag van mij ontslagen worden nu.......
'Koeman hield komst Maxi Lopez tegen'
AMSTERDAM, 7 februari 2005 11:23 - Buitenlandse media melden dat de nieuwe Barcelona-spits Maxi Lopez slechts een 'afdankertje' van Ajax is. De Amsterdamse club had de beste papieren om de aanvaller van River Plate over te nemen, maar trainer Ronald Koeman zou de transfer geblokkeerd hebben. Hij zag het niet zitten in de Argentijn. Korte tijd later legde FC Barcelona de 20-jarige spits voor circa 6 miljoen euro tot 2009 vast.
Als Ajax (of een andere topclub) verlies is het altijd maar weer de onmacht die om de hoek komt kijken. Geloof ik niet zo in. Het is meer de vorm van de dag, de instelling en dat kleine beetje mazzel dat je moet hebben om in de Arena te winnen.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de onmacht van Ajax was en niet zo zeer het superieure veldspel van Twente!
ja maar nuttig zijn zijn doelpunten nooit geweest. hij speelt wel beter samen met Maxwell dan Mitea.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, maar hij scoorde wel en vaak op nog best mooie manieren ook
Ben bang dat we die regelementair met 0-1 mogen winnen van Deetman..quote:Op maandag 7 februari 2005 14:17 schreef err het volgende:
cupfighters
Zie eerst maar s te winnen van jullie vrinden in het zuiderpark
ja dat lijkt je wel wat he, met 1-0 winnen zonder een bal te raken. Je zou er nog trots op zijn ookquote:Op maandag 7 februari 2005 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bedoelt die wedstrijd die nooit gespeeld gaat worden
AAAAAAAAAAJAX
Helaas laat de huidige vorm dat niet toequote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Het liefst speelt Ajax Adeu helemaal van de mat daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |