Jij verwacht na mensen persoonlijk te beledigen, dat je een normaal antwoord terug krijgt? En hoe jullie ook mogen denken over BansheeBoy ideeen, ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een persoonlijke belediging. Als een (in jullie ogen) moslim fundi respect kan opbrengen voor mensen die geheel tegen zijn ideeen en waarden zijn, dan kan je dan ook verwachten van een paar homos.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:09 schreef dVTB het volgende:
[..]
<knip>
Ik wacht nog steeds op antwoord.
Met andere woorden, je weet geen zinnig antwoord te geven, en lult je er nu weer uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef Monus het volgende:
Jij verwacht na mensen persoonlijk te beledigen, dat je een normaal antwoord terug krijgt? En hoe jullie ook mogen denken over BansheeBoy ideeen, ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een persoonlijke belediging. Als een (in jullie ogen) moslim fundi respect kan opbrengen voor mensen die geheel tegen zijn ideeen en waarden zijn, dan kan je dan ook verwachten van een paar homos.
Je hebt gewoon geen zinnig antwoord waarom je als een ziekelijk geobsedeerde in elk topic aangaande homosexualiteit aanwezig bent.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Jij verwacht na mensen persoonlijk te beledigen, dat je een normaal antwoord terug krijgt?
Wederom verkrijgt men geen antwoord....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Jij verwacht na mensen persoonlijk te beledigen, dat je een normaal antwoord terug krijgt? En hoe jullie ook mogen denken over BansheeBoy ideeen, ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een persoonlijke belediging. Als een (in jullie ogen) moslim fundi respect kan opbrengen voor mensen die geheel tegen zijn ideeen en waarden zijn, dan kan je dan ook verwachten van een paar homos.
Waarom zal ik een reden moeten opgeven om in een tropic te posten?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:19 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zinnig antwoord waarom je <knip persoonlijke belediging /knip> in elk topic aangaande homosexualiteit aanwezig bent.
<knip persoonlijke belediging /knip>
Je maakt het wel erg duidelijk dat je geen idee heb wie en hoe ik ben.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:02 schreef MasterPeace het volgende:
Het lijkt wel alsof het ene gespleten deel van Monus' persoonlijkheid op een zeer compulsieve wijze probeert om met felle anti-homo opinies het andere gespleten deel in hemzelf te overtuigen van "zie je wel dat ik niet zo'n zondig/pervers/normloos persoon ben als die openlijke homo's, want anders zou ik niet van die stoere homofobe taal uitten in het openbaar!" het lijkt voor ons homo's alsof ie tegen ons te keer gaat maar in feite gaat ie tegen z'n eigen 'schaduw kant' te keer (maar is dit uiteindelijk niet altijd waar homofobie op neer komt!?), arme vent...
Waarom zou jij als zogenaamd hetero zijnde überhaupt dag en nacht posten in topics die gaan over 'flikker' onderwerpen? Ga lekker een buslading koters bij fokken, bier zitten hijzen in de voetbalkantine of gezellig met het vrouwtje naar een bungalow park en hand in hand lange boswandelingen met 'r maken ofzo... dat zijn toch allemaal veel belangerijkere en fijnere zaken voor een echte hetero(?) zoals jij om zijn bestaan mee te vullen en zijn tijd en energie aan te schenken, of lijdt je soms werkelijk aan een dwangstoornis gerelateerd aan verdrongen homosexuele gevoelens en dat je gewoon niet anders kán?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Waarom zal ik een reden moeten opgeven om in een tropic te posten?
En waarom zal ik antwoorden geven aan onbeschofte flikkers.
In je posts hier schep je duidelijk een bepaald beeld. Dat valt allen op.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:15 schreef Monus het volgende:
Je maakt het wel erg duidelijk dat je geen idee heb wie en hoe ik ben.
In de eerste plaats heb je het meermalen anders verwoord en gesuggereerd. Aids zou een geschenk van dé homo's zijn. Dé homo's zouden dus willens en wetens anderen opzadelen met dodelijke ziektes. Je gegeneraliseer en m.i. haatzaaierij is duidelijk.quote:Je ben natuurlijk wel een enorme homofoob als je zegt...
De homos waren de personen die AIDS hebben verspreid.
Het is de waarheid, en ik vind dat de mensen de waarheid wel mogen weten.
Nee, ik beledig je omdat je verwerpelijke ideeën ventileert, haat zaait, en bovendien niet correct discussieert.quote:Maar je laat je natuurlijk wel van de zwakte kant zien om iemand tebeledigingen en voor homofoob uitmaakt omdat hij de waarheid spreekt. Het is dan ook wel erg zichtbaar dat je moeite met de waarheid en het gewoonweg niet wil horen.
Ik heb jou op geen enkele wijze persoonlijk beledigd. Ik heb je alleen een spoedcursus Nederlands aangeraden en daar blijf ik bij. Verder dacht ik oprecht dat je een puber van een jaar of 14 was. Misrekening, maar geen doelbewuste persoonlijke belediging.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef Monus het volgende:
Jij verwacht na mensen persoonlijk te beledigen, dat je een normaal antwoord terug krijgt?
Dat zie je verkeerd. Homo's zijn geen mensen, dus die mag je beledigen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:08 schreef dVTB het volgende:
Daarom ga je nu maar de zielige, gekwetste user uithangen, terwijl je zelf niets anders doet dan aan één stuk door hele groepen mensen beledigen.
Hahaha. Wat is dit nou weer? Je zou jezelf eens moeten horen (of je kan de quote nog eens lezen). Het ergste is nog dat je zelf gelooft dat je gelijk krijgt door zo te lullen. "omdat hij de waarheid spreekt"....bwaaaa. Als mensen het niet met jouw eens zijn dan willen ze de waarheid niet horen. De ultieme dooddoener. En jij spreekt nog wel over serieus genomen worden.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar je laat je natuurlijk wel van de zwakte kant zien om iemand tebeledigingen en voor homofoob uitmaakt omdat hij de waarheid spreekt. Het is dan ook wel erg zichtbaar dat je moeite met de waarheid en het gewoonweg niet wil horen.
Je gaat hier wel erg ver wat mij betreft. Het zijn wel mensen, ze zijn wel zondig en voeren vaak smerige bruinwerk stages uit, maar desondanks blijven ze de titel "mens" wel waard m.i.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Homo's zijn geen mensen, dus die mag je beledigen.
Nee, jij VINDT ze zondig en jij VINDT wat ze doen smerig. Betekent niet meteen dat dat zo is. Er zijn meer visies op de werkelijkheid dan alleen die van jou.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat hier wel erg ver wat mij betreft. Het zijn wel mensen, ze zijn wel zondig en voeren vaak smerige bruinwerk stages uit, maar desondanks blijven ze de titel "mens" wel waard m.i.
Een aanzienlijk percentage van de hetero's doet dit ook. Homoseksuele mannen misschien iets meer omdat er geen andere weg is (i.t.t. homoseksuele vrouwen die dat juist weer niet kunnen zonder hulpmiddelen).quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, kom op zeg, dit is geen kwestie van vinden of niet vinden. Het is een feit dat zeker 96% van de homomannen weleens iets "dropt" in het achterwerk van diversen, en je gaat me niet vertellen dat dat fris is. Dat is gewoon vies, period. De plaats waar ze iets droppen komt normaal laxeer uit, het lijkt me dus logisch dat dit niet echt fris is. En ik vraag me af of de homo's die zich aan dergelijke praktijken blootgeven "onderweg" in hun lusten weleens een drol tegenkomen
Blijft een kwestie van vinden of niet vinden. Jij kan het wel heel sterk afkeuren, maar het blijft zo dat er mensen zijn die het oneens zijn met jou. En dat is WEL gewoon zo. Als iedereen het niet fris vond zou het niet gedaan worden.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, kom op zeg, dit is geen kwestie van vinden of niet vinden. Het is een feit dat zeker 96% van de homomannen weleens iets "dropt" in het achterwerk van diversen, en je gaat me niet vertellen dat dat fris is. Dat is gewoon vies, period. De plaats waar ze iets droppen komt normaal laxeer uit, het lijkt me dus logisch dat dit niet echt fris is. En ik vraag me af of de homo's die zich aan dergelijke praktijken blootgeven "onderweg" in hun lusten weleens een drol tegenkomen
Ik kijk daar alle mensen op aan die bruinwerk stages uitvoeren, ik beperk me niet alleen tot de homo's, ook de hetero's die zich overgeven aan het sodomie gebeuren schaar ik onder de "onfrisse" categorie. Feit blijft dat er uit betreffende opening laxeer taferelen komen en niet is bedoelt voor dergelijke onsmakelijkheden. Wij mensen moet eens leren dat we het lichaam moeten gebruiken op de manier zoals het bedoelt isquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
Als je dat smerig vindt, moet je dus niet alleen mannelijke homo's daarvoor aankijken, maar net zo goed al die hetero's die datzelfde doen.
Na onomstotelijk bewijs te hebben geleverd (zie eerdere tropics) dat homos AIDS hebben verspeid, en dat blijkt ook uit het feit dat AIDS de eerste jaren ALLEEN bij homos voorkwam, zit ik tewachten onomstotelijk bewijs dat ze het niet zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hahaha. Wat is dit nou weer? Je zou jezelf eens moeten horen (of je kan de quote nog eens lezen). Het ergste is nog dat je zelf gelooft dat je gelijk krijgt door zo te lullen. "omdat hij de waarheid spreekt"....bwaaaa. Als mensen het niet met jouw eens zijn dan willen ze de waarheid niet horen. De ultieme dooddoener. En jij spreekt nog wel over serieus genomen worden.
Je kan net zo goed roepen "het is zo, omdat ik het zeg".![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |