Ik denk dat een recensent zich een beetje belachelijk maakt om dat te beweren omdat het wel zo cliché is om dat over een band te schrijven die al zolang meegaat.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het wel een erg goed album, maar ik ben fan en kan het niet objectief bekijkenIk vraag me nl wel af waarom er nog geen enkjele journalist is geweest, die vindt dat het een album is, gemaakt door een stel 40'ers in een midlife crisis, die verlangen naar hun levendige beginperiode
Ik vind het nieuwe album juist stukken betern dan ATYCLB. Dat vond ik juist een 'ouwe lullen' album, met weinig pit en weinig originaliteit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:06 schreef merino het volgende:
heb net ATUCLB en HTDAAB naast elkaar gelegt en beetje nummertjes lopen vergelijken en het is in mijn optiek zo onverduidelijk dat dit nieuwe cd'tje stukken minder is. Ik kon het de eerste keer ook niet geloven dat ik naar een U2 zat te luisteren.
madness echt...
het nieuwe verfrissender en aangenamer om snel te luisteren....quote:Op donderdag 10 februari 2005 07:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album juist stukken betern dan ATYCLB. Dat vond ik juist een 'ouwe lullen' album, met weinig pit en weinig originaliteit.
Dat vind ik op het nieuwe album een stuk beter
Ja? nu ook zeker voor alle shows? Begin van de week ging het over 5 of 6 shows waar zij het voorprog zouden doen, waaronder antwerpen. Maar nu staat het dus echt vast?quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Snow Patrol wordt het voorprogramma.
In Brussel, Manchester, Dublin Berlijn en Parijs ja, voor overige steden worden The Thrills genoemd.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Snow Patrol wordt het voorprogramma.
Nou dat zou "ze", dwz de agents en Mojo geen hol interesseren, als er nog eens 50.000 x 60 = 3 miljoen euro met twee uurtjes U2 gescoord kon worden. Maar het past gewoon niet in het schema, en de band is rijk genoeg om een miljoentje te kunnen laten liggen. Bovendien zou het ten koste gaan van andere concerten, want de stem van Bono is kwetsbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:57 schreef greatgonzo het volgende:
er komt sowieso geen extra concert rond de geplande data, anders hadden ze dat wel afgelopen zaterdag erbij verkocht. Ze gaan namelijk echt niet nog een keer iedereen voor het postkantoor laten liggen.
Het zal ze wel interesseren, mocht er nog een dag komen, dan moeten ze nog meer mensen achter de ticketlijn zetten, via ticketbox. Plus kosten voor Postkantoor GWK enz. Als de mogelijkheid voor een 4e concert er was geweest, dan wisten ze dat vorige week zaterdag ook al wel, en hadden ze het er dan bij verkocht ipv op een nieuwe dag.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat zou "ze", dwz de agents en Mojo geen hol interesseren, als er nog eens 50.000 x 60 = 3 miljoen euro met twee uurtjes U2 gescoord kon worden. Maar het past gewoon niet in het schema, en de band is rijk genoeg om een miljoentje te kunnen laten liggen. Bovendien zou het ten koste gaan van andere concerten, want de stem van Bono is kwetsbaar.
Ik denk dat dit het gewoon is, klaar. En voor de mensen die geen kaarten hebben: ik neem aan dat U2 toch nog wel één album maakt voordat ze er mee ophouden, dus pak 'm beet in 2007 komen ze wel wéér naar Nederland.
Ja, zit ook weer wat in.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
Als de mogelijkheid voor een 4e concert er was geweest, dan wisten ze dat vorige week zaterdag ook al wel, en hadden ze het er dan bij verkocht ipv op een nieuwe dag.
In dat tourschema wat al een maand bekend is zijn ondertussen al 2 concerten van data veranderd ten bate van een extra concert in Parijsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
Als de mogelijkheid voor een 4e concert er was geweest, dan wisten ze dat vorige week zaterdag ook al wel, en hadden ze het er dan bij verkocht ipv op een nieuwe dag.
Dat tourschema is al een maand bekend (en achter de schermen waarschijnlijk nog langer), dus dan had men het wel tegelijkertijd verkocht
Bono zal misschien best wel menen wat hij zegt, maar de onspontane, clichématige manier maakt het een stuk ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Je hebt dit al eens eerder genoemd en ik snap niet zo goed wat hier nou het probleem aan is. Okay het is niet spontaan, maar dat is de toegift bijvoorbeeld ook niet. Hij kan het toch wel menen?
Ben het deels wel met je eens hoor, over dat het allemaal wat minder sprankelend is. Maar aan de andere kant: zo is de band nu. Het zijn veertigers. Ze verloochenen zichzelf tenminste niet, door geforceerd jong te willen overkomen. Overigens heb ik U2 ook nooit horen zeggen dat ze terug zouden gaan naar de jaren 80-sound. Ook bij het vorige album werd dit geroepen, maar volgens mij is dit gewoon wishful thinking van fans. Ook toen zei the Egde al in een interview dat dit onzin was, dat de band zich verder had ontwikkeld en dat dat een onomkeerbaar proces was.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Toen gesteld werd dat het nieuwe album terug ging naar de stijl/sound van de 80'er jaren, was ik zeer verheugd. Na het beluisteren van het album was ik dan ook zwaar teleurgesteld, ik hoor die 80'er jaren sound/stijl er namelijk niet op terug.
Wat de overige shows voor voorprog brengen is dus nog afwachtenquote:Snow Patrol, Killers, First Support Dates.
Snow Patrol and The Killers will be supporting U2 in Europe this summer at the following shows.
Snow Patrol will be playing support on the 'Vertigo Tour' at shows in Brussels, Manchester, Dublin (June 24th), Berlin and Paris.
The Killers will be on duty for shows in Cardiff, Katowice, Vienna and Amsterdam (July 13th).
het album zelf misschien wel maar het hele gevolg van het album + de tour ging toch wel aardig die kant op. Ze noemde zichzelf toen geloof ik ook best band of the world...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:35 schreef greatgonzo het volgende:
het spreekt elkaar ook wel weer tegen. Het idee van ATUCLB was om terug te gaan naar de basis, toen ze dus nog klein waren pure rock maakten. Vervolgens ga je met een album wat teruggrijpt naar die kleine setting, solliciteren naar de titel best band of the world
http://www.kartenhaus.de/quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:43 schreef Frenkel het volgende:
Wat is het telefoonummer van de Duitse ticketservice?!?!
Kan het echt nergens vinden, en wil morgen belleeen!!!
Voor concert in Gelsenkirchen !!
Och ja, had me toch verslapen... De druk om kaartjes is toch wat minder als je al veldtickets hebt voor de Arenaquote:U2-Vorverkauf: Ticket-System bei Vorverkaufsstart zusammengebrochen
Der Andrang übertraf alle Erwartungen: Beim Start des Kartenvorverkaufs für die Deutschland-Konzerte der irischen Rock-Superstars hielt das Rechner-System dem Ansturm der Fans nicht stand.
Sowohl am S04-ServiceCenter als auch bundesweit an vielen anderen Vorverkaufsstellen war es den Mitarbeitern nicht möglich, die heiß begehrten Karten zu verbuchen oder auszudrucken. Die EDV-Experten des Veranstalters arbeiten fieberhaft an einer Lösung des Problems.
Zur Zeit ist es aber nicht möglich, auf der Schalker Geschäftsstelle Tickets zu erwerben oder zu reservieren. Sobald das Problem behoben ist, wird dies auf arena-aufschalke.de bekanntgegeben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |