abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:52:52 #76
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_25012781
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Vooral als je Bono (die voor mij absoluut niet heilig is, om even in te haken op een ander bericht) voor de 6e keer hoort zeggen 'Thank you for giving us a great life', wat volgens mij als standaardzin op de setlist geschreven was vóór Walk On.
Je hebt dit al eens eerder genoemd en ik snap niet zo goed wat hier nou het probleem aan is. Okay het is niet spontaan, maar dat is de toegift bijvoorbeeld ook niet. Hij kan het toch wel menen?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_25013080
Ow, voor het-wachten-op-kaartjes-taferelen, klik *hier* voor de lokatie Doetinchem!
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:26:39 #78
44906 merino
World of Sleepers
pi_25014738
Ik wil eigenlijk nog even keihard zijn en zeggen dat Het nieuwe album echt geen poep aan is en ik hoop dat ze er maar een paar nummertjes live van spelen!!!

U2 waarom?? waarom!!
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_25014887
Ik vind het wel een erg goed album, maar ik ben fan en kan het niet objectief bekijken Ik vraag me nl wel af waarom er nog geen enkjele journalist is geweest, die vindt dat het een album is, gemaakt door een stel 40'ers in een midlife crisis, die verlangen naar hun levendige beginperiode
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:49:05 #80
44906 merino
World of Sleepers
pi_25015302
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het wel een erg goed album, maar ik ben fan en kan het niet objectief bekijken Ik vraag me nl wel af waarom er nog geen enkjele journalist is geweest, die vindt dat het een album is, gemaakt door een stel 40'ers in een midlife crisis, die verlangen naar hun levendige beginperiode
ik ben ook fan hoor. Niet zo'n beetje ook
Heb al hun albums grijs gedraait en hun dvd's al tè vaak gezien. Vind alles echt geweldig en bepaalde dingen bovenaards
Maar dit album boeit me echt op geen enkele manier. Kan me er echt helemaal niet in vinden. Terwijl ik ATUCLB een absoluut meesterwerk vind....

heel eigenaardig dit....
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_25015449
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk dat een recensent zich een beetje belachelijk maakt om dat te beweren omdat het wel zo cliché is om dat over een band te schrijven die al zolang meegaat. Overigens heb ik wel kritiek gelezen hoor. Dat ze een parodie zouden zijn van zichzelf. Zit wat in maar een recensent die em heeft afgekraakt ben ik nog niet tegengekomen. Dat zou er dan een moeten zijn die z'n eigen smaak niet op de achtergrond zou hebben gezet. Want objectief gekeken is het een goed album. Geen klassieker maar een degelijk album.
  donderdag 10 februari 2005 @ 00:06:32 #82
44906 merino
World of Sleepers
pi_25015658
heb net ATUCLB en HTDAAB naast elkaar gelegt en beetje nummertjes lopen vergelijken en het is in mijn optiek zo onverduidelijk dat dit nieuwe cd'tje stukken minder is. Ik kon het de eerste keer ook niet geloven dat ik naar een U2 zat te luisteren.

madness echt...
  donderdag 10 februari 2005 @ 07:31:54 #83
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_25018435
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:06 schreef merino het volgende:
heb net ATUCLB en HTDAAB naast elkaar gelegt en beetje nummertjes lopen vergelijken en het is in mijn optiek zo onverduidelijk dat dit nieuwe cd'tje stukken minder is. Ik kon het de eerste keer ook niet geloven dat ik naar een U2 zat te luisteren.

madness echt...
Ik vind het nieuwe album juist stukken betern dan ATYCLB. Dat vond ik juist een 'ouwe lullen' album, met weinig pit en weinig originaliteit.
Dat vind ik op het nieuwe album een stuk beter
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  Moderator donderdag 10 februari 2005 @ 09:38:54 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25019232
ATYCLB heb ik ook behoorlijk aan moeten wennen, vond het een beetje een "dreinerige" plaat. Nog steeds zet ik 'm niet écht vaak op.
Nummers als "Walk On" en "In A Little While", die op de vorige toer gespeeld werden: schrappen wat mij betreft.
Op HTDAAB staat een stel nummers waar ik heel gelukkig van wordt. Een nummer als Miracle Drug lijkt me live fantastisch.
Maar de plaat is zeker niet overal even sterk.
Het zal U2 nooit meer lukken om fans die de groep al vanaf de jaren 80 volgen, een plaat te presenteren die de oude favorieten overtreft. Oude platen nemen mythische proporties aan. Ik wil niet zeggen dat The Joshua Tree géén meesterwerk is, maar fans gaan in de loop van de tijd alleen nog maar sterker hangen aan hun all time favorits: zie daar nog maar eens bovenuit te stijgen.
Daarnaast: als je van U2 houdt, ben je sowieso een beetje melancholisch van aard (en heb je dus de neiging om met weemoed op die goede oude tijd terug te kijken), dat kan niet anders.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_25019477
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 07:31 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Ik vind het nieuwe album juist stukken betern dan ATYCLB. Dat vond ik juist een 'ouwe lullen' album, met weinig pit en weinig originaliteit.
Dat vind ik op het nieuwe album een stuk beter
het nieuwe verfrissender en aangenamer om snel te luisteren....
don't give me that fucking bullshit
pi_25020315
Ja, hoi. Ik heb veldkaarten voor de 13e. Dankzij mijn neef. .
En ik kreeg hem nog cadeau van mijn zusje ook. Kan het nog beter? .
For great justice!
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:09:19 #87
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_25021504
Ik vind het nieuwe album megagoed. Aan de ene kant klinkt het vertrouwd net als vroegah, maar aan de andere kant is het ook weer lekker fris enzo. En dat is U2, hun eigen muziek maken en toch altijd maar weer met de tijd meegaan. Had je Rattle and Hum zat je beetje in de blues, Joshua Tree is een meesterlijk album, Achtung Baby is weer heeeeel anders dan JT en toch in mijn ogen de allerfavoriet. Later kwam Pop wat voor velen een domper was omdat ze opeens een hele andere kant opgingen, maja nogmaals: Dat is U2
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:20:02 #88
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_25021659
U2 heeft deze keer wederom steengoede teksten bij de muziek die ik ook lekker vind klinken.......laat dat concert maar komen!!!
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_25022322
Snow Patrol wordt het voorprogramma.
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:42:38 #90
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_25025112
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja? nu ook zeker voor alle shows? Begin van de week ging het over 5 of 6 shows waar zij het voorprog zouden doen, waaronder antwerpen. Maar nu staat het dus echt vast?
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_25025432
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Brussel, Manchester, Dublin Berlijn en Parijs ja, voor overige steden worden The Thrills genoemd.
Thrills ken ik niet zo, Snow Patrol wel een beetje en dat lijkt mij wel aardig als voorprogramma...

Zeker vergeleken met Kelis. Dat schijnt niet zo'n succes geweest te zijn...
pi_25025887
Nou ja.. ik wist het dus over Antwerpen en dus nam ik aan dat ze het ook in Amsterdam gaan doen. Maar dat is dus niet zo. Maar waarom in hemelsnaam The Thrills? Die heb ik al in het voorprogramma van R.E.M. gezien..
  Moderator donderdag 10 februari 2005 @ 21:58:26 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25029300
Ik heb begrepen dat The Killers het andere deel van de EU-tour zouden gaan doen..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:00:53 #94
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_25029359
Precies. Snow Patrol en The Killers. Dus niet The Thrills voor zover ik weet
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_25034324
Het concert in Milaan, het eerstvolgende na Amsterdam, is een dag later. Dan is er ruimte voor een concert op de 18de. Misschien een extra concert in Nederland?
Er gaan ook al geruchten dat Parijs een extra concert krijgt

Edit: Hmmm... Helaas gaat die vlieger waarschijnlijk niet op. Het concert in Zwitserland is nu waarschijnlijk op 18 juli. En dat is om plaats te maken voor een extra concert in Parijs.

[ Bericht 25% gewijzigd door calvobbes op 11-02-2005 02:42:00 ]
  vrijdag 11 februari 2005 @ 08:57:53 #96
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25035499
er komt sowieso geen extra concert rond de geplande data, anders hadden ze dat wel afgelopen zaterdag erbij verkocht. Ze gaan namelijk echt niet nog een keer iedereen voor het postkantoor laten liggen.
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Moderator vrijdag 11 februari 2005 @ 11:18:48 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25037232
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 08:57 schreef greatgonzo het volgende:
er komt sowieso geen extra concert rond de geplande data, anders hadden ze dat wel afgelopen zaterdag erbij verkocht. Ze gaan namelijk echt niet nog een keer iedereen voor het postkantoor laten liggen.
Nou dat zou "ze", dwz de agents en Mojo geen hol interesseren, als er nog eens 50.000 x 60 = 3 miljoen euro met twee uurtjes U2 gescoord kon worden. Maar het past gewoon niet in het schema, en de band is rijk genoeg om een miljoentje te kunnen laten liggen. Bovendien zou het ten koste gaan van andere concerten, want de stem van Bono is kwetsbaar.
Ik denk dat dit het gewoon is, klaar. En voor de mensen die geen kaarten hebben: ik neem aan dat U2 toch nog wel één album maakt voordat ze er mee ophouden, dus pak 'm beet in 2007 komen ze wel wéér naar Nederland.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:33:41 #98
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25037421
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou dat zou "ze", dwz de agents en Mojo geen hol interesseren, als er nog eens 50.000 x 60 = 3 miljoen euro met twee uurtjes U2 gescoord kon worden. Maar het past gewoon niet in het schema, en de band is rijk genoeg om een miljoentje te kunnen laten liggen. Bovendien zou het ten koste gaan van andere concerten, want de stem van Bono is kwetsbaar.
Ik denk dat dit het gewoon is, klaar. En voor de mensen die geen kaarten hebben: ik neem aan dat U2 toch nog wel één album maakt voordat ze er mee ophouden, dus pak 'm beet in 2007 komen ze wel wéér naar Nederland.
Het zal ze wel interesseren, mocht er nog een dag komen, dan moeten ze nog meer mensen achter de ticketlijn zetten, via ticketbox. Plus kosten voor Postkantoor GWK enz. Als de mogelijkheid voor een 4e concert er was geweest, dan wisten ze dat vorige week zaterdag ook al wel, en hadden ze het er dan bij verkocht ipv op een nieuwe dag.

Dat tourschema is al een maand bekend (en achter de schermen waarschijnlijk nog langer), dus dan had men het wel tegelijkertijd verkocht
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Moderator vrijdag 11 februari 2005 @ 11:34:53 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25037440
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
Als de mogelijkheid voor een 4e concert er was geweest, dan wisten ze dat vorige week zaterdag ook al wel, en hadden ze het er dan bij verkocht ipv op een nieuwe dag.
Ja, zit ook weer wat in.
pi_25038352
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef greatgonzo het volgende:

Als de mogelijkheid voor een 4e concert er was geweest, dan wisten ze dat vorige week zaterdag ook al wel, en hadden ze het er dan bij verkocht ipv op een nieuwe dag.

Dat tourschema is al een maand bekend (en achter de schermen waarschijnlijk nog langer), dus dan had men het wel tegelijkertijd verkocht
In dat tourschema wat al een maand bekend is zijn ondertussen al 2 concerten van data veranderd ten bate van een extra concert in Parijs
Denk daarbij ook eens aan de Slane concerten tijdens de Elevation Tour. Toen ging de twee concerten daar ook pas een paar weken na elkaar in de vvk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')