Iemand? Ik druk dus op free-codes van Iwan en dan druk ik op dat ding downloaden en dan krijg ik 3 keuzes. Wat dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef Orginial het volgende:
Kan iemand please zeggen wat ik moet doen om zo`n geval te downloaden om die filmpjes te kunnen bekijken. Ja met die link van Iwan, maar daarna. Welke moet ik aanklikken voor gratis?
En dan niet weer zeggen hij zeikt weereens, maar aub even uitleg en dan zeik ik nooit meer
OPDONDEREN NOUquote:Op maandag 7 februari 2005 22:50 schreef Orginial het volgende:
Iemand? Ik druk dus op free-codes van Iwan en dan druk ik op dat ding downloaden en dan krijg ik 3 keuzes. Wat dan?![]()
wat een waanzinnig mooie pics zijn dit ........quote:Op maandag 7 februari 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
Herkansing [met dank aan Wup voor FTP]
Uit die goeie ouwe tijd 1994 om precies te zijn - toen ONM nog gewoon Onderweg Naar Morgen was
Je bent een schat... nee een engel!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
Herkansing [met dank aan Wup voor FTP]
Niet onrealistischer dan dat Lizzy een Gollum met hem wil..............quote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef pberends het volgende:
Trouwens totaal onrealistisch dat een meisje als Yolanthe op zo'n lulhannes als Joost zou kunnen vallen.
*plakt post-it op monitor: '10 voor taal' morgen niet vergeten op te nemen!*quote:Op maandag 7 februari 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
10 voor taal pics zouden 't nu bij iedereen moeten doen....
Ach, ik weet nog dat iedereen ineens ging bekennen daar dat ze moesten janken toen Lex dood ging, zullen we wel gewoon aan het terugblikken geweest zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg lekker ding, je bent zelf ook 'pas' van mei 2003....
toen had Lexje allang 'n tuintje op z'n buik....
Ach, mooi was die tijd. Toen kon ik nog gewoon een eigen mening hebben zonder dat ik door twee hysterische (quote:wat vliegt de tijd toch eigenlijk.....
edit: haha Sven's eerste post... hoe kun je 't nou opnemen voor 'n Suzy?!?!?
nu niet meerquote:Op maandag 7 februari 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
Dat is idd jubel-materiaal
Alleen een foto dubbel (Erik Krijnen solo mist)
Alstjeblieftquote:Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Niet zo flauw babetteNu plaatsen
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Niet onrealistischer dan dat Lizzy een Gollum met hem wil..............
Geweldigquote:Op maandag 7 februari 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
The Brasil Filmfestival proudly presents:
From the director of 'The story of my father'
* JULIA, THE MOVIE
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_2210_2005-02-04_0001.jpg]afbeelding][/url]
Julia, The Movie (FOK, MA. 07-02-2005) (18,3MB)
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Niet zo flauw babetteNu plaatsen
quote:Zij die op de zaken vooruitlopen, lopen zich dood.
© A. van Walsum / 04-06-2004
You're welcome.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:35 schreef Svensational het volgende:
Geweldig, Dat muziekje erbij
Dood vogeltje op het eind
Ontzettend bedankt Iwan
Die voogdijzaak zat er aan te komen. Hopelijk brengen ze die overval een beetje spannend in beeld.quote:MA.13-02-2005
Bettina heeft geen geduld of begrip voor Yvonne. De strijd om de voogdij van Pascal mag van haar tot in het uiterste worden gevoerd. JP is het slachtoffer als een brutale overvaller de kas van Dok opeist. Hoewel Joyce het nog geheim wil houden is Marnix zo enthousiast over Joyce' zwangerschap, dat hij al snel zijn mond voorbij praat.
Het tegeltje is wegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Zij die op de zaken vooruitlopen, lopen zich dood.
© A. van Walsum / 04-06-2004
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |