Yes, please. Ik zit m'n hersenen te pijnigen wat betreft begin jaren '70 bandjes met een blonde zangeresquote:Op zondag 6 februari 2005 01:12 schreef Farfalina het volgende:
Nog niet geraden.....hintje?
Fotoloog fikst het morgen wel even hoop ikquote:Op zondag 6 februari 2005 01:21 schreef Karzeuler het volgende:
Hoi, heb Raad je plaatje 196 ook gevonden (topic titel aanpassen)
Erikquote:Op zondag 6 februari 2005 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Roberto Jacketti aka Robert van 't Hof of zo
Yepquote:Op zondag 6 februari 2005 01:30 schreef Farfalina het volgende:
Chaka Khan
Joh, jij wandelende popenceclopedie dat je bentquote:Op zondag 6 februari 2005 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Erik Mesie?
z'n vrouwquote:Op zondag 6 februari 2005 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegen wiens hoofd leunt die meneer?
Robert Maxwell?
Neenquote:Op zondag 6 februari 2005 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Johnny Hoes?
Prijs de Heer! (bij deze: 2 euro 50)quote:
Terwijl ik dit typ komt die dominee parodie van de vliegende panters voorbij (op Funradio)quote:Op zondag 6 februari 2005 01:52 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Prijs de Heer! (bij deze: 2 euro 50)
Gij hebt goed geraden.
Lachende actriese uit de jaren '60?quote:
Rudi Carel en zijn vriendjes?quote:
Je zou ze de Nederlandse Poppys kunnen noemen. Ze namen ook onder eigen naam plaatjes uit. Zoals mijn broer is de drummer van de bandquote:
Trio de Turbo Twinsquote:
In Italiaanse groepen ben ik niet zo goedquote:Op zondag 6 februari 2005 02:07 schreef Farfalina het volgende:
Italianen......
Volgens mij zijn wij de enige nog....quote:Op zondag 6 februari 2005 02:15 schreef Karzeuler het volgende:
ok truste
zijn er nog mensen die meedoen op dit moment?
zou dan "Ricco e povero..... mamama mama mariama" worden.quote:Op zondag 6 februari 2005 02:14 schreef Farfalina het volgende:
Hintje dan nog......
Rijk en arm..... mamama mama mariama
Okay, enkelfout dusquote:
Buona notte, lei anchequote:
Kom op, iedereen kent zequote:Op zondag 6 februari 2005 02:44 schreef zjosken het volgende:
Què? No comprendo. En die gasten ken ik niet.
Nee, maar wel een andere CDA lulloquote:Op zondag 6 februari 2005 02:50 schreef zjosken het volgende:
Ik kom net m'n grot uit gekropen..... Is Lubbers nog steeds premier?
quote:Op zondag 6 februari 2005 02:54 schreef zjosken het volgende:
't lijkt dat ze uit de cabaretwereld komen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 03:16 schreef zjosken het volgende:
Dickie Dik met die autoradio? -Die heb ik, ff kijken......
Zijn 't de vliegende Panters?
zegge zeggequote:Op zondag 6 februari 2005 10:32 schreef pyl het volgende:
Ik weet wie het is, maar ik draag geen snor. Wat nu?
Hou je daar echt van?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:19 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen, mmmm mannen met snorren...![]()
Bij sommige mannen staat het gewoon...quote:
Image hosted by Tripodquote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Niet zo aantrekkelijk om te zien, maar wel leuk om naar te kijken op tv...![]()
Zonder het plaatje te hebben gezien, heb ik al een akelig vermoeden wie het isquote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef Oblivion het volgende:
http://blackpyramid.tripod.com/Imaginary_Mystery/Mystery_Detectives/Hercules_Poirot/a_poirot.jpg
Niet zo aantrekkelijk om te zien, maar wel leuk om naar te kijken op tv...![]()
ik zie geen plaatjequote:Op zondag 6 februari 2005 11:44 schreef Oblivion het volgende:
Dat is zijn tv naam ja...![]()
En je mag helemaal niet in het urreltje kijken...![]()
Echte naam please!![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:37 schreef Karzeuler het volgende:
he was die vorige niet salvador dali
Moeilijk om niet naar het urreltje te kijken. Dan moeten we het quoten maar afschaffenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:44 schreef Oblivion het volgende:
Dat is zijn tv naam ja...![]()
En je mag helemaal niet in het urreltje kijken...![]()
Echte naam please!![]()
En nog een!quote:Op zondag 6 februari 2005 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Ok, klinkt goed, mannen met snorren, maar hoe die Hercule in t echt heet....
Ik heb wel altijd de gewoonte om te quotenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:57 schreef Oblivion het volgende:
Mensen, dat is toch 1 van de regels? Niet in de url kijken?![]()
Ben ik nou gek?
En om te raden hoef je niet te quoten?![]()
Nou, zijn echte naam is...... David Suchet.![]()
Je kan je plaatje ook ergens uploaden; zijn we meteen van heel dat gekutkam af.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:57 schreef Oblivion het volgende:
Mensen, dat is toch 1 van de regels? Niet in de url kijken?![]()
quote:Ben ik nou gek?
Soms he, heb ik daar gewoon geen zin an...quote:Op zondag 6 februari 2005 11:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je kan je plaatje ook ergens uploaden; zijn we meteen van heel dat gekutkam af.
[..]
![]()
Ben ik nou zo verdorven dat ik bij Bigtwin aan hele andere dingen denkquote:Op zondag 6 februari 2005 12:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Soms he, heb ik daar gewoon geen zin an...![]()
Ow ik zie dat er al een plaatje is gepost...![]()
Nou dames en heren die van mij, dat is mijn broer....![]()
Deze maand in de Bigtwin....![]()
Goed he?![]()
Die is toch van de nieuwste Poirot serie?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:57 schreef Oblivion het volgende:
Nou, zijn echte naam is...... David Suchet.![]()
Het was niet zo'n lieverdje...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:03 schreef Oblivion het volgende:
Heb je een hintje, missbehavin?
Yep, en nope.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:03 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Die is toch van de nieuwste Poirot serie?
Die foto's die jij poste leken me eerder uit de zwart-wit serie uit de sixties
quote:Op zondag 6 februari 2005 12:02 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik nou zo verdorven dat ik bij Bigtwin aan hele andere dingen denk![]()
Nee, wat zuidelijker..quote:Op zondag 6 februari 2005 12:06 schreef Oblivion het volgende:
Nederlander? Miss?
Nee hoor...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik nou zo verdorven dat ik bij Bigtwin aan hele andere dingen denk![]()
Oh, gelukkig, ben ik in goed gezelschapquote:Op zondag 6 februari 2005 12:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee hoor...![]()
Is ook grote broer zijn hobby...![]()
Bigtwins...![]()
bijna, ietsje naar rechts...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:09 schreef Oblivion het volgende:
Franco?
Die David Suchet heeft ook een iets minder bol gezicht dan de oorsponkelijke Poirotquote:
Google maar op hercule poirot, en dan plaatjesquote:Op zondag 6 februari 2005 12:10 schreef Karzeuler het volgende:
Die David Suchet heeft ook een iets minder bol gezicht dan de oorsponkelijke Poirot
Volgens mij is het plaatje wat jij poste niet de nieuwe Poirot
We have a winner!quote:Op zondag 6 februari 2005 12:11 schreef Karzeuler het volgende:
Mussolini! Maar dan met snor
hij had ook een poos geen snor
De linker is veel bollerquote:Op zondag 6 februari 2005 12:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Google maar op hercule poirot, en dan plaatjes
Wat voor nut zou het hebben, iemand anders neer te zetten en dan een andere naam erbij te geven?![]()
[afbeelding] en [afbeelding]
Zijn beide David Suchet.![]()
Zo en nu, raden.
Willeke Alberti?quote:
Wat een gezeur, je hebt gewoon geen gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:16 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
De linker is veel boller
er zijn meer acteurs geweest die Poirot hebben gespeelt
Die foto stat op een website van Tripodquote:Op zondag 6 februari 2005 12:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat een gezeur, je hebt gewoon geen gelijk.![]()
En inderdaad hebben vele hercule poirot gespeeld, en ik vroeg naar de laatste, zijn beide dezelfde heren.
Bijna goedquote:
Gaarne het karakter dat hij daar speeldequote:
Tedje van Es natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2005 12:27 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Gaarne het karakter dat hij daar speelde
(denk aan politieke partij)
Dit was de eerste foto...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:26 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Die foto stat op een website van Tripod
Daar worden alle acteurs opgenoemd die Poirot hebben gespeelt
Hij stopt met opsommen bij de jaren 90 serie
die acteur die jij poste is uit de 2003 serie
Lijkt me sterk dat de acteur uit de 2003 serie dan de Poirot van dat plaatje zou zijn.
Volgens mij is die website zelf al van voor 2003 (aan het leaut te zien zelfs van voor 2000).
Ja ik hou ook van detectives![]()
Yep, hij is een zich slecht gedragende man.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:43 schreef Oblivion het volgende:
Ow, is dat niet die eikel... euh euh euh....
Wel een grappige britse eikel...toch?
Ja die zou wel kunnenquote:Op zondag 6 februari 2005 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dit was de eerste foto...![]()
[afbeelding]
Dat is toch echt David Suchet!
Beetje flauw ben je aan het doen....![]()
Zag ik die laatst niet op tv, bij Praatjesmakers?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[afbeelding]
zo dan, nog een 'man' met snor![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zag ik die laatst niet op tv, bij Praatjesmakers?
Met zo'n hoofd kun je ook niet anders dan komiek wordenquote:Op zondag 6 februari 2005 12:50 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet niet zijn naam scrut, maar zit altijd met verbazing naar 'm te kijken...![]()
was het niet iets met Martin, kan er echt niet opkomen, terwijl ik zo hou van zich slecht gedragende mannen...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, hij is een zich slecht gedragende man.
Yep, Martin is z'n voornaam.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
was het niet iets met Martin, kan er echt niet opkomen, terwijl ik zo hou van zich slecht gedragende mannen...![]()
Zo, ik verbaas mezelf, zo helder op de zondag..quote:
the party animals, voor de pillen?quote:
The Housemartinsquote:
hitler?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:03 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
Bekende snorremans, alhoewel hij hier nog zo jong was dat hij nog wat baardgroei moest kweken
zou op latere leeftijd de wereld veranderen met zijn (zieke) ideetjes
Neen, nog ietsje eerderquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:26 schreef pyl het volgende:
Charles Chaplin
Een acteur uit een jaren 70 serie?quote:
Blauwe trucs?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
@fotoloog: Wivineke van Groningen?
die blauwe trucs ook altijd
Heb ik wat over het hoofd gezien dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Btw, niemand enig idee wie mijn snorremansje is?
hij staat op de vorige paginaquote:Op zondag 6 februari 2005 13:39 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Heb ik wat over het hoofd gezien dan?
Ik had hem al gezien en de hand van Zappa al vermoed, maar ik weet 'm nietquote:Op zondag 6 februari 2005 13:37 schreef pyl het volgende:
Pssst, Scrut, scoringskans voor open doel bij de muziektrivia. Onethisch, ik weet het.
oh die, was die serieus?quote:
ja serieus, helaas geen betere foto van..quote:Op zondag 6 februari 2005 13:42 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
oh die, was die serieus?
Kind uit melkreclame gelovik
kweetnie hoe die jongen heet
Da's toch AH ?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Btw, niemand enig idee wie mijn snorremansje is?
AH??quote:Op zondag 6 februari 2005 13:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch AH ?
En dan bedoel ik NIET Albert Heijn of Alfred Hitchcock...
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:47 schreef zjosken het volgende:
@missbehavin: 't is Kaitlyn of Kristen Hooper, beter bekend als Pubert Addams, uit The Addams Family Values. Gister op TV, ik heb weer genoten....
haha, had ook heel goed gekund natuurlijk..quote:
Goeree?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
De mijne is een, niet geheel onomstreden, evangeliste uit Zwolle
Ik zat even aan Oliver Hardy te denkenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, hoeveel babies met snor kennen jullie?
![]()
Pugsley, toch ?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:47 schreef zjosken het volgende:
@missbehavin: 't is Kaitlyn of Kristen Hooper, beter bekend als Pubert Addams, uit The Addams Family Values. Gister op TV, ik heb weer genoten....
Yepquote:Op zondag 6 februari 2005 13:50 schreef Treinhomo het volgende:
Jenny Goeree.
nee, Pubert was goed, kleine broertje van Pugsleyquote:
Yep; ben niet eens binnen geweest. We zijn van ellende maar naar Arnhem gereden...quote:Op zondag 6 februari 2005 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe was het in je kroeg gister? Polonaise?
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:53 schreef missbehavin het volgende:
nee, Pubert was goed, kleine broertje van Pugsley
nog op de korenmarkt geweest?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep; ben niet eens binnen geweest. We zijn van ellende maar naar Arnhem gereden...![]()
Woon er niet te ver vanaf, vind t niet zo geweldig..quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
nog op de korenmarkt geweest?
ik heb er tien jaar gewoont
magnefiek leuke stad![]()
Nope; De beugel, in de Duizelsteeg.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Karzeuler het volgende:
nog op de korenmarkt geweest?
Haha, met die hoorntjes zou t die van mij kunnen zijn!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Paus Pius?
tja, ik ben niet zo vroomquote:Op zondag 6 februari 2005 14:15 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
gij krijgt hierbij gratis 1 kilo eeuwig leven
ophalen bij uw lokale RK kerk om de hoek
En dat voor een nazaat uit een Fries, en dus gereformeerd, boerengeslacht van de ene kant en anarchisten uit de Veenkolonieën van moederszijdequote:Op zondag 6 februari 2005 14:15 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
gij krijgt hierbij gratis 1 kilo eeuwig leven
ophalen bij uw lokale RK kerk om de hoek
Heeft ie zo'n rare vrouw, Tammy ofzoiets?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:22 schreef Karzeuler het volgende:
Ik moet zo weer weg (werk)
nog eentje om het af te leren
Voor alle niet-vromen onder ons, pas op, hij is er op uit om jullie te bekeren
[afbeelding]
Tevens ook berucht om het commercieel explorteren van de naam van de Man die ooit dingen zei als "Zalig zijn de armen, voor hun is het Koninkrijk der hemelen". Meneer van het plaatje heeft namelijk een geschatte jaaromzet van 40 miljoen dollar
zou je wel denken he? helaas...quote:Op zondag 6 februari 2005 14:19 schreef Farfalina het volgende:
Nou Miss, dan moet jij mijn duiveltje wel kennen![]()
Dat zou ik niet wetenquote:Op zondag 6 februari 2005 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeft ie zo'n rare vrouw, Tammy ofzoiets?
Hintje dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zou je wel denken he? helaas...
Goed zo farfalina, u is snel!quote:Op zondag 6 februari 2005 14:48 schreef Farfalina het volgende:
Fay Dunaway ?
Ne ze speelde niet in jerry Maguirequote:Op zondag 6 februari 2005 15:06 schreef tong80 het volgende:
Bekend gezicht.
Die actrice van Jerry McQuire maar met een ander kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |