Ik zat even aan Oliver Hardy te denkenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, hoeveel babies met snor kennen jullie?
![]()
Pugsley, toch ?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:47 schreef zjosken het volgende:
@missbehavin: 't is Kaitlyn of Kristen Hooper, beter bekend als Pubert Addams, uit The Addams Family Values. Gister op TV, ik heb weer genoten....
Yepquote:Op zondag 6 februari 2005 13:50 schreef Treinhomo het volgende:
Jenny Goeree.
nee, Pubert was goed, kleine broertje van Pugsleyquote:
Yep; ben niet eens binnen geweest. We zijn van ellende maar naar Arnhem gereden...quote:Op zondag 6 februari 2005 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe was het in je kroeg gister? Polonaise?
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:53 schreef missbehavin het volgende:
nee, Pubert was goed, kleine broertje van Pugsley
nog op de korenmarkt geweest?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep; ben niet eens binnen geweest. We zijn van ellende maar naar Arnhem gereden...![]()
Woon er niet te ver vanaf, vind t niet zo geweldig..quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
nog op de korenmarkt geweest?
ik heb er tien jaar gewoont
magnefiek leuke stad![]()
Nope; De beugel, in de Duizelsteeg.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Karzeuler het volgende:
nog op de korenmarkt geweest?
Haha, met die hoorntjes zou t die van mij kunnen zijn!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Paus Pius?
tja, ik ben niet zo vroomquote:Op zondag 6 februari 2005 14:15 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
gij krijgt hierbij gratis 1 kilo eeuwig leven
ophalen bij uw lokale RK kerk om de hoek
En dat voor een nazaat uit een Fries, en dus gereformeerd, boerengeslacht van de ene kant en anarchisten uit de Veenkolonieën van moederszijdequote:Op zondag 6 februari 2005 14:15 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
gij krijgt hierbij gratis 1 kilo eeuwig leven
ophalen bij uw lokale RK kerk om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |