Dit was de eerste foto...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:26 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Die foto stat op een website van Tripod
Daar worden alle acteurs opgenoemd die Poirot hebben gespeelt
Hij stopt met opsommen bij de jaren 90 serie
die acteur die jij poste is uit de 2003 serie
Lijkt me sterk dat de acteur uit de 2003 serie dan de Poirot van dat plaatje zou zijn.
Volgens mij is die website zelf al van voor 2003 (aan het leaut te zien zelfs van voor 2000).
Ja ik hou ook van detectives![]()
Yep, hij is een zich slecht gedragende man.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:43 schreef Oblivion het volgende:
Ow, is dat niet die eikel... euh euh euh....
Wel een grappige britse eikel...toch?
Ja die zou wel kunnenquote:Op zondag 6 februari 2005 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dit was de eerste foto...![]()
[afbeelding]
Dat is toch echt David Suchet!
Beetje flauw ben je aan het doen....![]()
Zag ik die laatst niet op tv, bij Praatjesmakers?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[afbeelding]
zo dan, nog een 'man' met snor![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zag ik die laatst niet op tv, bij Praatjesmakers?
Met zo'n hoofd kun je ook niet anders dan komiek wordenquote:Op zondag 6 februari 2005 12:50 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet niet zijn naam scrut, maar zit altijd met verbazing naar 'm te kijken...![]()
was het niet iets met Martin, kan er echt niet opkomen, terwijl ik zo hou van zich slecht gedragende mannen...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, hij is een zich slecht gedragende man.
Yep, Martin is z'n voornaam.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
was het niet iets met Martin, kan er echt niet opkomen, terwijl ik zo hou van zich slecht gedragende mannen...![]()
Zo, ik verbaas mezelf, zo helder op de zondag..quote:
the party animals, voor de pillen?quote:
The Housemartinsquote:
hitler?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:03 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
Bekende snorremans, alhoewel hij hier nog zo jong was dat hij nog wat baardgroei moest kweken
zou op latere leeftijd de wereld veranderen met zijn (zieke) ideetjes
Neen, nog ietsje eerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |