abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25439177
quote:
op maandag 7 maart 2005 13:48 schreef durank het volgende:
je moet nooit weddenschappen houden of het lukt om een meid te versieren want vaak ben je daarom de klos vaak komen ze er achter, en das niet lief
nou goed uit de oude doos dan:

ik in een kroeg, met toch vrij wat op, weddenschap met toenmalige vrienden dat het me niet zou lukken om haar te versieren. nou ja daar stond ze bloedmooi, echt een heel erg lekker ding. ik voelde de bui al hangen inderdaad dat ze dat door zou hebben. ze had immers onze richting al opgekeken en het 'subtiel' wijzen van 1 van mn vrienden was op zich al een hint dat we een weddenschap hadden.

dus ik dr op af met het idee van ik moet wat verzinnen.
ik: sorry heb je heel even, ik wil even je aandacht ergens voor vragen (enquete stijl).
zij: ja hoor
ik: ik zag je daar zo staan en nu zijn mijn vrienden aan het wedden dat het mij niet zal lukken om jou te versieren. sja ik wil dr niet aan meedoen, maar ja je weet hoe dat gaat met jongens he?
zij: ah ah
ik: ik vroeg me eigenlijk af of je misschien even tijd had om even te doen alsof je me heel erg ziet zitten.
zij: nou ok..
ik: ah damn ze kijken weer, zou je me dan in het kader van deze vragen willen zoenen?
zij: euhm nee

vervolgens loopt ze naar de bar, zoent de barman wat later dr vriend bleek te zijn.

euhm... ik had beter mn snufferd kunnen houden. ik heb het nog weken aan moeten horen
pi_25440027
tjah ik heb al heel vaak gezegd met men grote bek dat het me wel zou lukken om een meid te versieren, echt weddenschappen waren het nooit maar ik heb nooit gelijk gehad krijg ik ook soms nog lang aan te horen
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:43:51 #128
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25440717
ik heb afgelopen zaterdag een klap gekregen, maar ik weet niet of het voor de gein was of omdat ik iets fouts zei stond me daar wel ff een potje verbaasd te kijken in elk geval
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:42:18 #129
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25441380
quote:
op maandag 7 maart 2005 14:08 schreef r0b1n het volgende:

[..]

maar wat we willen is natuurlijk die foto!
haha, weet niet of ik dat wel moet doen... maarja, ik ben haar eigenlijk toch al een beetje vergeten omdat het toch nooit wat kan worden...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:13:15 #130
73888 DIA
die ja .....
pi_25443577
quote:
op woensdag 9 maart 2005 12:43 schreef southernsun het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een klap gekregen, maar ik weet niet of het voor de gein was of omdat ik iets fouts zei stond me daar wel ff een potje verbaasd te kijken in elk geval
wat deed je dan?
pi_25444026
zal ik er maar eentje ophalen uit mijn grote scala versierblunders.

afgelopen zomer was ik op vakantie met een paar vrienden in callela. samen met een vriend van me zijn we achter de vrouwen aan in een discotheek.

na een tijdje zie een meisje wat me wel leuk lijkt en ik probeer oogcontact met haar te leggen. dit lukt heel goed beetje glimlachen enzo. ze lacht terug en het lijkt wel goed te zitten, toch stap ik er niet op af. omdat ik het gevoel krijg dat er iets niet klopt. ik kon niet echt thuis brengen waar ze vandaan zou komen en had heel erg het gevoel dat ze duits is. ik heb een grote hekel aan alles wat duits is. ik ga dus eigelijk niet verder met versieren.

op de terug weg naar huis zei een van die vrienden van mij dat ik haar had moeten pakken en dat ze geen duitse kon zijn want het zou wel een engelse moeten zijn. en als ik haar had gepakt zou hij haar vriendin wel pakken. dus ik vet spijt dat ik niet verder ben gegaan.

de laatste avond in callela zijn we weer terug gegaan naar die discotheek dus kwam ik haar weer tegen en ik ging haar opnieuw proberen te versieren, dit vond ze niet zo leuk. dus daar stopte ik daar maar mee. die vriend van mij ging toch even haar vriendin proberen te verstieren maar ook dit had geen succes.

achteraf ben ik blij want wat bleek nu ze was toch een duitse te zijn die londen studeerde en zo kon ik mij vriend uitlachen. maar ik baal toch want wat had het kunnen worden als ik niet mijn verstand had gebruikt maar gewoon meteen op haar was afgestapt....
Boodschap van algemeen nut.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:23:52 #132
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25446082
quote:
op woensdag 9 maart 2005 18:13 schreef dia het volgende:

[..]

wat deed je dan?
volgens mij toch echt niks kwam ook totaal uit het niets dus ik hou het ook maar op een geintje :s
pi_25446192
quote:
op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef hetsjhokleek het volgende:

afgelopen zomer was ik op vakantie met een paar vrienden in callela. samen met een vriend van me zijn we achter de vrouwen aan in een discotheek.

na een tijdje zie een meisje wat me wel leuk lijkt en ik probeer oogcontact met haar te leggen. dit lukt heel goed beetje glimlachen enzo. ze lacht terug en het lijkt wel goed te zitten, toch stap ik er niet op af. omdat ik het gevoel krijg dat er iets niet klopt. ik kon niet echt thuis brengen waar ze vandaan zou komen en had heel erg het gevoel dat ze duits is. ik heb een grote hekel aan alles wat duits is. ik ga dus eigelijk niet verder met versieren.

op de terug weg naar huis zei een van die vrienden van mij dat ik haar had moeten pakken en dat ze geen duitse kon zijn want het zou wel een engelse moeten zijn. en als ik haar had gepakt zou hij haar vriendin wel pakken. dus ik vet spijt dat ik niet verder ben gegaan.

de laatste avond in callela zijn we weer terug gegaan naar die discotheek dus kwam ik haar weer tegen en ik ging haar opnieuw proberen te versieren, dit vond ze niet zo leuk. dus daar stopte ik daar maar mee. die vriend van mij ging toch even haar vriendin proberen te verstieren maar ook dit had geen succes.

achteraf ben ik blij want wat bleek nu ze was toch een duitse te zijn die londen studeerde en zo kon ik mij vriend uitlachen. maar ik baal toch want wat had het kunnen worden als ik niet mijn verstand had gebruikt maar gewoon meteen op haar was afgestapt....
volgens mij kun je jouw hele manier van vrouwen benaderen wel omschrijven als één grote blunder
pi_25446247
quote:
op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef tommytheman het volgende:
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan? normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
pi_25448603
quote:
hork, wat maakt het nou uit dat ze duis is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25459071
quote:
op woensdag 9 maart 2005 23:21 schreef beach het volgende:

[..]

hork, wat maakt het nou uit dat ze duis is.
idd... als dr maar een gat in zit
Jupiler is goed
pi_25465944
quote:

je bedoelt dat nergens op gebaseerde duitsershaat 'je verstand gebruiken' is?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:21:27 #138
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_25466551
ha, herinner me net 1 van een (nu ex)collega van me.

op werk kregen we dus een nieuwe collega, ik zal voor het gemak even de naam bart gebruiken. volkomen toffe gast, 1e paar weken daar ook wel veel met 'm opgetrokken. enige rare aan die gast was, dat hij echt 9/10 minuten over óf vrouwen óf sex óf andere rare geslachtsgemeenschapsposities ging. ach, op werk is dat wel grappig, dus was wel dik lachen met 'm. tot de beste man een beetje op z'n bek ging.. hij papte aan met een collega, hij begon d'r heel leuk te vinden.. maar het was voor iedereen overduidelijk, dat het niet wederzijds was.. in de pauze's etc. probeerde hij d'r weleens mee uit te vragen etc. maar ze stootte dit elke keer weer af. ik had zelf ook niet waarom ze zo raar deed, maar ik dacht gewoon, nee is nee..

tot we op een mooie dag niet meer het naampje "bart" zagen staan op de personeelslijst omdat die desbetreffende vrouwelijke collega al 3 jaar met de filiaalmanager ging
pi_25474004
volkome onduidelijk verhaal
pi_25477908
jopido: don't screw the boss' wife
Zolang je op de dag des oordeels maar niet moet uitleggen dat alles is mislukt :)
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:38:43 #141
101852 kokos
mividaloca
pi_25478451
kleding winkel.
*zoekt maat
"hey, mag ik wat vragen"
"ja, tuurlijk"
*wooow diiee meeeiddd
"eeehh, alles goed "
" ja wel hoor "
"ooh oke
..
oohh ja! ik zoek deze broek in die en die maat"

Viva los Vatos Locos
  vrijdag 11 maart 2005 @ 21:03:29 #142
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25478843
ach ja, hoevaak zie je het niet in discotheken, van die gozers die achter elk meisje gaan staan dansen en vast houden, en wanneer het meisje dan vaak verschrokken weg loopt, draaien ze zich om en pakken ze de volgende.

ziet er altijd zo triest uit.
pi_25483539
quote:
op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef varr het volgende:
ach ja, hoevaak zie je het niet in discotheken, van die gozers die achter elk meisje gaan staan dansen en vast houden, en wanneer het meisje dan vaak verschrokken weg loopt, draaien ze zich om en pakken ze de volgende.

ziet er altijd zo triest uit.
mensen die niks doen en toekijken zijn zo mogelijk nog kanslozer
pi_25483746
mensen die andere minder succesvolle exemplaren gaan uitlachen zijn ook stumpers....
Power perceived is power achieved.
pi_25484264
ik in een cafeetje. zie ineens een vet lekkere chick van mn studie, dus ik denk ha das mn kans om wat met der te praten en wie weet wat volgt. maarja de alcohol was al behoorlijk tot mn bloed doorgedrongen en ik was in het moment ineens vergeten dat ze dus van mn studie was.

ik loop naar et meisje, kon op het moment niks anders uit mn stomme hoofd brengen dan:"hey ken ik je neit ergens van." zij komt natuurlijk met een veel te sarcastische opmerking of ik die openingszin zelf had bedacht... dus ik maar vol houden "nee maar ik ken je echt ergens van" (x20) nou ja ik merkte dat de chemie een btje ontbrak in onze ontmoeting dus toen kwam er een vriend met de reddende woorden, "zullen we naar een ander cafeetje gaan", waardoor erger me bespaard is gebleven ...
ik ben sowieso da bomb
pi_25485400
hey nietszeggendwezentje, anders vertel je ook even over die keer dat er een dronken meisje meer dan een uur in je armen hing, maar dat je d'r niet durfde te zoenen? en dat deze arme jongen toen al die tijd haar vriendin bezig heeft moeten houden...
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_25486083
quote:
op zaterdag 12 maart 2005 00:58 schreef modwire het volgende:
mensen die andere minder succesvolle exemplaren gaan uitlachen zijn ook stumpers....
of zijn beter in het inschatten van hun kansen in een discotheek of kroeg waar de muziek op maximaal volume staat en ieder gesproken woord toch verkeerd begrepen wordt...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:32:00 #148
101852 kokos
mividaloca
pi_25486433
"zeg dat je me niet wilt dan "
"ik wil je niet "
" , zucht. waar is het bier "
Viva los Vatos Locos
pi_25510455
quote:
op zaterdag 12 maart 2005 04:23 schreef unity het volgende:
hey nietszeggendwezentje, anders vertel je ook even over die keer dat er een dronken meisje meer dan een uur in je armen hing, maar dat je d'r niet durfde te zoenen? en dat deze arme jongen toen al die tijd haar vriendin bezig heeft moeten houden...
ja he straks kom je nog met het verhaal dat ik aan een meisje vroeg of ik bij der kon slapen en er geen rekening mee had gehouden dat ze ook ja kon zeggen en dat ik mn huissleutel ineens aan mensen moest geven die eigenlijk bij me bleven logeren die avond hoewel die blunder wel positief is uitgevallen

en straks zeg je nog dat er een meisje bij me op schoot zei en toen ze zei "hey niet zoenen aan de bar" dat ik dacht he jmmr geen gezoen, maar ze zat ondertussen wel aan me, maar ja in mn dronken bui snapte ik de stille hint niet van buiten de bar zoenen mag wel en dat ik met mn lamme kop maar gewoon naar huis ben gegaan.

of dat een vriend een keer heel overdreven deed alsof ie aan het bellen was (zodat ik alleen emt het meisje naast me kon praten), maar ze dat blijkbaar doorhad en me zo aankeek 'wat ben jij een loser, als je maar niet denkt dat je kans maakt'

of dat ik de hele tijd met mn reet tegen een meisje aan stond te dansen zonder dat ik haar gezicht had gezien en ik me omdraaien en had ze me toch een rotkop... (en et is me niet 1x overkomen ... )

of dat ik met een meisje helemaal alleen zat en vergat te zoenen en dat ik een gigantisch dronken vriend nodig had die zei "he die gast kan vet goed zoenen, probeer maar" en toen pas had ik door, o ja ik kan ook gewoon zoenen

of dat ik mn lenzen kwijt was en daarom geen billie zag en ik blijkbaar de hele tijd een meisje heb aangestaard die zich helemaal beledigd vielde toen ik klaarblijkelijk gewoon wegkeek. ik voelde me toen zo gegeneerd dat ik neit snapte dat het ook positief kan zijn als een meisje wilt dat je naar der keek, maar ik was toen al richting de bar gevlucht ipv het arme meisje te zoenen oid

wat ik alleen maar wil zeggen: drank maakt meer kapot dan je lief is en unity niet iedereen hoeft al mn blunders te weten
ik ben sowieso da bomb
  maandag 14 maart 2005 @ 02:20:40 #150
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25510883
er stond een ontzettende stoot aan de bar waar ik vaak kom om mijn verdriet weg te drinken. dus ik zeg tegen haar: 'hoe wil je je eitje? gekookt of bevrucht?' en toen kreeg ik een glas witte wijn over me heen. slet.
weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')