nou goed uit de oude doos dan:quote:op maandag 7 maart 2005 13:48 schreef durank het volgende:
je moet nooit weddenschappen houden of het lukt om een meid te versieren want vaak ben je daarom de klosvaak komen ze er achter, en das niet lief
haha, weet niet of ik dat wel moet doen...quote:op maandag 7 maart 2005 14:08 schreef r0b1n het volgende:
[..]
maar wat we willen is natuurlijk die foto!
wat deed je dan?quote:op woensdag 9 maart 2005 12:43 schreef southernsun het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een klap gekregen, maar ik weet niet of het voor de gein was of omdat ik iets fouts zeistond me daar wel ff een potje verbaasd te kijken in elk geval
volgens mij toch echt niksquote:
volgens mij kun je jouw hele manier van vrouwen benaderen wel omschrijven als één grote blunderquote:op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef hetsjhokleek het volgende:
zal ik er maar eentje ophalen uit mijn grote scala versierblunders.
afgelopen zomer was ik op vakantie met een paar vrienden in callela. samen met een vriend van me zijn we achter de vrouwen aan in een discotheek.
na een tijdje zie een meisje wat me wel leuk lijkt en ik probeer oogcontact met haar te leggen. dit lukt heel goed beetje glimlachen enzo. ze lacht terug en het lijkt wel goed te zitten, toch stap ik er niet op af. omdat ik het gevoel krijg dat er iets niet klopt. ik kon niet echt thuis brengen waar ze vandaan zou komen en had heel erg het gevoel dat ze duits is. ik heb een grote hekel aan alles wat duits is. ik ga dus eigelijk niet verder met versieren.
op de terug weg naar huis zei een van die vrienden van mij dat ik haar had moeten pakken en dat ze geen duitse kon zijn want het zou wel een engelse moeten zijn. en als ik haar had gepakt zou hij haar vriendin wel pakken. dus ik vet spijt dat ik niet verder ben gegaan.
de laatste avond in callela zijn we weer terug gegaan naar die discotheek dus kwam ik haar weer tegen en ik ging haar opnieuw proberen te versieren, dit vond ze niet zo leuk. dus daar stopte ik daar maar mee. die vriend van mij ging toch even haar vriendin proberen te verstieren maar ook dit had geen succes.
achteraf ben ik blij want wat bleek nu ze was toch een duitse te zijn die londen studeerde en zo kon ik mij vriend uitlachen. maar ik baal toch want wat had het kunnen worden als ik niet mijn verstand had gebruikt maar gewoon meteen op haar was afgestapt....
quote:op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef tommytheman het volgende:
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan?normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
hork, wat maakt het nou uit dat ze duis is.quote:op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef hetsjhokleek het volgende:
idd... als dr maar een gat in zitquote:op woensdag 9 maart 2005 23:21 schreef beach het volgende:
[..]
hork, wat maakt het nou uit dat ze duis is.
![]()
je bedoelt dat nergens op gebaseerde duitsershaat 'je verstand gebruiken' is?quote:op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef hetsjhokleek het volgende:
zal ik er maar eentje ophalen uit mijn grote scala versierblunders.
afgelopen zomer was ik op vakantie met een paar vrienden in callela. samen met een vriend van me zijn we achter de vrouwen aan in een discotheek.
na een tijdje zie een meisje wat me wel leuk lijkt en ik probeer oogcontact met haar te leggen. dit lukt heel goed beetje glimlachen enzo. ze lacht terug en het lijkt wel goed te zitten, toch stap ik er niet op af. omdat ik het gevoel krijg dat er iets niet klopt. ik kon niet echt thuis brengen waar ze vandaan zou komen en had heel erg het gevoel dat ze duits is. ik heb een grote hekel aan alles wat duits is. ik ga dus eigelijk niet verder met versieren.
op de terug weg naar huis zei een van die vrienden van mij dat ik haar had moeten pakken en dat ze geen duitse kon zijn want het zou wel een engelse moeten zijn. en als ik haar had gepakt zou hij haar vriendin wel pakken. dus ik vet spijt dat ik niet verder ben gegaan.
de laatste avond in callela zijn we weer terug gegaan naar die discotheek dus kwam ik haar weer tegen en ik ging haar opnieuw proberen te versieren, dit vond ze niet zo leuk. dus daar stopte ik daar maar mee. die vriend van mij ging toch even haar vriendin proberen te verstieren maar ook dit had geen succes.
achteraf ben ik blij want wat bleek nu ze was toch een duitse te zijn die londen studeerde en zo kon ik mij vriend uitlachen. maar ik baal toch want wat had het kunnen worden als ik niet mijn verstand had gebruikt maar gewoon meteen op haar was afgestapt....
mensen die niks doen en toekijken zijn zo mogelijk nog kanslozerquote:op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef varr het volgende:
ach ja, hoevaak zie je het niet in discotheken, van die gozers die achter elk meisje gaan staan dansen en vast houden, en wanneer het meisje dan vaak verschrokken weg loopt, draaien ze zich om en pakken ze de volgende.
ziet er altijd zo triest uit.
of zijn beter in het inschatten van hun kansen in een discotheek of kroeg waar de muziek op maximaal volume staat en ieder gesproken woord toch verkeerd begrepen wordt...quote:op zaterdag 12 maart 2005 00:58 schreef modwire het volgende:
mensen die andere minder succesvolle exemplaren gaan uitlachen zijn ook stumpers....
ja he straks kom je nog met het verhaal dat ik aan een meisje vroeg of ik bij der kon slapen en er geen rekening mee had gehouden dat ze ook ja kon zeggen en dat ik mn huissleutel ineens aan mensen moest geven die eigenlijk bij me bleven logeren die avondquote:op zaterdag 12 maart 2005 04:23 schreef unity het volgende:
hey nietszeggendwezentje, anders vertel je ook even over die keer dat er een dronken meisje meer dan een uur in je armen hing, maar dat je d'r niet durfde te zoenen?en dat deze arme jongen toen al die tijd haar vriendin bezig heeft moeten houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |