ik vind je een beetje een kneusquote:op zondag 20 februari 2005 18:52 schreef conquestador het volgende:
of het een blunder is of niet weet ik nog niet, maar toch post ik hem even:
gisteravond viel mijn oog op een meisje in de discotheek die als begeleider met een groep (lichamelijk?) gehandicapten uit was. omdat ze op haar rug 40/8 had staan had ik het met mijn vrienden al over "nummer 5", en ik vroeg me af hoe oud "nummer 5" dan wel niet zou zijn. op een gegeven moment komt de vriendin van een vriend van me bij me en zegt " ze is 22". ze was er dus heen gestapt en had gezegt dat ik haar wel leuk vond, en graag wilde weten hoe oud ze was.
aangezien mijn vrienden ook wel weten dat ik niks durf wat betreft het op onbekende vrouwen afstappen, zeiden ze tegen me dat ik deze keer er toch echt iets aan moest doen. de tijd verstreek en ik merkte duidelijk dat dat meisje steeds naar me keek enzo. toen het 1 uur ofzo was gingen ze ineens allemaal de jassen alweer aandoen, dus mijn vrienden wilden mij dwingen om haar tel. nummer te vragen, maar natuurlijk deed ik dat niet.
dus toen hebben mijn vrienden haar mijn nummer gegeven, en ze zei dat ze me wel zou smsen. ik heb haar nog wel gegroet toen ze wegliep, maar dat smsje ..... daar wacht ik nogsteeds op. (zodra ik een smsje krijg is dit geen blunder meer dus)
van alleen praten worden vrouwen ook niet echt warm he..quote:op zondag 20 februari 2005 22:28 schreef beach het volgende:
vrijdagavond erg gezellige avond, was een erg leuk meisje.
ik leuk met dr gepraat enzo, (niet wanhopig ofzo) later hoor ik van een vriend dat ze me leuk vindt.
en later bij het 'chillen' gedeelte, gaat ze doodleuk bij mijn vriend op schoot zitten en later tegen hem aanleunen.
ik snap er weer niks van, terwijl ik toch wel genoeg info tot me genomen hebt.
komop zeg, doe ik mijn best, krijg je zoiets![]()
leoquote:op maandag 21 februari 2005 06:58 schreef durank het volgende:
ik ken ook nog leuke verhaaltjes van een jongen die ik ken, master player.
hijs gek op een meisje en proberet die te versieren:
'heb je de nieuwe euromunt al gezien?' meisje:
andere keer zelfde meisje: 'ga je mee naar buiten?' meisje: neee!
als dat niet werkt, moet hij gedacht hebben, dan vat ik haar toch gewoon de volgende keer op de bek en dat deed die dus ook. dat meidje helemaal gek geworden en heeft er een trauma aan overgehouden
![]()
tijdens band zonder banaan heeft die et ook nog gepresteerd door met zen bloot lijf naast een wijf te gaan dansen en dan door die vriend worden neergehoekt![]()
en daarna horen dat je er eigenlijk 2 gepakt hebt waarvan die 2e eenquote:op maandag 21 februari 2005 11:10 schreef knup het volgende:
een week nadat ik een keer strontbezopen in de kroeg had gestaan te horen krijgen van een meidje dat ik met een vriendin had gekust en zo. en dan zeggen dat ik zat was en dat ik er niks meer vanaf wist en weer meteen verder lopen.
en daarna dus horen van een vriendin van mij dat als ik het slim aangepakt had haar nog een keer had kunnen kussen.![]()
was niet echt een versierblunder, meer een blunder toen ik haar nog een keer zagquote:op maandag 21 februari 2005 20:14 schreef durank het volgende:
en daarna horen dat je er eigenlijk 2 gepakt hebt waarvan die 2e eenwas
wtf heeft die gast voor skills hequote:op maandag 21 februari 2005 06:58 schreef durank het volgende:
ik ken ook nog leuke verhaaltjes van een jongen die ik ken, master player.
hijs gek op een meisje en proberet die te versieren:
'heb je de nieuwe euromunt al gezien?' meisje:
andere keer zelfde meisje: 'ga je mee naar buiten?' meisje: neee!
als dat niet werkt, moet hij gedacht hebben, dan vat ik haar toch gewoon de volgende keer op de bek en dat deed die dus ook. dat meidje helemaal gek geworden en heeft er een trauma aan overgehouden
![]()
tijdens band zonder banaan heeft die et ook nog gepresteerd door met zen bloot lijf naast een wijf te gaan dansen en dan door die vriend worden neergehoekt![]()
maar wat we willen is natuurlijk die foto!quote:op maandag 7 maart 2005 11:28 schreef public_nme het volgende:
heel mooi verhaal
initiatief he!quote:op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef mute_me het volgende:
[..]
ik vind je een beetje een kneusde meeste vrouwen houden van initiatief! (kneus niet te letterlijk nemen)
dus zonder die collega's erbij zou het wel leuk hebben gevondenquote:op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef tommytheman het volgende:
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan?normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
zonder die collega's erbij had ze hem waarschijnlijk gewoon daar gepaktquote:op woensdag 9 maart 2005 00:48 schreef beach het volgende:
[..]
dus zonder die collega's erbij zou het wel leuk hebben gevonden![]()
nou goed uit de oude doos dan:quote:op maandag 7 maart 2005 13:48 schreef durank het volgende:
je moet nooit weddenschappen houden of het lukt om een meid te versieren want vaak ben je daarom de klosvaak komen ze er achter, en das niet lief
haha, weet niet of ik dat wel moet doen...quote:op maandag 7 maart 2005 14:08 schreef r0b1n het volgende:
[..]
maar wat we willen is natuurlijk die foto!
wat deed je dan?quote:op woensdag 9 maart 2005 12:43 schreef southernsun het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een klap gekregen, maar ik weet niet of het voor de gein was of omdat ik iets fouts zeistond me daar wel ff een potje verbaasd te kijken in elk geval
volgens mij toch echt niksquote:
volgens mij kun je jouw hele manier van vrouwen benaderen wel omschrijven als één grote blunderquote:op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef hetsjhokleek het volgende:
zal ik er maar eentje ophalen uit mijn grote scala versierblunders.
afgelopen zomer was ik op vakantie met een paar vrienden in callela. samen met een vriend van me zijn we achter de vrouwen aan in een discotheek.
na een tijdje zie een meisje wat me wel leuk lijkt en ik probeer oogcontact met haar te leggen. dit lukt heel goed beetje glimlachen enzo. ze lacht terug en het lijkt wel goed te zitten, toch stap ik er niet op af. omdat ik het gevoel krijg dat er iets niet klopt. ik kon niet echt thuis brengen waar ze vandaan zou komen en had heel erg het gevoel dat ze duits is. ik heb een grote hekel aan alles wat duits is. ik ga dus eigelijk niet verder met versieren.
op de terug weg naar huis zei een van die vrienden van mij dat ik haar had moeten pakken en dat ze geen duitse kon zijn want het zou wel een engelse moeten zijn. en als ik haar had gepakt zou hij haar vriendin wel pakken. dus ik vet spijt dat ik niet verder ben gegaan.
de laatste avond in callela zijn we weer terug gegaan naar die discotheek dus kwam ik haar weer tegen en ik ging haar opnieuw proberen te versieren, dit vond ze niet zo leuk. dus daar stopte ik daar maar mee. die vriend van mij ging toch even haar vriendin proberen te verstieren maar ook dit had geen succes.
achteraf ben ik blij want wat bleek nu ze was toch een duitse te zijn die londen studeerde en zo kon ik mij vriend uitlachen. maar ik baal toch want wat had het kunnen worden als ik niet mijn verstand had gebruikt maar gewoon meteen op haar was afgestapt....
quote:op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef tommytheman het volgende:
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan?normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
hork, wat maakt het nou uit dat ze duis is.quote:op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef hetsjhokleek het volgende:
idd... als dr maar een gat in zitquote:op woensdag 9 maart 2005 23:21 schreef beach het volgende:
[..]
hork, wat maakt het nou uit dat ze duis is.
![]()
je bedoelt dat nergens op gebaseerde duitsershaat 'je verstand gebruiken' is?quote:op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef hetsjhokleek het volgende:
zal ik er maar eentje ophalen uit mijn grote scala versierblunders.
afgelopen zomer was ik op vakantie met een paar vrienden in callela. samen met een vriend van me zijn we achter de vrouwen aan in een discotheek.
na een tijdje zie een meisje wat me wel leuk lijkt en ik probeer oogcontact met haar te leggen. dit lukt heel goed beetje glimlachen enzo. ze lacht terug en het lijkt wel goed te zitten, toch stap ik er niet op af. omdat ik het gevoel krijg dat er iets niet klopt. ik kon niet echt thuis brengen waar ze vandaan zou komen en had heel erg het gevoel dat ze duits is. ik heb een grote hekel aan alles wat duits is. ik ga dus eigelijk niet verder met versieren.
op de terug weg naar huis zei een van die vrienden van mij dat ik haar had moeten pakken en dat ze geen duitse kon zijn want het zou wel een engelse moeten zijn. en als ik haar had gepakt zou hij haar vriendin wel pakken. dus ik vet spijt dat ik niet verder ben gegaan.
de laatste avond in callela zijn we weer terug gegaan naar die discotheek dus kwam ik haar weer tegen en ik ging haar opnieuw proberen te versieren, dit vond ze niet zo leuk. dus daar stopte ik daar maar mee. die vriend van mij ging toch even haar vriendin proberen te verstieren maar ook dit had geen succes.
achteraf ben ik blij want wat bleek nu ze was toch een duitse te zijn die londen studeerde en zo kon ik mij vriend uitlachen. maar ik baal toch want wat had het kunnen worden als ik niet mijn verstand had gebruikt maar gewoon meteen op haar was afgestapt....
mensen die niks doen en toekijken zijn zo mogelijk nog kanslozerquote:op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef varr het volgende:
ach ja, hoevaak zie je het niet in discotheken, van die gozers die achter elk meisje gaan staan dansen en vast houden, en wanneer het meisje dan vaak verschrokken weg loopt, draaien ze zich om en pakken ze de volgende.
ziet er altijd zo triest uit.
of zijn beter in het inschatten van hun kansen in een discotheek of kroeg waar de muziek op maximaal volume staat en ieder gesproken woord toch verkeerd begrepen wordt...quote:op zaterdag 12 maart 2005 00:58 schreef modwire het volgende:
mensen die andere minder succesvolle exemplaren gaan uitlachen zijn ook stumpers....
ja he straks kom je nog met het verhaal dat ik aan een meisje vroeg of ik bij der kon slapen en er geen rekening mee had gehouden dat ze ook ja kon zeggen en dat ik mn huissleutel ineens aan mensen moest geven die eigenlijk bij me bleven logeren die avondquote:op zaterdag 12 maart 2005 04:23 schreef unity het volgende:
hey nietszeggendwezentje, anders vertel je ook even over die keer dat er een dronken meisje meer dan een uur in je armen hing, maar dat je d'r niet durfde te zoenen?en dat deze arme jongen toen al die tijd haar vriendin bezig heeft moeten houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |