oke dit is alweer een half jaar geleden. niet zo'n leuke herinnering eigenlijk
ik was met een paar maten naar een kroeg waar ik nog niet zo vaak heen was geweest. en die kenden natuurlijk wat mensen daar. op een gegeven moment stond een maat van mij met een meisje te buurten en stond ik alleen. ik was eigenlijk helemaal niet geïntereseert maar ik verveelde me dus ik ging naar hun toe en maak een flauwe grap over die maat van mij. nah ja ik begin met da meidje te buurten, begint er een band te spelen. wij dus samen gaan kijken met zen tweeën en die maat van mij al heel subtiel naar anderen toe
![]()
hele tijd buurten bla bla bla. rest van de avond bij geweest. blijkt ze een probleem te hebben. ik was nog over met 2 vrienden en zij nog met haar vriendin. haar vriendin woont helemaal tegengestelde richting van haar en die had wel vriendinnen om mee te rijden maar zij niet. ik begon dat meisje toch wel leuk te vinden en ik had ook echt het gevoel dat het klikte dus ik stelde voor om haar naar huis te brengen want voor haar ouders kwamen was ze alweer een uur verder. wij dus met zen viertjes fietsen. maar het was een ontzettend lange weg, 2 uur ofzo. hele weg met haar zitten buurten, over hoe mooi de sterren wel niet zijn en hoe romantisch. terwijl men maten vroegen of da meidje de reden was wrom ik nou niet zoals normaal zat te bouten
![]()
. nou ja eindelijk thuis gebracht en men maten heel subtiel weggaan om mij afscheid te laten nemen. maar ze stond in het donker dus ik kon haar gezichtsuitdrukkingen helemaal niet zien. we merkten dat we allebei niet echt wisten wat te zeggen en toen heb ik maar gezegt welterusten tot de volgende keer
ik voelde mij redelijk belabbert, kon nog een uur naar huis fietsen
![]()
maar aangezien zij dus een vriendin was van mijn maten was de kans groot dat ik der wel vaker zou zien. de week erna dus. ik wou haar perse versieren maar ik deed te erg mijn best waardoor ze me ontzettend irritant vond omda ze me teveel op haar vond lijken
![]()
toen wou ze niet meer in mijn buurt komen en ja je merkt dus wel, is niks meer geworden
![]()
maar als ik da afscheid toch net ietsjes anders had genomen waarschijnlijk wel
en waarschijnlijk leest mijn maat knup dit verhaal binnekort ook en ligt hij weer voor de rest van het jaar dubbel