abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25015628
quote:
op woensdag 9 februari 2005 19:03 schreef dia het volgende:

[..]

een fokker met succes bij de vrouwen
inderdaad

ik maak nooit blunders trouwens, want wie niet probeert zal ook niet falen
pi_25028009
ook niet echt een blunder misschien maar om toch iets te posten:
afgelopen zaterdag (tijdens carnaval) ergens in een cafe hier, ik had een oranje supportersshirtje aan met van die leeuwtjes erop en bretels er overheen, en ik loop naar de bar en onderweg trekt er een meisje aan mn bretels, en op de terugweg (toen ik drinken had gehaald dus) loopt ze naar me te grommen. ik grom terug en loop gewoon door.

dit was geen gebrek aan lef, ik kwam er gewoon niet op om te blijven staan en een praatje met dr te maken oid
pi_25028092
quote:
op donderdag 10 februari 2005 20:36 schreef zjakkie het volgende:
afgelopen zaterdag (tijdens carnaval) ergens in een cafe hier, ik had een oranje supportersshirtje aan met van die leeuwtjes erop en bretels er overheen, en ik loop naar de bar en onderweg trekt er een meisje aan mn bretels, en op de terugweg (toen ik drinken had gehaald dus) loopt ze naar me te grommen. ik grom terug en loop gewoon door.

dit was geen gebrek aan lef, ik kwam er gewoon niet op om te blijven staan en een praatje met dr te maken oid
goedzo, die trut wou toch alleen maar een gratis drankje !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25029960
quote:
op donderdag 10 februari 2005 20:36 schreef zjakkie het volgende:

die is goed, nooit geleerd dat leeuwen tegen elkaar grommen als ze geil zijn?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_25030235
laatst een feest waar heel veel bier doorheen ging, staan er 2 hitsige wijfen te zoenen met elkaar.
ik daar lam op af gestapt en gevraagd waarom ze dat deden en of ik mee mocht doen..
nouwja dat vonden ze okey dus ik eerst die ene gezoend en daarna de ander..

en toen scheen ik weer een beetje nuchter te worden en kwam ik erachter dat ik naar dat feest was met het allerleukste meisje dat ik ken en ik zeg zo van: ik heb net met 2 meisjes gezoend maar dat wou ik helemaal niet .
lacht ze me uit! maarja daar kan ik het voorlopig wel weer even schudden *snik* *snik*

het verhaal klinkt vaag maar ik heb alles moeten reconstureren met foto's en getuigenverklaringen.
pi_25068737
ik heb net weinig mee gemaakt aan blunders, was ook niet echt daarvoor op stap. hoewel ik een keer dacht dat een meisje me wel zag zitten, maar toen ik eenmaal met haar danste ze snel weg ging. en dat ik met een meisje ging dansen waarvan ik het gezicht niet zag. totdat we er achter kwamen dat het de beste vriendin van een ex is. toen schoten we aardig in de lach en liet ik ook maar los...
pi_25068928
2 weken geleden nog, ben dr echt uit ofzo ..

loopt behoorlijk lekkere meid op me af, zegt tegen me van ik vind jou erg lekker.. dus ik zeg thanx, ik jou ook
geeft ze me een zoen vol op de mond, blijft me aankijken maar ik doe helemaal niks. zie dr beteuterd kijken en ze loopt door en ik sta met mn bek nog vol tanden

normaal geef ik altijd af op die passieve meiden die alleen maar oogcontact lopen te zoeken, tonen ze eindelijk een x initiatief verpruts ik t zelf.
kansloos
enjoy life!
pi_25069100
  zondag 13 februari 2005 @ 13:01:48 #59
91306 GF
Kingwood
pi_25071166
hmm, vrijdag wel een blunder. al moest ik dat achteraf met getuigenverklaringen helder krijgen. een vriend van me moest steeds kotsen en zat buiten. de rest ging bij 'm staan maar ik had het koud en ging alleen binnen hangen. komt er een meid naar me toe die ik vaag ken. "ben jij jeffrey?" ja. "ja, moest ik vragen omdat ik niet durfde". waarop ik iets zei van ok en wegliep om meer bier te halen de rest is een beetje een waas, maar hoorde achteraf dat ze me helemaal geweldig vond. sprak d'r nog wel later op de avond en nog mee 'gedanst'. maar toen wist ik niet eens d'r naam
Unspoken words were understood
  zondag 13 februari 2005 @ 13:38:49 #60
73888 DIA
die ja .....
pi_25071675
quote:
op zondag 13 februari 2005 06:21 schreef bemiddelaar het volgende:

loopt behoorlijk lekkere meid op me af, zegt tegen me van ik vind jou erg lekker.. dus ik zeg thanx, ik jou ook
geeft ze me een zoen vol op de mond, blijft me aankijken maar ik doe helemaal niks. zie dr beteuterd kijken en ze loopt door en ik sta met mn bek nog vol tanden

normaal geef ik altijd af op die passieve meiden die alleen maar oogcontact lopen te zoeken, tonen ze eindelijk een x initiatief verpruts ik t zelf.
kansloos
wat een lompe snol.... waar was dat in arnhem?
pi_25073537
mjah verander dat lompe maar ff in passieve snol

en ja in arnhem ja !
enjoy life!
  zondag 13 februari 2005 @ 16:20:44 #62
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_25073931
ik had het verhaal al helemaal in men gedachte..
carnaval..
ik zie leuk meisije.....verzamel al het bier van het dichtsbijzijnde blaadje dat langskomt lopen.. werk het naar binnen....na mezelf enige tijd een ratelband oppeptalk te hebben gegeven toch besloten om er op af te stappen.

op dit moment verwacht je; .. jongen stapt met redelijke hoeveelheid alcoholische versnaperingen op leuk meisje af, en word afgepoeierd waar je niet lekker van word.

helaas voor dit topic

begon babbeltje.. en voor ik wist stonden we te zoenen
*loves happy endings
  zondag 13 februari 2005 @ 16:23:12 #63
73888 DIA
die ja .....
pi_25073972
quote:
op zondag 13 februari 2005 15:54 schreef bemiddelaar het volgende:
mjah verander dat lompe maar ff in passieve snol

en ja in arnhem ja !
jah maar waar? welke tent?
pi_25074925
quote:
op zondag 13 februari 2005 06:21 schreef bemiddelaar het volgende:

kansloos
jij bent nou er zo één die het voor de rest van de jongens verpest. is er eindelijk een meisje met initiatief, ga jij het lopen verpesten. je wordt bedankt, de volgende keer zal ze wel twee keer nadenken voor ze nog een keer zoiets onderneemt ...

helaas zelf geen versierblunders uit recente geschiedenis, ik zal aankomende vrijdag weer een poging doen te blunderen voor dit topic. just wish me luck!
quote:
op maandag 7 februari 2005 01:17 schreef tr0nic het volgende:
. ik dacht hmmkay. komt dat wijf tege me lulle bleek ze engels te zijn. iig ze zij op gegeven moment: aweh kon klet ooon? dus ik zo what??
herhaald ze dat nog 6x en ik ook 6 x what?? eindigde het dus met nevermind...

later realiseer ik me dat ze zei: are we going to get it on ? stomme accent ook
ik neem aan dat ik niet enige ben die 9/10 keer geen flauw idee heeft wat een meisje zegt. ik knik altijd maar instemmend en maak dr een complimentje en pak dr eventueel wel of niet, vaker niet dan wel moet ik zeggen.

overigens ben ik ook weleens weggelopen en later op de dansvloer teruggekeerd. vroegen haar vriendinnen of ze iets fout had gedaan, dus ik zeg nee helemaal niks. zeker weten niet? ja ok ze lult teveel ...en doet te weinig
vervolgens komt die griet op me af en pakt me frontaal op mn snufferd
helaas zijn dat soort vrouwen zeldzaam en door figuren als bemiddelaar een uitstervend ras.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tranceptor op 13-02-2005 20:15:45 ]
pi_25077056
quote:
op zondag 13 februari 2005 19:59 schreef tranceptor het volgende:

[..]

jij bent nou er zo één die het voor de rest van de jongens verpest. is er eindelijk een meisje met initiatief, ga jij het lopen verpesten. je wordt bedankt, de volgende keer zal ze wel twee keer nadenken voor ze nog een keer zoiets onderneemt ...

grinnik. ach maak je niet druk, ik verpest heus niet alle vrouwen voor je hoor. zolang je niet in dezelfde stad woon als ik heb je niks te vrezen

blablabla

helaas zijn dat soort vrouwen zeldzaam en door figuren als bemiddelaar een uitstervend ras.

ik denk dat t zowiezo zeldzaam is dat een vrouw jou aanspreekt
enjoy life!
pi_25077078
oke dit is alweer een half jaar geleden. niet zo'n leuke herinnering eigenlijk

ik was met een paar maten naar een kroeg waar ik nog niet zo vaak heen was geweest. en die kenden natuurlijk wat mensen daar. op een gegeven moment stond een maat van mij met een meisje te buurten en stond ik alleen. ik was eigenlijk helemaal niet geïntereseert maar ik verveelde me dus ik ging naar hun toe en maak een flauwe grap over die maat van mij. nah ja ik begin met da meidje te buurten, begint er een band te spelen. wij dus samen gaan kijken met zen tweeën en die maat van mij al heel subtiel naar anderen toe hele tijd buurten bla bla bla. rest van de avond bij geweest. blijkt ze een probleem te hebben. ik was nog over met 2 vrienden en zij nog met haar vriendin. haar vriendin woont helemaal tegengestelde richting van haar en die had wel vriendinnen om mee te rijden maar zij niet. ik begon dat meisje toch wel leuk te vinden en ik had ook echt het gevoel dat het klikte dus ik stelde voor om haar naar huis te brengen want voor haar ouders kwamen was ze alweer een uur verder. wij dus met zen viertjes fietsen. maar het was een ontzettend lange weg, 2 uur ofzo. hele weg met haar zitten buurten, over hoe mooi de sterren wel niet zijn en hoe romantisch. terwijl men maten vroegen of da meidje de reden was wrom ik nou niet zoals normaal zat te bouten . nou ja eindelijk thuis gebracht en men maten heel subtiel weggaan om mij afscheid te laten nemen. maar ze stond in het donker dus ik kon haar gezichtsuitdrukkingen helemaal niet zien. we merkten dat we allebei niet echt wisten wat te zeggen en toen heb ik maar gezegt welterusten tot de volgende keer
ik voelde mij redelijk belabbert, kon nog een uur naar huis fietsen
maar aangezien zij dus een vriendin was van mijn maten was de kans groot dat ik der wel vaker zou zien. de week erna dus. ik wou haar perse versieren maar ik deed te erg mijn best waardoor ze me ontzettend irritant vond omda ze me teveel op haar vond lijken toen wou ze niet meer in mijn buurt komen en ja je merkt dus wel, is niks meer geworden maar als ik da afscheid toch net ietsjes anders had genomen waarschijnlijk wel

en waarschijnlijk leest mijn maat knup dit verhaal binnekort ook en ligt hij weer voor de rest van het jaar dubbel
pi_25077172
buurten??
pi_25077182
quote:
op zondag 13 februari 2005 22:30 schreef sport_life het volgende:
buurten??
kletsen
pi_25078008
quote:
op zondag 13 februari 2005 16:23 schreef dia het volgende:

[..]

jah maar waar? welke tent?
chillers, en nee niet alle vrouwen zijn zo daar
enjoy life!
pi_25079402
trouwens ook al zo vaag, komt er een meisje op je af. begint allemaal met je te buurten bla bla bla. je denkt, oeh yeah ik heb sjans blijkt ze een vriend te hebben. ja oke er is niks mis met een goed gesprek maar waarom moeten die altijd op mij afkomen ?
pi_25079436
omdat ze gewoon de bevestiging nog even willen hebben dat ze nog goed in de markt liggen...
enjoy life!
pi_25079999
niet van mij, wel van iemand anders op n verjaardag vorige week.

ik kende daar alleen de jarige job + nog zeer enkele personen via via zegmaar. zit naast wat meiden en die vroegen zich af waar ik de jarige van kenden. ja van sport zeg ik. maargoed ik had me hoofd naar iets anders op dat moment dus van gesprek was niet echt sprake. nog geen half uur later komt weer een van die meiden naar me toe, ja waar ken je de jarige nou van?? ik weer uitleggen van sporten etc. liep ze beetje rood aan hehe .
maar was zeker geen versierblunder van haar kant. (had al vriend geloof ik) maar wel t vermelden waard .
pi_25080121
ik ben met carnaval een vrouwachtig iets uit het oog verloren dat me doodleuk kwam vertellen dat ze heel losbandig was .
pi_25080559
zo losbandig dat ze binnen no time jou ingeruild had
enjoy life!
pi_25082547
quote:
op zondag 13 februari 2005 22:23 schreef bemiddelaar het volgende:

[..]

ik denk dat t zowiezo zeldzaam is dat een vrouw jou aanspreekt
dat klopt, schijn nogal een 'onbereikbare' uitstraling te hebben als ik uitga. ik noem het ongenaakbaar, klinkt wat aardiger

ik vind het altijd wel leuk dat vrouwtjes zich zo speciaal voelen als een vent bij hen komt 'buurten' of hun 'marktwaarde' gaan testen. praktisch iedere vent die een beetje meid op zich afkrijgt, praat er wel ff leuk tegen. het verbaasd mij altijd weer hoeveel vrouwen hun zelfvertrouwen uit zulke dingen genereren. het zegt gewoon helemaal niks, een beetje meid heeft zo 10/20 jongetjes achter zich aan die dr de hele avond staan te begluren. vergeten wordt echter dan die 10/20 jongetjes ook andere vrouwtjes de hele avond staan te begluren.
pi_25084337
quote:
op maandag 14 februari 2005 09:24 schreef tranceptor het volgende:

[..]

dat klopt, schijn nogal een 'onbereikbare' uitstraling te hebben als ik uitga. ik noem het ongenaakbaar, klinkt wat aardiger
herkenbaar
  maandag 14 februari 2005 @ 12:04:47 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25084403
quote:
op zondag 13 februari 2005 16:20 schreef dom_konijn het volgende:
ik had het verhaal al helemaal in men gedachte..
carnaval..
ik zie leuk meisije.....verzamel al het bier van het dichtsbijzijnde blaadje dat langskomt lopen.. werk het naar binnen....na mezelf enige tijd een ratelband oppeptalk te hebben gegeven toch besloten om er op af te stappen.

op dit moment verwacht je; .. jongen stapt met redelijke hoeveelheid alcoholische versnaperingen op leuk meisje af, en word afgepoeierd waar je niet lekker van word.

helaas voor dit topic

begon babbeltje.. en voor ik wist stonden we te zoenen
*loves happy endings
omg! leuk
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_25086883
laatst ook, was ik op het busstation in men eentje. ik zat muziek te luisteren. tegenover mij zaten 2 meiden, en dat was ook de reden waarom ik daar ging zitten . kwamen er opeens een stel meiden bij waaronder 1 met een surfplank of iets, zag er wel sullig uit hele tijd naar mij zo te lachen, ja khad er niet echt aandacht voor want net een super vette gitaar solo op ik begin dus zonder iets in de gaten te hebben luchtgitaar te spelen begint ze opeens iets tegen me aan te lullen dacht ik dus ik doe mijn oortjes af. en ja hoor ze vond da kei schattig wat ik deed bla bla bla, ik beetje schaapachtig lachen. begon ze da tegen vriendinnen te zeggen. ik maar weer muziek luisteren. daar had ik toch wel wat meer kunnen doen
pi_25087302
quote:
op maandag 14 februari 2005 15:46 schreef durank het volgende:
laatst ook, was ik op het busstation in men eentje. ik zat muziek te luisteren. tegenover mij zaten 2 meiden, en dat was ook de reden waarom ik daar ging zitten . kwamen er opeens een stel meiden bij waaronder 1 met een surfplank of iets, zag er wel sullig uit hele tijd naar mij zo te lachen, ja khad er niet echt aandacht voor want net een super vette gitaar solo op ik begin dus zonder iets in de gaten te hebben luchtgitaar te spelen begint ze opeens iets tegen me aan te lullen dacht ik dus ik doe mijn oortjes af. en ja hoor ze vond da kei schattig wat ik deed bla bla bla, ik beetje schaapachtig lachen. begon ze da tegen vriendinnen te zeggen. ik maar weer muziek luisteren. daar had ik toch wel wat meer kunnen doen
wehehe ik kan ook altijd behoorlijk afwezig zijn bij goede muziek! zou haast in staat zijn om te zeggen "wacht even dit nummer afluisteren" .
  maandag 14 februari 2005 @ 18:20:34 #80
73888 DIA
die ja .....
pi_25088338
quote:
op zondag 13 februari 2005 23:16 schreef bemiddelaar het volgende:

[..]

chillers, en nee niet alle vrouwen zijn zo daar
o jmr
pi_25089091
[quote]op maandag 14 februari 2005 09:24 schreef tranceptor het volgende:

[..]

foutje

[ Bericht 76% gewijzigd door Bemiddelaar op 14-02-2005 19:15:19 ]
enjoy life!
pi_25089105
quote:
op maandag 14 februari 2005 09:24 schreef tranceptor het volgende:

[..]

ik vind het altijd wel leuk dat vrouwtjes zich zo speciaal voelen als een vent bij hen komt 'buurten' of hun 'marktwaarde' gaan testen. praktisch iedere vent die een beetje meid op zich afkrijgt, praat er wel ff leuk tegen. het verbaasd mij altijd weer hoeveel vrouwen hun zelfvertrouwen uit zulke dingen genereren. het zegt gewoon helemaal niks, een beetje meid heeft zo 10/20 jongetjes achter zich aan die dr de hele avond staan te begluren. vergeten wordt echter dan die 10/20 jongetjes ook andere vrouwtjes de hele avond staan te begluren.
dat ligt dr maar net aan met wat voor vrouwen je aanspraak hebt..
bedoel, ik krijg geen geen kick als een paar horken me aanspreken. ookal hebben lelijke mensen ook smaak natuurlijk
heb ik echter sjans met lekkere meiden dan doet me dat natuurlijk veel meer.
denk ook niet dat een vrouw voldoening krijgt als er 10/20 kansloze lui op dr af stappen, echter wanneer ze sjans heeft met een mooie jongen dan zal dr zelfvertrouwen stukken omhoog schieten..
enjoy life!
pi_25089171
mijn vader is danser in chillers
  dinsdag 15 februari 2005 @ 01:40:33 #84
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25094816
mijn nederlands is niet erg goed, sorry!

ik was ooit bij de tramhalte, ik zag daar een mooie vrouw, ik wou met haar vrijen. ik zeg tegen haar 'hoe laat komt de tram?' zij zegt 'jij moet kijken op die bord daar.' ik zeg 'haha, ik eet altijd van bord!' maar dat is een andere bord!

..
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_25095154
het is grappig omdat je slecht bent in nederlands
pi_25095292
[quote]op dinsdag 15 februari 2005 01:40 schreef jam het volgende:
quote]

het achterlijke amerika. - deel 1 (aids).

wat is de grap?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 02:29:19 #87
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25095300
ís echt dom van mij hè! .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_25095385
als ik het nu verkloot heb ik er weer 1 bij..
pi_25096371
quote:
op maandag 14 februari 2005 19:07 schreef bemiddelaar het volgende:

denk ook niet dat een vrouw voldoening krijgt als er 10/20 kansloze lui op dr af stappen, echter wanneer ze sjans heeft met een mooie jongen dan zal dr zelfvertrouwen stukken omhoog schieten..
maar voor haar ben jij slechts één van die losers aan de zijkant die haar de hele tijd staat begluren helaas, dus gaat je verhaal de prullenbak in.

pi_25096456
nee hoor, want onder die categorie val ik dus niet
enjoy life!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:04:10 #91
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_25100944
ik zou eens een nacht bij een meisje slapen, ze was die nacht alleen thuis. grote plannen dus
we hadden allebei al wat drank op, ik een beetje move's maken, op een gegeven moment hadden we gezoend. ik zat geramd dacht ik even later gingen we een joint roken. dit was dus niet zo'n goed plan want na de joint hing ze boven de wasbak over te geven ik ben niet veel later vertrokken, en heb dus uiteindelijk thuis geslapen

edit: dit was dus al een aardige poos geleden, hoor ik laatst van een kameraad die met dr had gepraat dat ze dus nogal wat van plan was, had ik die joint nou maar niet gerookt
It's okay to be white
pi_25101098
sommige vrouwen zijn geiler na een joint dan met alcohol...
enjoy life!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:25:35 #93
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_25101202
idd. helaas zij dus niet
It's okay to be white
pi_25102707
net een bewuste blunder gemaakt 2 meiden zaten constant tegen me te praten, meeste verstond ik niet door m'n muziek. gingen ze me steeds aantikken, wilden m'n naam, telefoonnummer. maar ik vond ze allebei niet echt leuk. maar zij vond het liefde op het eerste gezicht snel uitgestapt.
Unspoken words were understood
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:36:57 #95
73888 DIA
die ja .....
pi_25114693
quote:
op dinsdag 15 februari 2005 18:20 schreef gf het volgende:
maar zij vond het liefde op het eerste gezicht
vonden ze het allebij liefde op het eerste gezicht? en dit heeft echt niks met versierblunders te maken.....
blijkbaar een poging tot jezelf opkrikken door een dergelijk verhaal in dit topic te vermelden
pi_25114838
quote:
op donderdag 10 februari 2005 22:46 schreef ikbenplantaardig het volgende:
laatst een feest waar heel veel bier doorheen ging, staan er 2 hitsige wijfen te zoenen met elkaar.
ik daar lam op af gestapt en gevraagd waarom ze dat deden en of ik mee mocht doen..
nouwja dat vonden ze okey dus ik eerst die ene gezoend en daarna de ander..
dat kon ik dus ook doen afgelope zaterdag op een feest, maar was weer te schijterig om te vragen of ik mee mocht doen, dus heb maar foto'tje gemaakt....vroeg wel aan ze of ze geil waren :s tering daar baal ik nu nog van dat ik niet gevraagd had om mee te doen, had best gemogen want ze zeiden dat ze geil waren...
pi_25126094
quote:
op dinsdag 15 februari 2005 01:40 schreef jam het volgende:

ik was ooit bij de tramhalte, ik zag daar een mooie vrouw, ik wou met haar vrijen. ik zeg tegen haar 'hoe laat komt de tram?' zij zegt 'jij moet kijken op die bord daar.' ik zeg 'haha, ik eet altijd van bord!' maar dat is een andere bord!

..

ik heb zelf geen erge blunders mee gemaakt.

behalve toen een heel lief meisje met van die lieve kraal oogjes ( ) vroeg wat mijn naam was en toen ik terug liep naar m'n vrienden
maar dat is niet echt de bedoeling van dit topic.

morgen ga ik weer stappen dus wie weet
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:39:41 #98
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_25131053
quote:
op dinsdag 15 februari 2005 15:04 schreef chokeme het volgende:
ik zou eens een nacht bij een meisje slapen, ze was die nacht alleen thuis. grote plannen dus
we hadden allebei al wat drank op, ik een beetje move's maken, op een gegeven moment hadden we gezoend. ik zat geramd dacht ik even later gingen we een joint roken. dit was dus niet zo'n goed plan want na de joint hing ze boven de wasbak over te geven ik ben niet veel later vertrokken, en heb dus uiteindelijk thuis geslapen

edit: dit was dus al een aardige poos geleden, hoor ik laatst van een kameraad die met dr had gepraat dat ze dus nogal wat van plan was, had ik die joint nou maar niet gerookt
drugs are bad, mmmmkay...
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  zondag 20 februari 2005 @ 18:52:28 #99
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_25182789
of het een blunder is of niet weet ik nog niet, maar toch post ik hem even:

gisteravond viel mijn oog op een meisje in de discotheek die als begeleider met een groep (lichamelijk?) gehandicapten uit was. omdat ze op haar rug 40/8 had staan had ik het met mijn vrienden al over "nummer 5", en ik vroeg me af hoe oud "nummer 5" dan wel niet zou zijn. op een gegeven moment komt de vriendin van een vriend van me bij me en zegt " ze is 22". ze was er dus heen gestapt en had gezegt dat ik haar wel leuk vond, en graag wilde weten hoe oud ze was.

aangezien mijn vrienden ook wel weten dat ik niks durf wat betreft het op onbekende vrouwen afstappen, zeiden ze tegen me dat ik deze keer er toch echt iets aan moest doen. de tijd verstreek en ik merkte duidelijk dat dat meisje steeds naar me keek enzo. toen het 1 uur ofzo was gingen ze ineens allemaal de jassen alweer aandoen, dus mijn vrienden wilden mij dwingen om haar tel. nummer te vragen, maar natuurlijk deed ik dat niet.
dus toen hebben mijn vrienden haar mijn nummer gegeven, en ze zei dat ze me wel zou smsen. ik heb haar nog wel gegroet toen ze wegliep, maar dat smsje ..... daar wacht ik nogsteeds op. (zodra ik een smsje krijg is dit geen blunder meer dus )
pi_25183684
ik heb me zeer vermaakt maar geen blunders van eigen hand. ik heb wel een gozer gespot die zichzelf tactisch bij de wc's had geposteerd en iedere keer dezelfde geijkte opmerking maakte tegen ieder meisje. ik vond het wel hilarisch om te zien dat ie het gewoon bleef proberen de hele avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')