having a bad day, bob?quote:op maandag 4 april 2005 17:13 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
nee het feit dat 99.99% van alle zinnen op fok in het nederlands geschreven is wil inderdaad niet zeggen dat het allemaal in het nederlands moet.
ga dus lekker op een engelstalig forum onzin lopen blaten![]()
ps if 99,99 % is in dutch then let me be the 0,01 % in english. and if you understand me i dont see a problem, unless some people like to go out of their way to make a problem.and i thought the whole idea of fok was to enjoy yourself, but maybe i had that wrong as well.quote:op maandag 4 april 2005 17:13 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
nee het feit dat 99.99% van alle zinnen op fok in het nederlands geschreven is wil inderdaad niet zeggen dat het allemaal in het nederlands moet.
ga dus lekker op een engelstalig forum onzin lopen blaten![]()
its better than yours, whats the problem anyway?quote:op maandag 4 april 2005 18:01 schreef boyv het volgende:
als je de engelse taal nou echt goed zou beheersen dan zou het enigszins kunnen. nu staat het gewoon dom.
maybe because i`m not dutch.quote:op maandag 4 april 2005 18:08 schreef modwire het volgende:
waarom doe je zo gay, praat gewoon nederlands...
wij snappen toch ook engels? als je de taal spreekt, wil het nog niet zeggen dat je die nationaliteit bezit..quote:
can you read english better than you can write it? well i can read and speak it fine exept my spelling sucks.quote:
laat me raden, jij bent de woordvoerder van al-quaida nederland?quote:op maandag 4 april 2005 18:23 schreef no-way het volgende:
[..]
can you read english better than you can write it? well i can read and speak it fine exept my spelling sucks.
thats the only reason i type in english, i did`nt think it was gonna be such an issue.
welja, wat zijn jullie zielig zeg! een beetje moeilijk lopen doen over een zuid-afrikaan, wonend in nederland, die uit voorzorg vanwege zijn spelling engels typt, omdat deze taal zijn moedertaal is. als je bovendien dan vindt dat jouw engels beter is, bewijs dat dan maar. wat is er dan mis met zijn engels? hij typt spreektaal, so what?!quote:
amen.quote:op maandag 4 april 2005 18:49 schreef no-way het volgende:
[..]
welja, wat zijn jullie zielig zeg! een beetje moeilijk lopen doen over een zuid-afrikaan, wonend in nederland, die uit voorzorg vanwege zijn spelling engels typt, omdat deze taal zijn moedertaal is. als je bovendien dan vindt dat jouw engels beter is, bewijs dat dan maar. wat is er dan mis met zijn engels? hij typt spreektaal, so what?!
een nederlandse collega![]()
saffa's in da house! come naar london mate; ik weet wel beter... zuid afrikaanse vrouwen zijn echt mooi! en je bent dus niet een dutchman? (die zijn zoooo ignorant)quote:op maandag 4 april 2005 18:49 schreef no-way het volgende:
[..]
welja, wat zijn jullie zielig zeg! een beetje moeilijk lopen doen over een zuid-afrikaan, wonend in nederland, die uit voorzorg vanwege zijn spelling engels typt, omdat deze taal zijn moedertaal is. als je bovendien dan vindt dat jouw engels beter is, bewijs dat dan maar. wat is er dan mis met zijn engels? hij typt spreektaal, so what?!
quote:op maandag 14 februari 2005 15:46 schreef durank het volgende:
laatst ook, was ik op het busstation in men eentje. ik zat muziek te luisteren. tegenover mij zaten 2 meiden, en dat was ook de reden waarom ik daar ging zitten. kwamen er opeens een stel meiden bij waaronder 1 met een surfplank of iets, zag er wel sullig uit
hele tijd naar mij zo te lachen, ja khad er niet echt aandacht voor want net een super vette gitaar solo op
ik begin dus zonder iets in de gaten te hebben luchtgitaar te spelen
begint ze opeens iets tegen me aan te lullen dacht ik dus ik doe mijn oortjes af. en ja hoor ze vond da kei schattig wat ik deed bla bla bla, ik beetje schaapachtig lachen. begon ze da tegen vriendinnen te zeggen. ik maar weer muziek luisteren. daar had ik toch wel wat meer kunnen doen
![]()
quote:op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef durank het volgende:
oke dit is alweer een half jaar geleden. niet zo'n leuke herinnering eigenlijk![]()
ik was met een paar maten naar een kroeg waar ik nog niet zo vaak heen was geweest. en die kenden natuurlijk wat mensen daar. op een gegeven moment stond een maat van mij met een meisje te buurten en stond ik alleen. ik was eigenlijk helemaal niet geïntereseert maar ik verveelde me dus ik ging naar hun toe en maak een flauwe grap over die maat van mij. nah ja ik begin met da meidje te buurten, begint er een band te spelen. wij dus samen gaan kijken met zen tweeën en die maat van mij al heel subtiel naar anderen toehele tijd buurten bla bla bla. rest van de avond bij geweest. blijkt ze een probleem te hebben. ik was nog over met 2 vrienden en zij nog met haar vriendin. haar vriendin woont helemaal tegengestelde richting van haar en die had wel vriendinnen om mee te rijden maar zij niet. ik begon dat meisje toch wel leuk te vinden en ik had ook echt het gevoel dat het klikte dus ik stelde voor om haar naar huis te brengen want voor haar ouders kwamen was ze alweer een uur verder. wij dus met zen viertjes fietsen. maar het was een ontzettend lange weg, 2 uur ofzo. hele weg met haar zitten buurten, over hoe mooi de sterren wel niet zijn en hoe romantisch. terwijl men maten vroegen of da meidje de reden was wrom ik nou niet zoals normaal zat te bouten
. nou ja eindelijk thuis gebracht en men maten heel subtiel weggaan om mij afscheid te laten nemen. maar ze stond in het donker dus ik kon haar gezichtsuitdrukkingen helemaal niet zien. we merkten dat we allebei niet echt wisten wat te zeggen en toen heb ik maar gezegt welterusten tot de volgende keer
![]()
ik voelde mij redelijk belabbert, kon nog een uur naar huis fietsen
maar aangezien zij dus een vriendin was van mijn maten was de kans groot dat ik der wel vaker zou zien. de week erna dus. ik wou haar perse versieren maar ik deed te erg mijn best waardoor ze me ontzettend irritant vond omda ze me teveel op haar vond lijken![]()
toen wou ze niet meer in mijn buurt komen en ja je merkt dus wel, is niks meer geworden
maar als ik da afscheid toch net ietsjes anders had genomen waarschijnlijk wel
![]()
en waarschijnlijk leest mijn maat knup dit verhaal binnekort ook en ligt hij weer voor de rest van het jaar dubbel
quote:op zondag 13 februari 2005 13:01 schreef gf het volgende:
hmm, vrijdag wel een blunder. al moest ik dat achteraf met getuigenverklaringen helder krijgen. een vriend van me moest steeds kotsen en zat buiten. de rest ging bij 'm staan maar ik had het koud en ging alleen binnen hangen. komt er een meid naar me toe die ik vaag ken. "ben jij jeffrey?" ja. "ja, moest ik vragen omdat ik niet durfde". waarop ik iets zei van ok en wegliep om meer bier te halende rest is een beetje een waas, maar hoorde achteraf dat ze me helemaal geweldig vond. sprak d'r nog wel later op de avond en nog mee 'gedanst'. maar toen wist ik niet eens d'r naam
zo even een paar verhaaltjes eerder uit het topic. dan kunnen we nu weer on-topic en doorgaan met wat dit was. een erg grappige reeksquote:op donderdag 10 februari 2005 22:46 schreef ikbenplantaardig het volgende:
laatst een feest waar heel veel bier doorheen ging, staan er 2 hitsige wijfen te zoenen met elkaar.
ik daar lam op af gestapt en gevraagd waarom ze dat deden en of ik mee mocht doen..
nouwja dat vonden ze okey dus ik eerst die ene gezoend en daarna de ander..
en toen scheen ik weer een beetje nuchter te worden en kwam ik erachter dat ik naar dat feest was met het allerleukste meisje dat ik kenen ik zeg zo van: ik heb net met 2 meisjes gezoend maar dat wou ik helemaal niet
.
lacht ze me uit! maarja daar kan ik het voorlopig wel weer even schudden *snik* *snik*
het verhaal klinkt vaag maar ik heb alles moeten reconstureren met foto's en getuigenverklaringen.
joh, laat hem lekker in het nederlands reageren, veel slechter dan de anderen kan zijn spelling toch niet zijn gezien het niveau hier.quote:op maandag 4 april 2005 18:49 schreef no-way het volgende:
[..]
ja en bij de meeste mensen is het nog steeds compleet ruk...quote:op maandag 4 april 2005 19:24 schreef flyin-hawk het volgende:
hahahaha die vent wordt compleet afgezeken [afbeelding]
luister is vriend... iedereen in nederland leert vanaf groep 6/7/8 engels
at last someone with a brain, thanks matequote:op maandag 4 april 2005 19:06 schreef public_nme het volgende:
[..]
saffa's in da house! come naar london mate; ik weet wel beter... zuid afrikaanse vrouwen zijn echt mooi! en je bent dus niet een dutchman? (die zijn zoooo ignorant)
en als hij gewoon afrikaans typt kunnen wij het ook wel 'baia' goed begrijpen hoor... (dus wees ff lief voor de saffa want die zijn cool)![]()
en nog steeds hoor je aan het eerste woord dat ze spreken, dat het een nederlander is.quote:op maandag 4 april 2005 19:24 schreef flyin-hawk het volgende:
iedereen in nederland leert vanaf groep 6/7/8 engels
hahaha....awesome dudequote:op maandag 4 april 2005 20:57 schreef tranceptor het volgende:
joe hef toe cho to se saus
zoiets is het nivo van de gemiddelde nederlander?
(vertaling: you have to go to the south, maar ik neem aan dat nederlanders ook fonetisch lezen, want spelling e.d. is helemaal om bij te janken)
dat is inderdaad een joekel van een blunderquote:op maandag 4 april 2005 21:37 schreef joke_name het volgende:
mmh. hier nog eentje van mij.
het is al weer een paar maanden geleden. maar ik wou hem toch effe posten. ik zou met een vriendin naar de film gaan. ik wist dat zij mij leuk vond en ik vond haar ook wel leuk. dus we hadden het helemaal afgesproken. kom ik plotesling op het idee om nog iemand uit te nodigen. voor dat ik het door had had ik het al gezegd door de telefoon.
stommm![]()
![]()
maar ik heb het nu weer goed gemaakt. ik ga vrijdag met haar naar de film![]()
it is. do you mind if i stomp you? *mep geven en wegwezenquote:op donderdag 7 april 2005 21:28 schreef nokia3310 het volgende:
gister nogal een blunder van een gozer naar mij toe (vind ik zelf). hij zei het volgende: 'is it too straight-forward to ask you to sit on my lap?' jezus hoe triest kun je zijn?heb hem gezegd dat ik dat inderdaad vond en hem verder genegeerd. mannen
had ik eigenlijk moeten doen ja... maar ik was zo perplex dat ik eigenlijk niet wist wat ik moest zeggenquote:op donderdag 7 april 2005 22:18 schreef syrena het volgende:
[..]
it is. do you mind if i stomp you? *mep geven en wegwezen
ik heb geen echte blunders, alleen stomme dates gehad.
jammer
quote:op vrijdag 8 april 2005 00:07 schreef beroepsgokker het volgende:
oke blunder van een tijdje terug.
ik in een voor mij vreemde discotheek. op n gegeven moment sta ik ff bij de wc buiten te wachten aangezien er n rij stond. (leunend op zo'n hek). komt er een dame naast me staan. ik beetje rondneuzen en ze zag er niet verkeerd uit. pakt ze dr telefoon en laat een foto zien van mijn mond die ze even daarvoor gemaakt had(kan me echt niet meer herinneren dat ze die maakte, maar t was wel mijn mond..). geeft ze die telefoon aan mij, dus ik bekijk mn mond ff (ja moet wat
) en op dat moment was de rij op, dus ik geef die telefoon terug en ga zitten zeiken
.
toen ik terug kwam, was ze ineens weg.
ik weet nog steeds niet wat ze precies wilde, maar ik geloof wel dat ik hier wat meer uit had kunnen halen (allerminst nummer regelen).
kijk dan weet je dat je teveel op hebtquote:op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef beach het volgende:
[..]hijs fijn.
tijdje terug compleet ladderzat in een of andere lonsdale/gabber tent![]()
ik loop zo naar een meisje toe en wil me arm om dr heen slaan.
ze bukt op dat moment om mn arm te ontwijken en ik lazer op de grond.
in de discotheek waar ik geregeld kwam toen ik 16/17 was (inmiddels isie faillietquote:op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef beach het volgende:
[..]hijs fijn.
tijdje terug compleet ladderzat in een of andere lonsdale/gabber tent![]()
ik loop zo naar een meisje toe en wil me arm om dr heen slaan.
ze bukt op dat moment om mn arm te ontwijken en ik lazer op de grond.
die werkt wel bij dronken engelsen op vakantie!quote:op donderdag 7 april 2005 21:28 schreef nokia3310 het volgende:
gister nogal een blunder van een gozer naar mij toe (vind ik zelf). hij zei het volgende: 'is it too straight-forward to ask you to sit on my lap?' jezus hoe triest kun je zijn?heb hem gezegd dat ik dat inderdaad vond en hem verder genegeerd. mannen
hmm... ik weet wat je bedoelt, mennn er zijn hier zoveel sletjes echt niet normaal meer. ik heb er al heel veel genegeerd, want ik ga toch wel voor kwaliteit ipv kwantiteit.quote:op vrijdag 8 april 2005 08:37 schreef tranceptor het volgende:
[..]
die werkt wel bij dronken engelsen op vakantie!![]()
![]()
![]()
de nederlandse stinkhoer is een vak apart
kwantiteit voor kwaliteit, maar ook kwaliteit voor kwantiteit zeg ik. dus af en toe puur voor kwantiteit, maar ook, in het geval van echte kwaliteit, kwantiteit laten voor wat het is. ik had me toch al redelijk naar 1 van beide kanten toegedraaid, maar ik denk dat ik daar nog eens een nachtje over moet gaan slapen.quote:op vrijdag 8 april 2005 13:27 schreef public_nme het volgende:
[..]
hmm... ik weet wat je bedoelt, mennn er zijn hier zoveel sletjes echt niet normaal meer. ik heb er al heel veel genegeerd, want ik ga toch wel voor kwaliteit ipv kwantiteit.
wel als je niet foutloos engels kan schrijven.quote:op maandag 4 april 2005 17:03 schreef no-way het volgende:
trouwens hoeft niet altijd in nederlands, toch?![]()
you are unbelievable, does my english really piss you off that much.i`m honored to be in the presence of someone who`s never spelled a word wrong in dutch . all hail teaznuts the great spelling guruquote:op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef teaznutz het volgende:
[..]
wel als je niet foutloos engels kan schrijven.![]()
ik wilde me niet in deze welles/nietus discussie mengen maar ik ben het toch met de meerderheid eens dat je gewoon een nederlander bent die een beetje populair probeert te doen.quote:op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef no-way het volgende:
[..]
you are unbelievable, does my english really piss you off that much.i`m honored to be in the presence of someone who`s never spelled a word wrong in dutch . all hail teaznuts the great spelling guru![]()
uhm, tja als dit off topic gezeik dan toch doorgaat even een klein kantlijntje van mij. ik ben namelijk 8 jaar met no-way getrouwd enneh we wonen nu een kleine 10 jaar in nederland. luister maar eens naar een nederlander die een paar maandjes in het buitenland heeft gezeten die gebruikt dan ook al die zinsopbouw. hij verstaat nederlands 100%, spreekt het 98% en zijn schrijven is ietsjes minder maar omdat hij er niet veel vertrouwen in heeft doet ie het in het engels (waarom dat zo bagger gaat is mij een raadsel want het is echt zijn moedertaal...foei no-way)quote:op vrijdag 8 april 2005 14:58 schreef me784 het volgende:
[..]
ik wilde me niet in deze welles/nietus discussie mengen maar ik ben het toch met de meerderheid eens dat je gewoon een nederlander bent die een beetje populair probeert te doen.
waarom ik dat denk? ten eerste omdat je typische nederlandse zins opbouw hebt en die dan vertaald naar het engels waardoor de engelse zinnen niet meer kloppen ten tweede je woordkeuze in het engels is niet van het zelfde niveau als iemand die engels als moedertaal heeft wat jij beweert te zijn.
ik zeg niet dat mijn nederlands goed is. maar je kan wel zien dat dit wel mijn moedertaal is net als bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |