te gek! dank je wel!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Frag1: Roger Daltrey - Without your love
Nee, 't is niet van Coldplay zelf geloof ik. 't Is wel een redelijk bekend liedje, maar volgens mij nooit een grote hit geworden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:15 schreef Joyke het volgende:
hmz clocks van coldplay is het niet geloof ik, en in my place is het ook niet geloof ik, ik dnek niet dat het over coldplay gaat eerlijk gezegd, hoe heet die groep dat zo coldplay achtige muziek maakt??
Frag2: Saybia - The Day After Tomorrow?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:32 schreef Ceriel het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers die ik laatst ergens hoorde. Ik heb ze wel gekend maar ik ben compleet de titels en artiestennamen kwijt. Wel wist ik van allebei een beetje hoe de melodie gaat en heb ze snel ietwat vagig op m'n synth ingespeeld.
Ik hoop dat iemand 't weet.
Fragment 1 is al een heel oud (bekend) liedje, ik gok 70'er jaren, en de 2e is redelijk recent volgens mij.
Fragment 1
Fragment 2
Alvast bedankt!
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Frag2: Saybia - The Day After Tomorrow?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:26 schreef Joyke het volgende:
Misschien moet je wachten tot morgen, tot de echte kenners wakker zijn.
omdat het .ogg is???quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:32 schreef Joyke het volgende:
@ marq, ik kan je fragment niet beluisteren, dus kan je ook niet helpen :s
@ceriel ben blij dat ik mijn hoofd niet meer hoef te breken
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:32 schreef Joyke het volgende:
@ marq, ik kan je fragment niet beluisteren, dus kan je ook niet helpen :s
@ceriel ben blij dat ik mijn hoofd niet meer hoef te breken
misschien de link die in mn eerste post stond???quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:38 schreef Joyke het volgende:
ja marq idd omdat het .ogg is en jah ik gebruik wmp,
en downloaden, waar moet ik hem dan downloaden??
srry maar ben echt niet handig met comp. :s
goed, ik weet 't al!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:45 schreef marq het volgende:
heren... ik heb dus ff een 1 of andere psytrance film gedownload waar het volgende in voorkomt... ik heb 't nummer ooit eerder gehoord maar bevindt zich niet in mijn collectie.
http://mark.space.servehttp.com/sampletsje.ogg
letop: de kwaliteit is niet zo super.. hoge .ogg compressie en het feit dat 't uit een .mpg film komt.
WIE O WIE???
zat zelf te denken aan Astral Projection. De film is israelisch en ik hoor heel veel AP in die film.. maar zeker weten doe ik het niet.
Jeff Wayne - Eve of the war?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:59 schreef method21 het volgende:
Hoi ik zoek een nr en ik weet niet zeker hoe het heet en van wie het is .... een oud nr ..
ik geloof dat het mission from mars heet of mission to mars ..of living on mars ...
Kan iemand mij helpen....?
Jaaaa ...wij danken u namens de commissiequote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jeff Wayne - Eve of the war?
Lovefreekz - Shinequote:Op zondag 6 februari 2005 22:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zoek een dance/electro nummer dat volgens mij onlangs is uitgebracht. Er wordt de hele tijd iets gezongen als "where the love shine through". Ofzo.
Eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |