quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik weet niet of BMW meer reclames heeft lopen, maar ze gebruiken iig Pictures of matchstick men van Status Quo
Jack - Gooi Die Remmen Los!quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:07 schreef X-TremeError het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer en ik heb alleen wat tekst. Tis volgens mij een après ski nummer ofzo.
' Gooi die remmen los, laat je lekker gaan, we gaan knallen, met z'n allen....'
Iemand enig idee?
Heb je niet meer informatie, is het oud, nieuw?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:27 schreef Joyke het volgende:
nope, het is idd niet jay-z Hard knock life,
maar scandalous weet jij mss over welk liedje ik het heb?
of iemand anders?? ik word echt gek, ik heb het liedje wel op cassette (overgenomen van de radio), maar zou het graag ook op mijn pc hebben, THX op voorhand
Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playingquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:59 schreef Passione het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio, om 13.55 ongeveer, een vet relaxed dance nummer. Was tijdens Summer FM (of zo iets). Een 1 of andere geile puta zong de hele tijd "i just can't stop touching myself" ofzo iets en "I just can't stop playing with myself". Nou ja, zo ongeveer.
Weet iemand van wie die is?
dj mummy vs. sean paul - nuttin' no go so (bubbling rmx)quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:59 schreef Bullpit het volgende:
Kent iemand uitvoerende/nummer dat bij dit filmpje word gespeeld? klinkt echt lekker![]()
is trouwens wel leuk filmpje ook als je van balgoochelen houdt
FILMPJE!
vetheid, dat was hem inderdaad! Alleen is het godsonmogelijk om de vocal te vindenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:13 schreef gfree het volgende:
[..]
Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing![]()
Tnx very muchoquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:57 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
dj mummy vs. sean paul - nuttin' no go so (bubbling rmx)
Die begint toch ergens op de helft? of is het een andere versie?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:18 schreef Passione het volgende:
[..]
vetheid, dat was hem inderdaad! Alleen is het godsonmogelijk om de vocal te vinden
PF Project - Choose Life (uit trainspotting)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:23 schreef bankrupcy het volgende:
'I chose not to choose' wordt op een bepaald moment in een nummer gezegd, gevolgd door 'I chose something else, I chose life'. Van dat laatste ben ik niet zeker.
Welke artiest en welk nummer pls.
het was : Nightmares on wax - Les nuitsquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:52 schreef M4rt het volgende:
http://mart.heerdink.com/Misc/onbekend.mp3
komt me zó bekend voor, maar geen idee wie het gemaakt heeft.
denk de stem weg trouwens, het gaat puur om de muziek zelf
Dit is het dus scandalous, ik denk dat je dit niet gezien hadquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef Joyke het volgende:
Hello,
voor de geïnteresseerde ik heb het liedje gevondenhet is dus J-Five - find a way
![]()
Groetjes Joyke
Als ik me niet vergis is dat Dansliedje van Herman van Veenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:37 schreef IsaacD het volgende:
Nu vertelde mij iemand laatst dat Dansplaat van Brainpower heel erg is gebaseerd op een ander nummer. Weet iemand daar meer van en misschien welk nummer dat is?
Frag1: Roger Daltrey - Without your lovequote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:32 schreef Ceriel het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers die ik laatst ergens hoorde. Ik heb ze wel gekend maar ik ben compleet de titels en artiestennamen kwijt. Wel wist ik van allebei een beetje hoe de melodie gaat en heb ze snel ietwat vagig op m'n synth ingespeeld.
Ik hoop dat iemand 't weet.
Fragment 1 is al een heel oud (bekend) liedje, ik gok 70'er jaren, en de 2e is redelijk recent volgens mij.
Fragment 1
Fragment 2
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |