Ja volgens mij wel, want dat staat in beeld bij het intorfilmpje: "titelsong: Spinvis" dacht ik...helemaal op het eind volgens mij....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:14 schreef Fleur_Powers het volgende:
[..]
JIJ OOK AL???
nee, sorry PAA, ik heb hem nog niet gevonden, wel nog op zoek
Het kan ook wel dat'ie van spinvis is, ik weet het niet zeker...
Interpol - Evilquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet waar in de clip ervan een vreemde pop op straat ligt en in de ambulance naar het ziekenhuis wordt vervoerd? De pop heeft vooral een rare grote mond. De clip is vooral op mtv te zien.
Ja! Dat is 'm! Dank u vriendelijk!quote:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:35 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Heet dat nummer niet 'Slowhands'?
Dat is van Black Sheep -This or Thatquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:35 schreef rvv2001 het volgende:
Het nummer Be Faithful van Fatman Scoop is opgebouwd uit allemaal stukjes van verschillende nummers nu moet ik weten van welk nummer het stukje is van:
engine, engine number 9
on the new york transit line
if your trains goes off the track
pick it up, pick it up, pick it up
lets go..
Al vast bedankt
Nummer kan ook nog van Usher zijn. Niemand?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:25 schreef Davitamon het volgende:
Ik zoek het nummer van R Kelly wat in zo'n THE BOX reclame zit van 'Urbantown'.
Zit zo'n gitaar deuntje in. Erg bekend nummer alleen ik kan maar niet op de titel komen. Iemand?
http://www.azlyrics.com/lyrics/interpol/slowhands.htmlquote:
Heb je echt niet meer uitleg?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:43 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Nummer kan ook nog van Usher zijn. Niemand?
"tu tuwedu" uhh, zoiets..![]()
Nopequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:46 schreef Davitamon het volgende:
[..]
http://www.azlyrics.com/lyrics/interpol/slowhands.html
Dit zijn de lyrics toch?
Maar idd goed nummer.
Beter bekend als "the choice is yours"quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is van Black Sheep -This or That
OMD idd - Enola Gay of Souvenir zou 'k eens proberenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:13 schreef Djeen het volgende:
Jaren 80tig klassieker gezocht.
Iedereen moet dit nummer kenne, maar ik weer niet.
Ik weet niet precies tekst of omschrijving dus hebbek het maar gefloten (zou het van omd kunnen zijn?)
http://users.pandora.be/feela/temp/fluit.mp3
Misschien Jan Smit met Als de nacht verdwijnt?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:50 schreef Marsjel het volgende:
ik ben opzoek naar t een nummer (carnaval) met de volgende tekst erin:
"Als ik jou zo zie... Hoeveel ik van je hou"..
Ik heb het niet kunnen vinden na zoeken op songteksten.net of google, hebben jullie mischien enig idee?
Baby Got Back van Sir Mix-a-Lotquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:13 schreef sweex het volgende:
Ik hoorde het liedje in de film Shark Tale, waar een inktvis een LP opzet....
Volgensmij is het liedje al heel oud...hier stukje van de tekst:
"I like big butts and i cannot lie"
Dat is hem idd, maar zijn er meerdere uitgaves als die van jan smit?quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:09 schreef ink het volgende:
[..]
Misschien Jan Smit met Als de nacht verdwijnt?
Gewoon met Google gevonden..
Lou Reed - Walk on the wild sidequote:Op donderdag 10 februari 2005 03:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Umm wat zoek ik.... een dromerig nummer, best oud (jaren 60 wellicht?)
Een deel van de tekst is iets als... "hitch across the USA" meer weet ik niet meer![]()
Ik weet niet van wie het origineel is maar ik denk dat je Shake your Tailfeather zoekt;quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:14 schreef anima het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat veel gedraaid werd tijdens carnaval en een super feest nummer is die ik nog niet kende.
Het gaat ongeveer zo:
---------------------
ahhhhh ahhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhhh aaahhhhhhhhhh (oplopend)
Twist it!!!!
shake it shake it baby!!!
----------------------
Het heeft dus iets met twisten, alleen het is dus niet twist & shout van chubby checkers of the beatles.
Wie weet welk nummer dit is?
Ik weet niet of BMW meer reclames heeft lopen, maar ze gebruiken iig Pictures of matchstick men van Status Quoquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:38 schreef HeyFreak het volgende:
Dat liedje uit die BMW reclame met die hond met een helm op. Iemand enig idee?
Ik denk Hayseed Dixiequote:Op donderdag 10 februari 2005 10:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
net op 3FM die een soort country bandje was bekende nummers covert. Ze spelen ook met banjo's enzo. Is wel grappig net dus het nummer "Walk this way" gedraaid.
Wie weet welke band dit is ?????
Jay-Z Hard Knock Life (Ghetto Anthem)quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:47 schreef Joyke het volgende:
Hallo,
Ik zoek een liedje, de titel is find a way en word gezongen door jay-5 ofzo, ik weet het niet juist,
het is zo een r&b liedje met een man die rapt en dan een vrouw, en kindjes die het refrijntje zingen,
ik ben echt ten einde raad, en vind het nergens, kan iemand me helpen??
de eerste zin in het liedje is there's a light at the end of the tunnel ofzo
Groetjes Joyke, ik hoop dat iemand me kan helpen
Hier nog iemand die daar naar op zoek is!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:37 schreef op_dreef het volgende:
Ben tevens op zoek naar een schitterend (klassiek aandoent) pianonummer dat vaak op tv gebruikt word onder bijvoorbeeld documentaires.
Voor docu's wordt veel gebruik gemaakt van muziek uit de film Amélie, komt ook aardig wat pianomuziek in voor. Misschien daar iets van ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:05 schreef WebJaap het volgende:
[..]
Hier nog iemand die daar naar op zoek is!
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:13 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jay-Z Hard Knock Life (Ghetto Anthem)![]()
Andy Williams - Music to Watch Girls By?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:21 schreef Edwaldo het volgende:
je hoort de laatste tijd vaak op de radio...beetje Tom Jones , martini reclame achtig nummer..begin jaren 70/ eind jaren 60 schat ik zo in...
fragmentje: when the boys love the girls, and the girls love the boys (...of zoiets...)
8ball - Phunky Muzicquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Iemand die de artiest weet bij dit commerciele trance nummer Funky Music (makes me happy)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |