Spacedust - Gym & Tonic ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
Ja ik ga nu toch wel een erg oud nummerjte vragen. Speciaal voor de mensen van de club muziek.
Ongeveer 3 jaar geleden was er een geweldig club nummertje waar ze 1 tm 8 in het engels telde en dan was het DANCE 1 2 3 4 5 6 7 8 DANCE met een leuke beat er onder. Het lijkt een beetje op dit nummer ens o. feat. marco kubik - and back. Volgens mij is het ook een remix van dat nummer wat ik bedoel maar ik kan er nisk van vinden.
Maar het was simpel. Echt een club beatje er onder tellen tot 8 en dan was het DANCE
Is ongeveer 3 jaar geleden ergens in de zomer.
Het was in de tijd dat The Multidubber - Hypthfunk ook zeer goed deed in de club wereld.
Let op het is dus GEEN top 40 nummer of zo.
Wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Ik denk dat je Stash - Sadness bedoelt..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef mister_figu het volgende:
Hee ik ben ook op zoek naar een nummer dat ik hoorde tijdens een commercial aankondiging van 24 op de belgische tvzender vt4. Je hoort een rustige gitaar op de achtergrond en de zanger zingt op een gegeven moment: tear me down... Hij zingt wel meer maar dat is alles wat ik ervan hoorde. Wie o wie kan hier iets mee?
Nop dit is het dus niet. Het is duidelijk 1,2,3,4,5,6,7,8, DANCE Zeker weten dat dance.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:07 schreef gfree het volgende:
[..]
Spacedust - Gym & Tonic ?
http://homepage.ntlworld.com/gary.hart/lyricss/spacedust.html
Lisa Gerrard - Sanvean ( I am your shadow)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:04 schreef ventheman het volgende:
Dat liedje met die 'zielige' dieren zoek ik! Van natuur en Milieu. Hoe heet dat nummer?
Niemand?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:41 schreef ACT-F het volgende:
Ik zoek een clubhouse nummer met de tekst: "This song does not contain explicit lyrics but the thought is erotic". Het orgineel is van De la Soul - Jenifa, maar ik zoek dus de house cover. Iemand enige idee hoe het nummer heet?
Niemand?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand mij helpen aan het volgende nummer:
Core N' Grato - Dominic Chianese
Gezongen dus tijdens the Sopranos door 'Uncle Junior'
Dat nummer heb ik wel voor je. Als je me even laat weten waar ik het voor je kan achter laten bv mail of dorpload dan is het zo geregeld.quote:
Inner City - Big Fun??quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:30 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek er ook nog 1tje!! :
Een dance nummer, met de volgende zinnen erin: "we're having great fun" en "we're having big fun"
Verder zit er soms een klassiek strijkje tussendoor, best vaak eigenlijk, en hoorde ik het vanavond om 19.33 op slam FM, alleen is die site echt bout....
Iemand een idee????
DBV!
Ja maar, dat is het enige wat hij nog kan zeggen in die afleveringquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:42 schreef ict-boy het volgende:
ik ben opzoek naar het stukje uit Dexter's Laboratory van de aflevering The Big Cheese.
hij zegt daar in de volgende zin : omelette du fromage
Omdat hij frans wil leren.
Ik wil dit stuk graag hebben of de complete aflevering zodat ik hem als ringtone kan zetten.
Alvast bedankt.
Of smokie zeg maar, thanxquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:37 schreef cafca het volgende:
stumblin' in van Suzi Quatro en Chris Norman
Dat is 'mquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
Tricky - Evolution Revolution Love
Voeg me maar even toe op MSNquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:29 schreef kikker69 het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik wel voor je. Als je me even laat weten waar ik het voor je kan achter laten bv mail of dorpload dan is het zo geregeld.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |