Gbc kan je niet op je ds spelen en gba kan je niet linkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
sorry, dan heb ik je vraag niet helemaal begrepen...
Ik had ergens gehoord dat je geen GBC games kan linken via je GBA
of was dat GBA games met een DS...
dit is de vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef koei het volgende:
Kan je met twee GBA's en een gba linkkabel ook GBC spellen met elkaar linken?
Daar kun je dan reclamebanners in stoppen ...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Evt ook op de DS, maar daar zit je met een overbodig scherm voor deze games natuurlijk...
Als de games dan goedkoper worden, waarom nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Daar kun je dan reclamebanners in stoppen ...![]()
Bovenste scherm van de DS is groter en helderder dan het scherm van de GBA. En de DS ligt beter in de hand. Mij hoor je dus niet klagen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Evt ook op de DS, maar daar zit je met een overbodig scherm voor deze games natuurlijk...
Daar zit ik dus ook enorm op te wachten.. Alleen de release date is mij nog niet duidelijk: overal lees ik 3 juni, maar ik hoor eind juni in de winkels...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:11 schreef Smots het volgende:
Snotverschnickelchen, WarioWare Twisted is GAAAAAAAAF!
[afbeelding]
Het idee om de game d.m.v. een tilt-sensor in de gamecartridge te besturen is in één woord geniaal.
Deze game is samen met de eerdere WarioWare voor de GBA mijn absolute favoriet.
D'r wordt binnenkort aandacht aan deze game besteed in jouw favoriete gamesprogramma!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook enorm op te wachten.. Alleen de release date is mij nog niet duidelijk: overal lees ik 3 juni, maar ik hoor eind juni in de winkels...
Lekker een spelletje in de trent van: kijk schat, een cadeautje, is leuk (en er dan lekker zelf op spelen)
Ik heb nog nooit een intact GBA-doosje in envelop gekregenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Fijn zo'n postbode die een pakje door je brievenbus propt en daarbij het hoesje van een GBA-spel sloopt.
Krijgen we je dan weer te zien op tv, rare bewegingen makend, net als met de eye toyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:57 schreef Smots het volgende:
[..]
D'r wordt binnenkort aandacht aan deze game besteed in jouw favoriete gamesprogramma!
En dan heb ik het niet over Gamekings
ik heb em vandaag binnen gekregen, wat me nog het meeste verbaasde was dat er een rumble feature inzitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:11 schreef Smots het volgende:
Snotverschnickelchen, WarioWare Twisted is GAAAAAAAAF!
[afbeelding]
Het idee om de game d.m.v. een tilt-sensor in de gamecartridge te besturen is in één woord geniaal.
Deze game is samen met de eerdere WarioWare voor de GBA mijn absolute favoriet.
Import ja. Voor Europa is de game verschoven naar september wegens 'localisatie problemen'. Ach ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef DinoPK het volgende:
Import ofzo? Smots heeft een review copy, maar ik ben vandaag alles langsgeweest maar niets kunnen vinden. En overal is de release date anders...
DVD Boxoffice?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef DinoPK het volgende:
Nou dan bestel ik hem wel bij Nedgame, die hebben hem op voorraad. Of zijn er goedkopere internet adresjes?
Bij dvdboxoffice komt er helemaal niks meer bij, dus is het gewoon 25 euro. Levering duurt gemiddeld een dag of 8quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm op hoeveel komt die dan netto? Poosje geleden dat ik wat heb besteld uit canada, en ik heb inmiddels ook geen creditcard meer, dus zal het via iemand anders moeten regelen.
De wisselkoers komt uit op ongeveer 25 euro, maar geen idee hoeveel shipping en douane belasting erop komt...
Die hebben we ook opgestuurd gekregen, samen met WW:T.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Fire Emblem is trouwens ook uit in de VS.
[afbeelding]
ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Fire Emblem is trouwens ook uit in de VS.
[afbeelding]
Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Smots het volgende:
Die hebben we ook opgestuurd gekregen, samen met WW:T.
Heb 'm nog niet gespeeld, maar hij ziet er wel leuk uit.
nee, het vorige deel heb ik niet gespeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.
Arr, shiver me timbersquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Pirate Battle, Fire Emblem met piraten.
[afbeelding]
[afbeelding]
idd erg frustrerend daarom heb ik Shining Force : Ressurection of the drark dragon ook eerder uitgespeeld terwijl ik hem pas 2 maandn na fire emblem kocht.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.
quote:Twisting the night away
What makes Twisted more intriguing than any previous WarioWare is the way the gyro sensor has been seamlessly integrated into the gameplay, how beautifully sensitive it is, how beguiling it becomes and how much twisting your GBA around makes you look like a prat. As Rob so eloquently observed: you look like a moron playing it. You can't help but laugh at not only what you're seeing, but what you're doing. There are few handheld games that have ever done this, that's for sure.
But it's so much more than a mere novelty. It's a game that measures your responses so well it makes other analogue systems feel genuinely clumsy. Even tiny movements are picked up, so twisting your GBA in a full 360 motion (as is required at times) is picked up exactly, at precisely the rate you move it.
One game even requires that you simply stay still. Again, the slightest twitch sends the balancing act awry, and no other control system could have ever managed that. In many senses WarioWare Twisted is utterly unique, brilliantly implemented and full of surprises. As GBA purchases go, the recommendation comes no higher than this. It may not be the longest lasting game ever, you might rip through the main story modes and roll your eyes at the silly unlockables that are among the most pointless items ever seen in a videogame, but it's a game you'll always remember with a smile - and that's all you can ask from a game.
9/10
Hoezo wat een scherm, ding is toch veels te kleinquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeux France heeft een filmpje van de GB Micro. Wat een schermGecombineerd met de Play Yan is dit een must voor mij
En wat ga je dan doen, oude games spelen die je ook op je DS kunt spelen die waarschijnlijk een nog beter scherm heeft?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeux France heeft een filmpje van de GB Micro. Wat een schermGecombineerd met de Play Yan is dit een must voor mij
Als je echt zo schermpjesgeil bent kun je beter voor de PSP gaan imoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:21 schreef DinoPK het volgende:
De DS heeft een groter scherm, alleen het gaat met dit soort schermpjes meer om de contrast ratio, en die schijnt bij de micro erg hoog te zijn.
oh ja dit is driver 3quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef mikando18 het volgende:
TERING wat ziet dat er goed uit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
September, ergens in de eerste twee weken ervan.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij staat ie hier op Q4 2005?
I know, hij stond er vorige maand ook al in. Nintendo lijkt hem op het laatste moment achteruit te hebben geduwd... :Squote:Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef OnaNia het volgende:
Hee, het Intertoys-krantje valt toevallig net in de bus en wat staat daarin? WarioWare Twisted! Dus het lijtk erop dat hij toch wat sneller uitkomt.(mag ook eindelijk wel eens)
een port van de klassieker die ik vroeger op de sega en amiga gespeeld heb ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Noax het volgende:
Nog steeds geen idee hoe goed of slecht 'James Pond Robocod' is, maar populair is ie zeker niet.
quote:And if you haven't got the message yet, Mario Party Advance is possibly the worst videogame Nintendo has had the misfortune to publish. Avoid at all costs; this is disgracefully bad.
Heb je hem in Nederland gekocht of geimporteerd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wario ware twisted , is leuk! , ben er nog niet heel ver mee , maar idd een stuk moeilijker(op de leuke manier) dan touched!
heb de importversie net in hilversum gekochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:49 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Heb je hem in Nederland gekocht of geimporteerd?
Nog geen last van gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef DinoPK het volgende:
Hebben meer mensen soms last van de gyroscoop in Wario Twisted? Ik heb hem van de week eens meegenomen, en het viel mij op dat de gyroscoop af en toe het midden niet kan vinden. Hou hem recht in het menu en langzaam verschuift het midden punt. Ook in de games een toenemende afwijking.
En na het eruit halen, flink schudden ed, geen last meer. Beetje vreemd.
http://www.rpgamer.com/ga(...)s/rivierastrev1.htmlquote:There are few games which truly find a way to excel in a number of aspects while not being dragged down in others; Riviera stands up as an excellent example of innovation in an RPG, especially considering it can be played for a few minutes or a few hours in a sitting, simply depending upon how much time an RPGamer has for their on-the-go gaming. While the GBA often gets overlooked as a system rich in RPGs, what it may not have in quantity, it certainly has in quality. This is certainly a title that would be an excellent addition to anyone's collection, even if they normally do not play RPGs, as it is simple to pick up, fast to learn, and enjoyable the entire way through. It is a game that should not be passed up if possible.
Ik zag dat er op ebay.com er een paar werden aangeboden, misschien kan je dat proberen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
GodverIk heb besloten om Riviera maar te bestellen, maar nu blijkt dat de game nergens meer te koop is... Atlus heeft schijnbaar een héél kleine eerste zending beschikbaar gesteld. Op de Atlus site staat wel dat er nu een tweede lading onderweg is, maar de vraag is of en wanneer is de game krijg
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
http://www.rpgamer.com/ga(...)s/rivierastrev1.html
Ik MOET en zal die game hebben...
Oh, ok, ik koop er verder nooit dus dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tegenwoordig is 80% op Ebay niet origineel, en je kent me... Liever niets dan iets neps.
Sigama Star is nog eventjes wachten denk ik, maar Riviera is geweldig zeg. Als je het plat bekijkt zijn het stilstaande achtergrond plaatjes met je poppetjes op een fixed plek die weer op een andere achtergrond verschijnen, maar de gameplay is zo sterk. Wapens vaker gebruiken voor experience en dan lvl 1 t/m 3 moves uitvoeren. Alleen de keuzes daar kan ik niet tegen. Een beperkte hoeveelheid items in je inventory, welk item gooi je weg. Een pad naar beneden "you can jump down, but can't get back up" keuze. Ik kan nooit kiezen ... ik wil alles zeker weten gezien hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er trouwens al iemand die Riviera gespeeld heeft, of Sigma Star? Dat lijken me erg toffe games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |