Hier hetzelfde dusquote:Op zondag 8 mei 2005 19:17 schreef HuubTuub het volgende:
Ook een TVP, ik hoef niet bizar veel af te vallen, maar ik wil wel graag mijn eetpatroon eens controleren en aanpassen waar nodig.
Ga morgen ook weer sporten voor het eerst. Afgelopen week voelde ik me een beetje slappies.... duizelig.... sinds gister is het gelukkig wat beter....... dus ik ga gewoon lekker opbouwen. Maandag/woensdag/vrijdag een uur cardio en buikspieroefeningen.... na 4 weken weer een dagje erbij.....quote:Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef Libris het volgende:
[..]
Proficiat
Ik heb net weer 45 minuten hardgelopen, 28 graden en 94% luchtvochtigheid... Zit nu dus lekker na te zweten....![]()
Ja toch iets meer olie gebruiken met bakken of olijfolie door je sla. Dat heb je gewoon nodig zodat het allemaal wat soepeler wordt daar benedenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:14 schreef Mirjamke het volgende:
Ik heb al zo`n 4 a 5 dagen, geen ontlasting gehad sinds ik het SBD volg....
Kan iemand mij vertellen of dit Klopt en/of dit bij de bijwerkingen hoort?!
Het thx! Ben benieuwd ik heb alleen geen kaneel in huis, morgen even halen vanuit me werk.... of even bij mijn moeder lenen :p Je hoort nog wel wat ik er van vind!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:35 schreef Liejannuh het volgende:
Voor Charmed Angel het recept voor de pannekoekjes:
Gooi 2 eieren en 2 scheppen hüttenkase in de blender. Doe er wat kaneel bij. Zet de blender aan. En je hebt je beslag.
Gewoon bakken in roomboter of olijfolie en ze smaken uitstekend.
Ow nootjes.... als er bij mij een zak open is ben ik veel te veel geneigd om een handje te pakken.....quote:Gister heb ik weer te veel nootjes gegeten, maar vandaag gedraag ik me uitstekend!Heb bij mn oma alle lekkere dingen genegeerd en heb alleen een paar aardbeien op (ipv aarbeien op de cake!
). En nu ben ik alvast heel handig wat dingen aan het maken voor komende week.
Scheelt me weer veel tijd in de keuken!
Allen geen eieren in olijfolie bakken.... gadver wat werd ik daar misselijk van..... dat doe ik nog wel met een klontje boter.... anders ga ik over me nek.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef Mirjamke het volgende:
@ Charmed_Angel: Dat van de Olijfolie is wel een erg goed idee, aangezien ik dat vrijwel nooit erbij neem.
Heb jij al resultaat geboekt?
Ik vroeg het me ook telkens af of ik Yoghurt mocht eten... maar het schijnt wel te mogen, dus eet ik elke ochtend lekker 225 gram yoghurt met zoetstof... lekker hoor. Kwark mag wel..... dat weet ik zeker. Maar kwark vind ik ehct vies....quote:Op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef Naamah het volgende:
Een praar vragen voor de ervaringsdeskundigen hier. Ik wil morgen gaan beginnen, maar heb nog even geen boek. Mag zuivel nou wel of niet? Ik eet graag kwark en yoghurt, maar mag dat in fase 1? Ik lees er verschillende dingen over. Verder wil ik graag weten of het meteen helemaal misgaat als je een tijdje niet SBproof eet. In de zomer als ik op kamp of op vakantie ben kan ik namelijk niet zelf bepalen wat ik eet en als het dan meteen helemaal misgaat kan ik er beter niet aan beginnen. Verder snap ik dat fase 1 vrij strikt is en fase 2 losser, betekent dat dat ik in fase 2 ook een keer frietjes of pizza kan eten als avondeten of is dat uit den bozen? Gebeurt namelijk vaak op mijn vereniging en anders kan ik daar nooit meer mee eten!! Hoop dat iemand bovenstaande kan beantwoorden!
Hmmm nu ben ik wel heel erg benieuwd naar die pannekoekjes.... morgen toch maar even kaneel bij mijn moeder pikkenquote:
Zoooo, netjes!!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allen geen eieren in olijfolie bakken.... gadver wat werd ik daar misselijk van..... dat doe ik nog wel met een klontje boter.... anders ga ik over me nek.
Ik kon het vanochtend niet laten en heb me gewogen..... 2,7 kilo eraf. En dan ben ik nog ongesteld geworden ook, en dan ben ik meestal iets zwaarder.... dus ben er benieuwd naar volgende week maandag...... Denk ook dat het veel vocht is bij mij, dat heb ik bij elk dieet....
Trouwens mijn tante heeft ook SBD gedaan, en die kwam er van aan! Terwijl haar ex er vanaf viel.....
Kwark en yoghurt mogen, als het maar de magere variant is. Wat ik vaak doe (heb ik niet zelf verzonnen hoor, maar komt van het southbeach forum), is de yoghurt uit laten lekken. Gewoon in een stukje keukenpapier in een vergiet of zeef leggen en daar yoghurt in doen. In het vocht wat eruit gaat zitten de meeste koolhydraten. Je kunt dit dan weer aanvullen met water. Je krijgt er iig lekkere dikke yoghurt van!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:46 schreef Naamah het volgende:
Een praar vragen voor de ervaringsdeskundigen hier. Ik wil morgen gaan beginnen, maar heb nog even geen boek. Mag zuivel nou wel of niet? Ik eet graag kwark en yoghurt, maar mag dat in fase 1? Ik lees er verschillende dingen over.
Je mag (zeker in fase 3) alles eten, maar sommige dingen dus met mate. Als je een weekje heel erg hebt gezondigd (wat op een kamp of op vakantie niet echt vreemd is) dan ga je gewoon weer een weekje terug naar fase 1!quote:Verder wil ik graag weten of het meteen helemaal misgaat als je een tijdje niet SBproof eet. In de zomer als ik op kamp of op vakantie ben kan ik namelijk niet zelf bepalen wat ik eet en als het dan meteen helemaal misgaat kan ik er beter niet aan beginnen.
Je kunt alles eten, maar sommige dingen dus met mate. Als je een pizza neemt, neem er dan eentje met een dunne bodem. De bodem is gemaakt van wit meel en dat is geraffineerd en dat is evil!quote:Verder snap ik dat fase 1 vrij strikt is en fase 2 losser, betekent dat dat ik in fase 2 ook een keer frietjes of pizza kan eten als avondeten of is dat uit den bozen? Gebeurt namelijk vaak op mijn vereniging en anders kan ik daar nooit meer mee eten!! Hoop dat iemand bovenstaande kan beantwoorden!
Na een tijdje wordt het echt lekker, geloof me... Vanmorgen weer een glas op, naast mijn normale canadese bacon en twee eieren... Ik ben van het weekend ook nog niet naar de wc geweest, dus staks maar een flinke bak koffie, meerstal werkt dat wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!!! Begin de dag met een glas tomatensap!
Doe ik alleen doordeweeks hoor!
De eerste week sta je te kokhalzen terwijl je het naar binnen werkt, daarna wordt het bijna lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |