Moet je maar naar het postkantoor gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
GVD! Geen kaartjes HOEREN ticketmaster
In totaal 4PC´s en 2 telefoons, maar het heeft niet mogen baten. Niet 1 keer fatsoenlijk door dat ticketmaster heen kunnen komen. Ik ben tot 2 keer toe tot aan de betalingspagina gekomen, en na het invullen van alle details eruit gegooi. Ik ben benieuwd of ik nu kaarten heb of niet. Ik denk het eigenlijk niet. KUT Ticketmaster....waarom zijn dit soort dingen in andere landen altijd beter geregeld?
Ehm, volgende keer vroeg op en voor het postkantoor gaan liggen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
In totaal 4PC´s en 2 telefoons, maar het heeft niet mogen baten. Niet 1 keer fatsoenlijk door dat ticketmaster heen kunnen komen. Ik ben tot 2 keer toe tot aan de betalingspagina gekomen, en na het invullen van alle details eruit gegooi. Ik ben benieuwd of ik nu kaarten heb of niet. Ik denk het eigenlijk niet. KUT Ticketmaster....waarom zijn dit soort dingen in andere landen altijd beter geregeld?
Hoeveel zijn de kaarten voor Munchen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:29 schreef juliusbackpacking het volgende:
Kan iemand kaarten kopen voor italië/duitsland of spanje? via de pre-sale?
Delen we de lidmaatschapkosten.
Volgens mij wel. De Arena biedt artiesten een aantal verschillende opstellingen, en alleen in deze is vak 425 (dat ik heb) te bezetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:42 schreef D.Rose het volgende:
Velen hier zullen het wel een stomme vraag vinden, maar weet iemand of het podium ook daar zal staan als op onderstaand plaatje
[afbeelding]
geweldigquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:42 schreef D.Rose het volgende:
Velen hier zullen het wel een stomme vraag vinden, maar weet iemand of het podium ook daar zal staan als op onderstaand plaatje
[afbeelding]
Ik meen nl. iets gezien te hebben waarbij het podium in het midden stond, maar kan nu niets terugvinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. De Arena biedt artiesten een aantal verschillende opstellingen, en alleen in deze is vak 425 (dat ik heb) te bezetten.
Die zijn in andere landen NIET beter geregeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
waarom zijn dit soort dingen in andere landen altijd beter geregeld?
sommige mensen hebben een normaal levenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, volgende keer vroeg op en voor het postkantoor gaan liggen?
dat verwacht ik niet neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:44 schreef Zeiksnor het volgende:
@d.rose: heb je ze allemaal nodig?
Dat ook even kan wachten in het geval van belangrijke zaken. Ik heb een lekkere 9-to-5 kantoorbaan door de week, dus kan in het weekend fijn voor het postkantoor liggen. Hoe normaal wil je je leven hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:46 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een normaal leven![]()
sommige mensen sturen familieledenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:46 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een normaal leven![]()
Gelet op de rangindeling staat het podium NIET in het midden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik meen nl. iets gezien te hebben waarbij het podium in het midden stond, maar kan nu niets terugvinden.
Open er een topic over in KLBquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
dat wou ik net doenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb een topic in KLB aangemaakt.. Mensen die geen kaarten voor U2 hebben kunnen bemachtigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |