Inderdaad. Zelfs als ik er geld voor kreeg ging ik nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:27 schreef Suikermais het volgende:
Ik WIL niet eens kaartjes.......
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb 4 kaartjes....
eerste ring
Moet je ze deze keer wel goed in een kluisje opbergen hoor, ik zou jou never nooit niet mijn kaartje laten bij laten houden hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:44 schreef haagse_elfje het volgende:
hahahaha
ik heb mijn vriendinnetje die mee gaat, en nog twee vrienden maar mocht er eentje verhindert zijn ben je de eerste die het hoort!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:44 schreef haagse_elfje het volgende:
hahahaha
ik heb mijn vriendinnetje die mee gaat, en nog twee vrienden maar mocht er eentje verhindert zijn ben je de eerste die het hoort!
ik heb er gelukkig nul euro voor betaald, want die kaartjes zijn allemaal betaald door de ouders van mijn vriendin.... kijk dat is het betere werkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef geeneens kaartjes en geen artiest is zo bijzonder dat ik de nacht buiten voor het ticketkantoor door brengik zou er eerst wel heen, maar wie betaalt nou 70 euro? kom toch op zeg, dan heb je ook een gaatje in je hoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |