abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:01:51 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_24933631
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D4%26s%3D50%26m%3D0
[..]

Yeah right. Hij wist vanmorgen nog niet dat ie op vakantie ging .
Er zijn mensen die er nog op bieden ook.. 250 euro!!!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_24933656
Ik zet mijn kaarten er ook maar eens op.

Ik heb 6 kaarten, daar verkoop ik er ook wel wat van maar niet tegen woekerprijzen.
pi_24933675
Volgens mij is dit een eerlijke bieder:
http://www.marktplaats.nl(...)3D4%26s%3D50%26m%3D0

¤ 130,10

tot op de cent nauwkeurig .
pi_24933698
GVD, het is me niet gelukt. Had op een gegeven moment wel vak 422, maar wilde eigenlijk beter. Had ik ze nou maar genomen....
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:06:23 #30
44906 merino
World of Sleepers
pi_24933709
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:00 schreef Murray het volgende:
Ik was om 5 uur bij het postkantoor, ik was nummer 36.

Nummer 36 leek mij ruim voldoende om zeker te zijn van kaarten, maar dan moet die computer het wel doen natuurlijk...

Van 10 tot 11 uur zijn er maar plusminus ELF mensen geholpen in Hoogeveen .
Ik heb nog nooit zoveel gefrustreerde mensen gezien, mannen van in de 30 die hun tranen bijna niet konden bedwingen....
Heb contact met Meppel gehad, daar was nummer 30 al na een kwartiertje aan de beurt.

Maar goed om 11 uur begon het eindelijk te lopen (er waren al mensen weg, ik wilde het ook al bijna opgeven ) de man achter de computer printte gewoon alles uit waar hij bij kon, en bij het afrekenen kon je dan kiezen welke kaarten je wilde. Dat liep op zich wel lekker.

Zo en nu ga ik even 2 nachten slaap inhalen. Ik ben echt helemaal dood nu.

Hoe ging het bij de andere postkantoren???
het ging bij ons ook echt tè langzaam. Na half uur ongeveer 20 mensen geholpen. Daarna ging het ietsje sneller maar geloof dat het uiteindelijk op nummer 70 uitkwam.
Wel erg teleurstellend dat het zo chaotisch ging hier...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_24933727
Ja dat was in Hoogeveen ook zo dom. Nummer 3, (die er al dus voor middernacht had) had 6 kutkaarten, zitplaatsen, en ook nog niet naast elkaar maar helemaal verpsreid door de Arena.

Nou dan baal je ook.

Ik heb echt ontzettend veel geluk gehad. Dankzij die storing heb ik precies de kaarten die ik wilde.
pi_24933760
Oh wat ook wel leuk was... om 5 voor 10 belde iemand naar het postkantoor, iemand wilde even wat kaarten voor u2 reserveren, kwam 'ie vanmiddag wel ophalen....
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:06 schreef merino het volgende:

[..]

het ging bij ons ook echt tè langzaam. Na half uur ongeveer 20 mensen geholpen. Daarna ging het ietsje sneller maar geloof dat het uiteindelijk op nummer 70 uitkwam.
Wel erg teleurstellend dat het zo chaotisch ging hier...
Nummer 70 in Hoogeveen heeft echt geen kaarten... geloof ik nooit. Denk dat nummer 45 nog net kaarten heeft... en die waren er ook al om half 6.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:12:27 #33
44906 merino
World of Sleepers
pi_24933807
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:09 schreef Murray het volgende:
Oh wat ook wel leuk was... om 5 voor 10 belde iemand naar het postkantoor, iemand wilde even wat kaarten voor u2 reserveren, kwam 'ie vanmiddag wel ophalen....
[..]

Nummer 70 in Hoogeveen heeft echt geen kaarten... geloof ik nooit. Denk dat nummer 45 nog net kaarten heeft... en die waren er ook al om half 6.
Ja maar jullie hadden stroom storing
Ging in ieder geval vooral in het begin niet echt snel.

Gelukkig heb ik bijna perfecte kaartjes
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_24933827
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:07 schreef Murray het volgende:

Ik heb echt ontzettend veel geluk gehad. Dankzij die storing heb ik precies de kaarten die ik wilde.
hahahaha ik ook 10 veldkaartebn (met familie vrienden) voor de 15de en 2 kaarten ook veld voor de 16de
"What is that in the backround? are you watching star trek?"
pi_24933849
Ik heb kaarten gvd!!!!!!!!!!!!!!

Jezus mina, ik was er kort voor enen en ik was de 49e al!!! Nou, ik kwam en dan werd er geroepen STIFT STIFT en dan een nr op mijn hand, en dan maar wachten. Babbelen, lezen, wegdromen, tralallala en dan dringen, toen kwamen de postkantoormensen en die gaven ook weer genummerde nummertjes, en weerrrr dirngen dus ik denk ik kan het shaken, maar gelukkig letten zij ook goed op de nummering. Een aantal sukkels dat om half acht aan kwam kakken, bij wijze van, dacht ff lekker naar voren te kunnen glippen. Uiteindelijk zijn er om en nabij de 300 mensen geweest
Maar ik heb ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24933872
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:09 schreef Murray het volgende:
En die hebben jullie toen allemaal hard uitgelachen?
Bij de vorige vvk waar ik bij was, was er ook iemand die zo even belde en heel verbaasd reageerde toen hem verteld werd dat die gewoon achteraan in de rij moest gaan staan
Stelletje naieve sukkels....

Bij mij hadden ze het vandaag zeer goed geregeld
Iemand in de rij had al een hele lijst gemaakt met de namen wie het eerste kwam op volgorde. Die lijst werd om 8:30 overgenomen door een dame van het postkantoor die iedereen een nummertje gaf en iedereen verzocht om pas na 10.00 weer terug te komen.
Ze zouden eerste zoveel mogelijk gaan printen, en dan pas gaan verkopen.
Zo konden ze het postkantoor vrijhouden en de gewone klanten hun dingen doen.

Om 10.00 begonnen ze zoveel mogelijk uit te draaien en toen ze een voorraadje hadden, mochten de eerste 10 naar binnen waar de kaartjes al netjes in enveloppen klaarlagen.
Tussendoor werden we op de hoogte gehouden over de extra concerten en wat nog vrij was etc
Zeer goed gedaan dus
pi_24933901
Ik heb ook kaarten! Vijf in totaal, waarvan één staanplaats.
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_24933932
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En die hebben jullie toen allemaal hard uitgelachen?
Bij de vorige vvk waar ik bij was, was er ook iemand die zo even belde en heel verbaasd reageerde toen hem verteld werd dat die gewoon achteraan in de rij moest gaan staan
Hij hield de hoorn even naar ons toe, en toen schreeuwde er een man of honderd keihard nee.

Oh en nummer 98 dacht ook dat hij aan de beurt was voor nummer 14 ofzo.

Die is ook wel even terechtgewezen.
pi_24933950
Welk postkantoor was dat Calvobbes?
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:20:26 #40
44906 merino
World of Sleepers
pi_24933961
bij ons was dat dus zo slecht geregeld.
eerste 32 hadden een bonnetje en daarna een nummer op de hand. 09.00 gaat iedereen alvast in een rij staan voor de deur waarbij aardig wat mensen die veel later kwamen vooraan stonden.
Dus wij al bang dat het dringen en rellen gaat worden. Deuren open en iedereen dringt zich zelf naar binnen en gaat maar ergens staan. Vervolgens gebeurt er 10 minuten echt geen fuck, veldkaarten dag1 al uitverkocht inmiddels en niemand wist echt zeker of de nummer volgorde nog wel goed gevolgt werd.
Uiteindelijk is dat in 90% van de gevallen wel goed gegaan en hier en daar heeft iemand zich er stiekem tussen geduwt.
Heel erg jammer dat het postkantoor personeel dit niet enigzins begeleid heeft (duidelijker met nummertjes werken, ff aangeven hoe en wat en voordringers terug sturen)
pi_24933987
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:19 schreef Mister_Slide het volgende:
Welk postkantoor was dat Calvobbes?
Dat ga ik niet zeggen
Er stonden nu al mensen uit Utrecht die hier waren gekomen omdat het hier zo rustig zou zijn.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:25:57 #42
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24934061
Ik was er om 2 uur en was nummer 25, en ik heb zitplaatsen voor het 2e concert voor 424.

Natuurlijk meerdere kaarten gekocht die ik lekker ga verkopen voor 150 euro per stuk.
The Most Incredible, Baby
pi_24934064
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Er zijn mensen die er nog op bieden ook.. 250 euro!!!
Voor 2 he, niet voor 1. Dus 125 per stuk.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_24934124
Kan iemand kaarten kopen voor italië/duitsland of spanje? via de pre-sale?

Delen we de lidmaatschapkosten.
'The Less you know, The more you believe'
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:29:25 #45
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24934129
Mensen die gisteravond om 18.00 lagen hebben in Spijkenisse tribunekaarten omdat de veldkaarten op waren, andere hebben staanplaatsen voor zaterdag de 16e die om 8.45 is aan kwamen lopen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_24934144
Ja dat is de gok die je neemt.
Als ze mij tribune plaatsen voor het eerste concert hadden aangeboden, dan was ik blijven wachten.
  Moderator zaterdag 5 februari 2005 @ 12:37:04 #47
18653 crew  D.
pi_24934282
Ben om 8:30u thuis vertrokken en heb er 12
  Redactie Games zaterdag 5 februari 2005 @ 12:38:00 #48
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24934295
Vanmorgen om 3:00, vriend van me was nummer 27 in de rij van het postkantoor. Postkantoor ging pas om 10:00 open. En dan had je nog 2 van die prutsende kassamiepen die zo traag waren met die kaartjes...
1e concert was al binnen 5 minuten uitverkocht.
En nog zo'n miepje voor em die graag kaartjes wilde voor de TMF awards
Gelukkig was hij net aan de beurt voor het 2e concert op 15 juli
Nu hebben we gewoon staanplaatsen voor ¤69,-

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Noodle op 05-02-2005 12:46:09 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:39:35 #49
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24934332
Ik heb kaarten voor vak 425, achterin dus, voor het tweede concert.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:41:29 #50
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_24934370
GVD! Geen kaartjes HOEREN ticketmaster

In totaal 4PC´s en 2 telefoons, maar het heeft niet mogen baten. Niet 1 keer fatsoenlijk door dat ticketmaster heen kunnen komen. Ik ben tot 2 keer toe tot aan de betalingspagina gekomen, en na het invullen van alle details eruit gegooi. Ik ben benieuwd of ik nu kaarten heb of niet. Ik denk het eigenlijk niet. KUT Ticketmaster....waarom zijn dit soort dingen in andere landen altijd beter geregeld?
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')