Er zijn mensen die er nog op bieden ook.. 250 euro!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D4%26s%3D50%26m%3D0
[..]
Yeah right. Hij wist vanmorgen nog niet dat ie op vakantie ging.
het ging bij ons ook echt tè langzaam. Na half uur ongeveer 20 mensen geholpen. Daarna ging het ietsje sneller maar geloof dat het uiteindelijk op nummer 70 uitkwam.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:00 schreef Murray het volgende:
Ik was om 5 uur bij het postkantoor, ik was nummer 36.
Nummer 36 leek mij ruim voldoende om zeker te zijn van kaarten, maar dan moet die computer het wel doen natuurlijk...![]()
Van 10 tot 11 uur zijn er maar plusminus ELF mensen geholpen in Hoogeveen![]()
.
Ik heb nog nooit zoveel gefrustreerde mensen gezien, mannen van in de 30 die hun tranen bijna niet konden bedwingen....
Heb contact met Meppel gehad, daar was nummer 30 al na een kwartiertje aan de beurt.
Maar goed om 11 uur begon het eindelijk te lopen (er waren al mensen weg, ik wilde het ook al bijna opgeven) de man achter de computer printte gewoon alles uit waar hij bij kon, en bij het afrekenen kon je dan kiezen welke kaarten je wilde. Dat liep op zich wel lekker.
Zo en nu ga ik even 2 nachten slaap inhalen. Ik ben echt helemaal dood nu.
Hoe ging het bij de andere postkantoren???
Nummer 70 in Hoogeveen heeft echt geen kaarten... geloof ik nooit. Denk dat nummer 45 nog net kaarten heeft... en die waren er ook al om half 6.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:06 schreef merino het volgende:
[..]
het ging bij ons ook echt tè langzaam. Na half uur ongeveer 20 mensen geholpen. Daarna ging het ietsje sneller maar geloof dat het uiteindelijk op nummer 70 uitkwam.
Wel erg teleurstellend dat het zo chaotisch ging hier...
Ja maar jullie hadden stroom storingquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:09 schreef Murray het volgende:
Oh wat ook wel leuk was... om 5 voor 10 belde iemand naar het postkantoor, iemand wilde even wat kaarten voor u2 reserveren, kwam 'ie vanmiddag wel ophalen....
[..]
Nummer 70 in Hoogeveen heeft echt geen kaarten... geloof ik nooit. Denk dat nummer 45 nog net kaarten heeft... en die waren er ook al om half 6.
hahahaha ik ook 10 veldkaartebn (met familie vrienden) voor de 15dequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:07 schreef Murray het volgende:
Ik heb echt ontzettend veel geluk gehad. Dankzij die storing heb ik precies de kaarten die ik wilde.![]()
En die hebben jullie toen allemaal hard uitgelachen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:09 schreef Murray het volgende:
Oh wat ook wel leuk was... om 5 voor 10 belde iemand naar het postkantoor, iemand wilde even wat kaarten voor u2 reserveren, kwam 'ie vanmiddag wel ophalen....
Hij hield de hoorn even naar ons toe, en toen schreeuwde er een man of honderd keihard nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En die hebben jullie toen allemaal hard uitgelachen?
Bij de vorige vvk waar ik bij was, was er ook iemand die zo even belde en heel verbaasd reageerde toen hem verteld werd dat die gewoon achteraan in de rij moest gaan staan
Dat ga ik niet zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:19 schreef Mister_Slide het volgende:
Welk postkantoor was dat Calvobbes?
Voor 2 he, niet voor 1. Dus 125 per stuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er nog op bieden ook.. 250 euro!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |