abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25121353
quote:
het zijn er echter wel meer want de VS hebben na het drama in Somalie nauwelijks nog aan vredesmissies meegedaan er zit echter sinds Kosovo heel veel verbetering in dus hoe het er nu voorstaat weet ik niet
Gek he als je alleen stank voor dank krijgt.

Dan kan je het beter samen met GB doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 17 februari 2005 @ 10:51:15 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25123870
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 02:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gek he als je alleen stank voor dank krijgt.

Dan kan je het beter samen met GB doen
wat lul jij nu weer?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_25139295
Zo moeilijk was het volgens mij toch niet om te begrijpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 18 februari 2005 @ 11:46:52 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25142457
voor jouw misschien niet maar voor de rest van de wereld slaat het nergens op, leg het is uit en dan graag zonder je standaard stomme oneliners maar met argumenten en shit
pi_25142529
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:43 schreef Pracissor het volgende:
Hij is er weer vlug achter... nu moeten we vooral niet overhaasten, laten we eerst met pepperspray bewapende soldaten sturen, want anders klagen die sudanezen ons weer aan als we er eentje doodschieten.
Pepperspray is verboden net zoals traangas valt onder de chemische wapens als je inzet tijdens een vredesmissie. Tegen je eigen burgers is geen enkel probleem
pi_25145205
quote:
voor jouw misschien niet maar voor de rest van de wereld slaat het nergens op, leg het is uit en dan graag zonder je standaard stomme oneliners maar met argumenten en shit
Je bent koning van de wereld?
  Moderator zaterdag 19 februari 2005 @ 11:39:36 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25159167
als heel de wereld uit figuren als jouw bestond dan zou ik idd de koning zijn ja

ga je het nog uitleggen of was het gewoon weer 1 van je idiote oneliners die je niet kunt staven met feiten of zelfs argumenten?
pi_25161643
Gek he als je alleen stank voor dank krijgt. Wat begrijp je hier niet aan?

Dan kan je het beter samen met GB doen Wat begrijp je hier niet van?
  Moderator zondag 20 februari 2005 @ 15:59:45 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25180168
HET SLAAT NERGENS OP ACHTERLIJKE

waar hebben ze precies tussen Somalie en Kosovo stank voor dank gekregen???
waarom is het beter om enkel met de Britten vredesmissies uit te voeren?
zijn daar voorbeelden van? is er argumentatie voor? weet je uberhaupt waar je het over hebt of zit je gewoon weer wat in het wilde weg te blaten?

ik vind het wel een beetje jammer dat jij zo dom lijkt te zijn dat iedere keer alles 400x voorgekauwt moet worden voordat er een normaal antwoord komt maar dat zal nu ook wel niet gebeuren.
pi_25188397
waar hebben ze precies tussen Somalie en Kosovo stank voor dank gekregen??? Internationaal strafhof
waarom is het beter om enkel met de Britten vredesmissies uit te voeren? Wie heeft het over een vredesmissie? Zat je weer aan de drank?
zijn daar voorbeelden van? Waarvan?
is er argumentatie voor? Waarvoor?
weet je uberhaupt waar je het over hebt of zit je gewoon weer wat in het wilde weg te blaten? Ik weet waar ik het over heb
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 10:57:57 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25191505
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waar hebben ze precies tussen Somalie en Kosovo stank voor dank gekregen??? Internationaal strafhof
die hebben ze zelf mee helpen oprichten, alleen sinds Bush zijn ze er tegen
quote:
waarom is het beter om enkel met de Britten vredesmissies uit te voeren? Wie heeft het over een vredesmissie?
ik had het over vredesmissies en diegene waar ik op reageerde ook en die reageerde op een post van mij over vredesmissies, waarop jij reageerde 'bluhblah kun je het beter met de Britten alleen doen'

misschien anders eerst lezen voor je reageert?
quote:
Zat je weer aan de drank?
ongetwijfeld ... maar wat is jouw excuus nou eigenlijk?
quote:
zijn daar voorbeelden van? Waarvan?
van vredesmissies die enkel met de Britten zijn uitgevoerd
quote:
is er argumentatie voor? Waarvoor?
voor het 'feit' dat vredesmissies beter gaan als je ze enkel met de Britten uitvoerd
quote:
weet je uberhaupt waar je het over hebt of zit je gewoon weer wat in het wilde weg te blaten? Ik weet waar ik het over heb
mjah dat blijkt maar weer ... jammer dat jij het over totaal iets anders hebt als de rest in het topic en ronduit onhandig dat je ons maar laat raden waarover
pi_25191609
Hebben we niets van Afghanistan geleerd ? Een vredesmissie in Darfur leidt vrijwel zeker tot een drama waarbij het Westen voor alles verantwoordelijk gehouden wordt en gebruikt wordt om radicale terroristen te motiveren.
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 13:03:22 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25192750
helemaal alsof die figuren nog een motivatie nodig hebben.

en besides, Afghanistan gaat goed ... ik vind het helemaal niet zo erg dat het westen daar verantwoordelijk voor gehouden wordt (give the credit where it's do).

en hoe bedoel je 'het leid vrijwel zeker tot een drama'?
imo is dit ten eerste nog helemaal niet zeker (ligt eraan hoe we het doen) en is het ten tweede al lange tijd een drama daar en er zullen ongetwijfeld figuren zijn die het westen daar ook de schuld van geven
pi_25192798
Gewoon een berg bommen gooien op de islamitische rebellen daar.

Dat kan zonder Westerse slachtoffers en een minimum aan burgerslachtoffers
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 14:28:11 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25193179
waarom doe ik eigenlijk nog moeite

je weet dus toch absoluut niet waar je het over hebt, laat maar dan.
pi_25193547
Waarom weet ik er niks van?
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 15:48:08 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25193671
omdat je te lui bent om informatie te zoeken ... of te dom weet ik veel.

dat soort vragen kun je beter aan een psychiater vragen ofzo want ik kan van hieraf niet zien waarom jij dingen niet weet
pi_25206681
quote:
163 tt-EEN 163 di 22 feb 23:44:45
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ

EEN VOEDSELCRISIS DREIGT IN SOEDAN
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
In Soedan dreigt een voedselcrisis. Dat
zegt het Wereldvoedselprogramma van de
Verenigde Naties.

Op verschillende plaatsen zijn de
oogsten mislukt en de prijzen gestegen.
Bovendien raakt humanitaire hulp niet
ter plaatse door de slechte wegen en
het aanhoudende geweld.

Vooral in het westen, in Darfoer, is de
situatie verontrustend. Maar ook in het
zuiden, waar de burgeroorlog is afgelo-
pen, is er een tekort aan voedsel.

Het VN-Wereldvoedselprogramma heeft nog
geen 40 miljoen dollar bijeen van de
300 miljoen die ze had gevraagd.
pi_25206815
What else is new?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')