Ze had het over dat de mol niet bij de kunstopdracht zou hebben gezeten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:24 schreef Icaä het volgende:
Maarruh, Victoria zei dat de mol in haar groepje zat. Welk groepje bedoelde ze, dat van het zingen, of dat van die pleinen? En wie zaten er precies in die groepjes? Dan kunnen we die 'uitrulen', of althans een beetje.
- zingen: Jim, Gijs, Lottie
- pleinen: sorry, weet ik niet meer precies
Nou dat was volgens mij alleen zo bij de eerste twee edities. en zo verknal je al wel een hoop spanning. kans is groot dat M-M volgende week exit gaat. Vliegtuig uit de leader zit er volgende week in...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet dat er elk jaar een hint in het introfilmpje zit? De manier waarop het gemonteerd is?
Op zich is dit best raar. Dat ze het vertelt, bedoel ik. Want dat zou dan dus inhouden dat Gijs de Mol niet meer kán zijn. Iig weten wij als kijkers dat nu dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:13 schreef Urnie het volgende:
Ze hebben toen bedacht dat ze Gijs een kans wilde geven om terug in het spel te komen. Als hij geraden werd als "Mystery Guest", mocht hij terug het spel in. Als hij niet geraden werd, moest hij inderdaad terug naar huis.
Ik ga er nu wel vanuit dat Angela de waarheid sprak natuurlijk. Ze had het ook nog over de theorie dat zij de mol was: is ook niet waar.
1. Volgorde van excecutie.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat was volgens mij alleen zo bij de eerste twee edities. en zo verknal je al wel een hoop spanning. kans is groot dat M-M volgende week exit gaat. Vliegtuig uit de leader zit er volgende week in...
De krokodil van Yvon ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Nou dat was volgens mij alleen zo bij de eerste twee edities. en zo verknal je al wel een hoop spanning. kans is groot dat M-M volgende week exit gaat. Vliegtuig uit de leader zit er volgende week in...
dat is volgens mij altijd nog geweesr hoor. Ik dacht elise (laatste editie) die steeds verde rde berg op ging. EN bij george kan ik me ook iets herinnerenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja mooi was datquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij zijn het 7 mollen ofzo.
Vooral Jim was op dreef vandaag... eindelijk lijkt het bij elkaar gezochte nummer te kloppen als hij "met Lottie!" hoort. Waarop ie uiteraard meteen reageert met "oh, ben jij dat..." en ophangt!!
Nee, bij Nico zag je uit dezelfde opdracht steeds een ander stukje. Toen moesten ze abseilen en je zag 'm door de weken heen steeds verder abseilen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:29 schreef RayMania het volgende:
2. Nico was steeds zelfde opdracht.
Ja! Dat heb ik bij m'n aantekeningen ook genoteerd! Erg apart vond ik dat. Maar goed, Sander was toch al niet mijn mol, dus wat dat betreft is het niks nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef marciemarcs het volgende:
Weet niet of het al gemeld is.. maar vonden jullie het rode stoplicht ook opvallend bij Marc-Marie en Sander. Marc-Marie vertelde dat hij Sander verdacht vond en meteen kwam een shot van een rood stoplicht. Misschien zoek ik er te veel achter maar ik weet het niet.
Volgens mij was de clue juist dat iedereen steeds hetzelfde filmpje had, maar dat Nico elke keer een stukje opschoof langs het touw. Maar helemaal precies weet ik het ook niet meer.quote:
Een vriendin van me mailde vandeweek een tip dat er iets gezegd wordt over 'de mol' tijdens dat stukje, maar zelf heb ik het nog niet gehoord. Misschien nog eens goed terugluisteren?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij Jim hoor je iemand wat brabbelen.
Sorry, het is vast al 100 keer gezegd, maar wat was er met de intro?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
Beetje jammer ja van die intro..
Isabelle en Lottie gaan er volgende week dus zeker niet uit.
Dat bedoel ik ook, maar ik had geen zin om dat goed uit te leggenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, bij Nico zag je uit dezelfde opdracht steeds een ander stukje. Toen moesten ze abseilen en je zag 'm door de weken heen steeds verder abseilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |