Isabelle = paintballen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Als ik even snel de leader terughaal kan Marc-marie (vliegtuig) sowieso niet afvallen.... ik den kdat Isabelle of Gijs afvalt vanavond
Dit gedeelte was wel voorspelbaar, want anders had je zo ontzettend duidelijk geweten wie de mol níet was (die anderen hadden allemaal een naam genoemd).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:14 schreef Icaä het volgende:
Alleen Victoria liet het in het midden, zou zij er daarom nu uitvliegen?
The Bitch ookquote:
ik twijfelde of ik een w of een b zou typen.quote:
I agreequote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een flater om in de leader dingen te veraden.
Je weet dat er elk jaar een hint in het introfilmpje zit? De manier waarop het gemonteerd is?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I agree![]()
het is zo'n intelligent programma, dat ze daar nou niet aan gedacht hebben! Makers, knip voor de volgende aflevering even een nieuwe leader in elkaar waarbij iedereen al in shots is te zien die al zijn uitgezonden.
En Lottie is mijn mol.
Iemand die op de achtergrond treedt?quote:Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Is ze alsnog omgevallen zeg. Dat had ik nou niet verwacht. Nu moet ik wel zeggen dat deze laatste twee dagen erg gecompliceerd waren.
Kijk maar: één dag waren we verdeeld in twee groepjes van twee en één groep van vier. En de volgende dag in twee groepjes van drie en één groepje van twee. Hoe groot is dan de kans dat je mij aan het werk ziet? En als je me ziet, zie je me dan? Dat is ook nog de vraag natuurlijk. Maar goed, ik wil niet te ingewikkeld doen, de aandacht is al genoeg van mij afgeleid; het is tijd voor wat echte actie waar niemand omheen kan. Ik heb geen hulp meer nodig en kan het vanaf nu alleen wel af. Dankjulliewel allemaal en tot ziens Victoria.
Ze had het over dat de mol niet bij de kunstopdracht zou hebben gezeten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:24 schreef Icaä het volgende:
Maarruh, Victoria zei dat de mol in haar groepje zat. Welk groepje bedoelde ze, dat van het zingen, of dat van die pleinen? En wie zaten er precies in die groepjes? Dan kunnen we die 'uitrulen', of althans een beetje.
- zingen: Jim, Gijs, Lottie
- pleinen: sorry, weet ik niet meer precies
Nou dat was volgens mij alleen zo bij de eerste twee edities. en zo verknal je al wel een hoop spanning. kans is groot dat M-M volgende week exit gaat. Vliegtuig uit de leader zit er volgende week in...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet dat er elk jaar een hint in het introfilmpje zit? De manier waarop het gemonteerd is?
Op zich is dit best raar. Dat ze het vertelt, bedoel ik. Want dat zou dan dus inhouden dat Gijs de Mol niet meer kán zijn. Iig weten wij als kijkers dat nu dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:13 schreef Urnie het volgende:
Ze hebben toen bedacht dat ze Gijs een kans wilde geven om terug in het spel te komen. Als hij geraden werd als "Mystery Guest", mocht hij terug het spel in. Als hij niet geraden werd, moest hij inderdaad terug naar huis.
Ik ga er nu wel vanuit dat Angela de waarheid sprak natuurlijk. Ze had het ook nog over de theorie dat zij de mol was: is ook niet waar.
1. Volgorde van excecutie.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat was volgens mij alleen zo bij de eerste twee edities. en zo verknal je al wel een hoop spanning. kans is groot dat M-M volgende week exit gaat. Vliegtuig uit de leader zit er volgende week in...
De krokodil van Yvon ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Nou dat was volgens mij alleen zo bij de eerste twee edities. en zo verknal je al wel een hoop spanning. kans is groot dat M-M volgende week exit gaat. Vliegtuig uit de leader zit er volgende week in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |