dat is volgens mij altijd nog geweesr hoor. Ik dacht elise (laatste editie) die steeds verde rde berg op ging. EN bij george kan ik me ook iets herinnerenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat was volgens mij alleen zo bij de eerste twee edities. en zo verknal je al wel een hoop spanning. kans is groot dat M-M volgende week exit gaat. Vliegtuig uit de leader zit er volgende week in...
Ja mooi was datquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij zijn het 7 mollen ofzo.
Vooral Jim was op dreef vandaag... eindelijk lijkt het bij elkaar gezochte nummer te kloppen als hij "met Lottie!" hoort. Waarop ie uiteraard meteen reageert met "oh, ben jij dat..." en ophangt!!
Nee, bij Nico zag je uit dezelfde opdracht steeds een ander stukje. Toen moesten ze abseilen en je zag 'm door de weken heen steeds verder abseilen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:29 schreef RayMania het volgende:
2. Nico was steeds zelfde opdracht.
Ja! Dat heb ik bij m'n aantekeningen ook genoteerd! Erg apart vond ik dat. Maar goed, Sander was toch al niet mijn mol, dus wat dat betreft is het niks nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef marciemarcs het volgende:
Weet niet of het al gemeld is.. maar vonden jullie het rode stoplicht ook opvallend bij Marc-Marie en Sander. Marc-Marie vertelde dat hij Sander verdacht vond en meteen kwam een shot van een rood stoplicht. Misschien zoek ik er te veel achter maar ik weet het niet.
Volgens mij was de clue juist dat iedereen steeds hetzelfde filmpje had, maar dat Nico elke keer een stukje opschoof langs het touw. Maar helemaal precies weet ik het ook niet meer.quote:
Een vriendin van me mailde vandeweek een tip dat er iets gezegd wordt over 'de mol' tijdens dat stukje, maar zelf heb ik het nog niet gehoord. Misschien nog eens goed terugluisteren?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij Jim hoor je iemand wat brabbelen.
Sorry, het is vast al 100 keer gezegd, maar wat was er met de intro?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
Beetje jammer ja van die intro..
Isabelle en Lottie gaan er volgende week dus zeker niet uit.
Dat bedoel ik ook, maar ik had geen zin om dat goed uit te leggenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, bij Nico zag je uit dezelfde opdracht steeds een ander stukje. Toen moesten ze abseilen en je zag 'm door de weken heen steeds verder abseilen.
Je ziet kandidaten opdrachten doen die nog niet geweest zijn, en die niet in het voorstukje van volgende week staan. Dus die kandidaten blijven nog zeker een week, en gaan dus nog niet weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sorry, het is vast al 100 keer gezegd, maar wat was er met de intro?![]()
Je ziet alle deelnemers tijdens een opdracht. Aangezien bijvoorbeeld de opdracht die je Lottie en Isabelle in de intro ziet doen niet volgende week is, weet je dat zij er dan dus niet uit gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
volgens mij zitten hier ook 'n paar mollenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef tommy4487 het volgende:
tis trouwens onzin dat als ze gijs niet hadden geraden dat hij dat niet terug mocht komen daar is niks over gezegd
Ik heb het ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:39 schreef GHans7 het volgende:
Aargh waarom doen die dagboeken op www.wiesidemol.nl het niet goed(of ben ik de enige die daar problemen mee heeft?)
quote:Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested Url: /55djvmnd878jid879mn/db_kandidaat.aspx
--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032
quote:Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested Url: /55djvmnd878jid879mn/db_angela.aspx
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032
Je ziet wat er gaat gebeuren met de betreffende kandidaat. Je ziet dus stukken die nog moeten komen. Lottie gaat duiken, dat komt volgende week niet (daarom ok deels mijn mol btw.) Er word naar krokodillen gehengeld door Yvon (dat is volgende week) en het vliegtuigje van Marc-Marie was ook al te zien voor volgende week. Dan blijft Isabelle over met dat laser-game gedoe. De rest hebben stukjes die al geweest zijn. Daaruit kan je dus ook tijdens de executie conclusies trekken wie wel en niet wegkunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat mosten ze dan zeggen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef tommy4487 het volgende:
tis trouwens onzin dat als ze gijs niet hadden geraden dat hij dat niet terug mocht komen daar is niks over gezegd
Oké, maar laten ze in het voorstukje van volgende week dan álle opdrachten zien?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je ziet kandidaten opdrachten doen die nog niet geweest zijn, en die niet in het voorstukje van volgende week staan. Dus die kandidaten blijven nog zeker een week, en gaan dus nog niet weg.
Ik geloof het wel wat ik me kan herinneren. Je zag/ziet steeds 2 verschillende opdrachten die de volgende week zullen afgewerkt worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, maar laten ze in het voorstukje van volgende week dan álle opdrachten zien?
Nee, maar wel sommige opdrachten die nog niet geweest zijn, en die laten ze a.d.h.v. een kandidaat zien. Daardoor weet je dus dat die kandidaat nog zal blijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, maar laten ze in het voorstukje van volgende week dan álle opdrachten zien?
mijn mollen [Lottie en Jim] zaten allebei in 't zanggroepje...quote:DEZE WEEK:
De mol zijn is geen kunst aan: je stuurt ze gewoon zingend het bos in.
Dat zou wel érg dom zijn van de makers. Zet je een behoorlijk briljant spel in elkaar, maak je in dit soort dingen foutenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:45 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel wat ik me kan herinneren. Je zag/ziet steeds 2 verschillende opdrachten die de volgende week zullen afgewerkt worden.
Dat is al 5 jaar, dus om daar nu over te discussiëren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou wel érg dom zijn van de makers. Zet je een behoorlijk briljant spel in elkaar, maak je in dit soort dingen fouten
Bovendien heeft Lottie mensen verschillende parken (bossen) ingestuurd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
mijn mollen [Lottie en Jim] zaten allebei in 't zanggroepje...
en daarbij had Lottie's tekstje een dubbele bodem.............
Deels is het natuurlijk onlogisch, je kan mensen afstrepen die sowieso volgende week zullen overleven, maar het is imo deel van het spel, en deel van m'n theoriën dat Lottie de mol is.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou wel érg dom zijn van de makers. Zet je een behoorlijk briljant spel in elkaar, maak je in dit soort dingen fouten
Ergerenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:49 schreef Mip1988 het volgende:
victoria eruit [afbeelding]
nu hoef ik me alleen nog aan MM te ergeren
wat reageerde die overdreven zeg op Sander! Ik vond datie gelijk had over die spullen kopen in die winkel, ze wisten toch niet wat ze gingen maken?
leuke aflevering weer![]()
Dat is de afgelopen weken bij mij nog iedere keer geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:56 schreef Jane het volgende:
Tjonge, wieisdemol.com heeft kennelijk op dit moment even last van een enorme toestroom van users die hun theorieën willen posten. Ik kom er gewoon niet meer op.![]()
bullshit, ze waren zoweizo al te laatquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:56 schreef GHans7 het volgende:
Wat ik wel jammer vond is dat ze geld veloren uit de pot. Ok het is een duur programma, maar het einddoel word zo wel erg mager. "Saldo startkapitaal aflevering 5: ¤ 13.750
Saldo eindkapitaal aflevering 5: ¤ 12.250"
Alleen omdat Gijs niet kan rennen verliezen ze 4000 euro. Beetje scheef.
O vergeef mijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is al 5 jaar, dus om daar nu over te discussiëren.
Tja, maar ik denk dat het sowieso geen spel is waar mensen aan meedoen om miljonair te worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:56 schreef GHans7 het volgende:
Wat ik wel jammer vond is dat ze geld veloren uit de pot. Ok het is een duur programma, maar het einddoel word zo wel erg mager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |