quote:Maserati UK revealed, for the first time in the UK, the all-new 177 mph, V8-powered Maserati Trofeo Cambiocorsa race car at the Autosport International Show in Birmingham on the 9th January 2003.
Maserati makes its official return to motor racing later this year, with the launch of the Maserati Trofeo (Italian for 'Trophy') championship for identical V8 Coupe Cambiocorsa cars. The high-profile seven race series is supported by Vodafone and visits five European countries - Britain, Italy, Germany, France and Spain. Two events, in Italy and Britain, will be held in conjunction with the local Formula 1 Grand Prix, and four will be Endurance events, supporting the FIA GT Championship and German DTM series. The last race will be held with the traditional "Finali Ferrari" racing days.
There will be 26 Trofeo cars on the starting grid, and it will be possible to enter two drivers for endurance events. All the Trofeo race cars will be prepared and run directly by the Maserati factory, to guarantee technical equality and similar performance.
Built on the regular production line at Maserati's recently refurbished Modena factory, the specially developed front-engined, rear-wheel drive Coupe Cambiocorsa Trofeo weighs less, goes faster, and has even sharper responses than its sister road car.
Extensive testing of the prototype Trofeo by Ferrari F1 drivers Michael Schumacher and Luca Badoer has ensured that the specification of the 2003 race cars will offer drivers a challenging and rewarding experience and exciting racing for spectators.
All the Maserati Trofeo models are fitted with 4.2-litre engines with revised electronics to boost power output by 6% to 413 bhp. To encourage close racing, each engine is tested, and certified to produce the same power, before being sealed for the season.
The Trofeo has been put on a tough diet and stripped of the regular Coupe's air-conditioning, sound-proofing, and all non-essential accessories. Total saving is over 460 lbs, cutting the racer's weight to just 3,014 lbs. This weight-loss is achieved despite the addition of FIA-standard safety kit, and an impact-resistant 100-litre fuel tank. Mechanical changes from the road car are few - the engine is mechanically entirely standard - while other changes to make the cars race-fit include an upgraded braking system, specific damper and spring settings, racing seat, safety roll-over cage, larger diameter and wider wheels (9" x 18" front, 10" x 18" rear), slick Pirelli racing tyres and aerodynamic additions to the body.
Je wil toch niet zeggen dat je uit vrije wil naar het reserve Belgie gaat he?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
en trouwens, ik woon ook boven de rivieren
nee, ze vieren het hier gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je uit vrije wil naar het reserve Belgie gaat he?![]()
Ijsselstein - Loosdrecht is nog geen 30 minutenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee, ze vieren het hier gewoonIJsselstein
ben ik geloof ik mee bezig ja, schiet het opeesn vol in me onderrug, kan niet eens meer zitte zonder pijnquote:
Waren die dumbels toch te zwaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben ik geloof ik mee bezig ja, schiet het opeesn vol in me onderrug, kan niet eens meer zitte zonder pijn![]()
nee heeft er nix mee te maken, heb ik weleens vaker. Ook een x vlak voor het uitgaan, stond ik constant in het cafe met ongelooflijke pijn. Ben toen maar naar huis gegaan, trok het echt niet meerquote:
dat weet ikquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ijsselstein - Loosdrecht is nog geen 30 minuten
savaliquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Moet morgen ook werken op mn stage(maar wel op t filiaal bij die Savali
)
En krijg ws geen vrij voor de raimaar ik moet en zal gaan (en niet in het weekend)
Alleen de novitec compressor kitjes die hun monteren zijn leukquote:
neequote:
* hermandeperman doet dat 1x per jaar, en da's zat, onbekommerd lam zuipen en niemand die je raar aankijktquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen de novitec compressor kitjes die hun monteren zijn leuk
[..]
nee* Alfisti is niet zo'n verkleed mens
foutje, Turbo van Novitecquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Zit er dan toch een compressor op zo'n 1.8TS Savali (200pk)???
doet ik hem uploadenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:10 schreef PeuRac het volgende:
wtf, waar kan ik nog ergens uploaden?
Doen ze altijd, en niet als enigequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:19 schreef PeuRac het volgende:
is exact t zelfde, alleen heeft Sam Van Lingen z'n eigen naam erop gezet
heb er ook geen spijt van en het zal me een worst wezen wat jullie ervan vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:45 schreef ook_gek het volgende:
nee man is cool zo een tv krijg je echt geen spijt van.
A- ik heb geen 10000 euroquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:46 schreef D-Devil het volgende:
Gewoon eerlijk. Een TV hoort bij mij nog steeds geen LCD te zijn, voorlopig nog niet. Pas als we hier met HDTV werken dan heb je wat aan die enorme resoluties.
nee nu niet, misschien als ik ooit het huis uit gaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:47 schreef ook_gek het volgende:
ga je hem aan de muur hangen?
Wat zou je met die 10000 euro moeten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
A- ik heb geen 10000 euro
B- HDTV voordat ze dat in NL ontdekken ben ik alweer aan een nieuwe toe
C- ik zat op een 50 cm mono kreng te loeren
ik ga hier zeker plezier van hebben vooral als ik volgende maand m'n Mac Mini op de DVI aansluit.
Ik ben blij![]()
Niet in de folder gekekenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:55 schreef Alfisti het volgende:
Mooi dingie Jojo! Was dat dat ding wat in de folder stond? mooie prijs namelijk!
quote:
Lievvvquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:30 schreef D-Devil het volgende:
Ik blijf wakker totdat de vrouw veilig thuis is.
Lekkôrquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ola senors!
* Sjoewe gaat nog even zwijmelen op Pink Floyd
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:01 schreef Alfisti het volgende:
Als ik hem terug breng leg ik er een kalender in, ding gaat van 0 naar 100 in drie weken ofzo![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:27 schreef ook_gek het volgende:
wat voor foto,s
quote:belt een vriendin mij op met te de vraagt wat te doen tegen een kater. dus ik zeg weet ik dat heb er zelf ook 1. heb ook bijna geen stem meer
dus ik vraag het aan een gezamelijke vriendin die in utrecht woont. zegt ze weet ik veel ik heb ook een kater
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:13 schreef ook_gek het volgende:
dus ik vraag het aan een gezamelijke vriendin die in utrecht woont. zegt ze weet ik veel ik heb ook een kater
Ik zou even langs kunnen gaan natuurlijkquote:
ik ook, met die Cinq ben ik er met een beetje geluk woensdagquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Ik zou even langs kunnen gaan natuurlijk
tsssk amateur !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:10 schreef ook_gek het volgende:
nee geen foto,s. hoop ook niet dat er gisteren foto,s gemaakt zijn van mij
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
http://muppets.go.com/games/muppets-flyinggonzo.html LOL
Zoals je begrijpt hopen wij dat welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:10 schreef ook_gek het volgende:
jeeeeeeejquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:40 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een fototje gemaakt van de powerlifts.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:51 schreef Alfisti het volgende:
Outblast vs korsakoff -unleash the beast.mp3
Ouderwets stampen!
doe mij eesn sturenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Altamira - Intergalactic Breath remix van martin pieters![]()
Intergalactic dwars door lose my breath van destiny's child gemixt
Inderdaad, want ik kan hem zo snel nergens downloadenquote:
ter aanschaf van een HPE mag ik hopen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:21 schreef Fwnk het volgende:
Tis alleen maar aangifte gelukkig, ik kreeg eerder al een brief dat ik niets hoefde te betalen maar we gaan effe kijken of ik nog 4000 euro kan terugkrijgen
Je was in locomotion geweest he?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:10 schreef ook_gek het volgende:
ah! Scooter!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:26 schreef ook_gek het volgende:
niet een goedkope rip off van een 1 of ander kut dj geval die er nog eens geld aan wilt verdienen.
Nirvana vs. Destiny's Childquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:53 schreef Fugie het volgende:
2 many dj's maken altijd supervette mashups. Hebben weer nieuwe cd gemaakt geloof ik. Iets van 150 nummers op 1 cd door elkaar
Huuu peerd, daar is dimitri, Hey dimitri! "JOOOO" ik hebben ook een houseplaatje gemaakt, moejs ff luuster'n Dimitriquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:34 schreef ook_gek het volgende:
Waxattack - Yess! (I Will Be Master) Whooooooooooooooooooooooooooooooooooooot
Euromasters - Alles Naar De Klote <----Over lijp gesproken
![]()
Scooter - Move Youre Ass
"It,s nice to be importment but is more inportment to be nice"_O_ UBER TEKST
flikker op met je beuqen johquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:32 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk|CSS beuqt op: 19okt04 bassie @ 48kbps - 3s of 5m2s (22/881)
kan hem niet eesn vinden op p2pquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:08 schreef ook_gek het volgende:
Laidback Luke - Windmill Skill
dit is ook een geweldige cd![]()
Gewoon 68 nummers gebruikt he. En het is ECHT een uber lekkere CD
oldskool kan ookquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:20 schreef Fugie het volgende:
hardstyle, voor in de golf, toch sjonnie ?
2x25Watt ja..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:20 schreef Fugie het volgende:
hardstyle, voor in de golf, toch sjonnie ?
quote:
Dat is pas over dik 2 uur, knurft.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[..]
Dat is pas over dik 2 uur, knurft.
2x 50 watt en 1x 200 watt boom boom, laat die straatstenen maar trillequote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
2x25Watt ja..Nee, voor hier thuis aapje
Zeg ik dan dat je nu gaat zuipen? knurft...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[..]
Dat is pas over dik 2 uur, knurft.
me too, daarom vroeg ik ook om jullie raad, doefusquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
2x 50 watt en 1x 200 watt boom boom, laat die straatstenen maar trille
moet echt naarstig nieuwe muziek, heb al maanden dezelfde cds in de auto
boefjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef ook_gek het volgende:
ik ga volgens mij naar een verjaardag van m,n tante. En m,n neefje z,n schoonouders komen voor het eerst heb ik gehoord. DUS OP ZEKER DAT IK ER HEEN GA. Want ze gaan kijken met welke mensen ze op wintersport gaan. En het aller aller aller leukste is dat het politie agenten zijn![]()
En streng heeeel erg streng zijn die ouders![]()
ik check mijn idt magazine wel ffquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
me too, daarom vroeg ik ook om jullie raad, doefus
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:47 schreef Fugie het volgende:
nieuwe cd van pavo en de cd van seismic record zijn errug goed bevonden in idt blad
Ik heb ook nog 3 bloemenkransen maar die was ik vergeten erbij te leggen. En voor elke dag heb ik een andere fles zuipen meequote:
volgens mij mag ik vanavond niet mee van m,n moederquote:
Nee dat zal welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volgens mij mag ik vanavond niet mee van m,n moeder
Heb geen idee waarom dat is![]()
Goh! hoe zou dat nou komen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volgens mij mag ik vanavond niet mee van m,n moeder
Heb geen idee waarom dat is![]()
Erg vervelend..........quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En voor elke dag heb ik een andere fles zuipen mee.
slecht geslapen (1uur ofzo) te hard gewerkt en moet zo om 2000 al beginnen met zuipenquote:
wat voor auto?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:00 schreef PeuRac het volgende:![]()
* PeuRac heeft al lekker pannekoeken gegeten
![]()
Heb vandaag ws nog een auto verkocht ook
neej maarja al lang afgesproken......quote:
stimmtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej maarja al lang afgesproken......
ach en als eenmaal het bier er staat gaat het wel weer beter![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
slecht geslapen (1uur ofzo) te hard gewerkt en moet zo om 2000 al beginnen met zuipen![]()
Herkende je hem?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
Ben ook brak, terwijl ik voor mn gevoel niet eens zo veel heb gedaan en lang heb gewerkt.
Heb vandaag in Doetinchem nog een volledig gecamoufleerde testauto gezien![]()
Ik zal straks ff de foto's van mn telefoon halen, er is echt helemaal NIKS in te herkennen. Ikquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:22 schreef ook_gek het volgende:
zo dat was effe zwaar eten![]()
kaas fondu gebeuren als je een kater hebt![]()
dat is 1 ding wat zeker is. Ik probeer nu m,n ouders over te halen dat ik met ze mee magquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is wekl erg zwaar ja, maar dan kan je vandaag wel flink zuipeGoeie bodem is (Y)
Dan is hij wel erg goed gecamoufleerd natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal straks ff de foto's van mn telefoon halen, er is echt helemaal NIKS in te herkennen. Ik
heb 2 vrienden en mede-autokenners gebelt, die kwamen ook, maar met ons 3en kwamen we er niet uit.
vodka juquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:04 schreef Fugie het volgende:
lalalala wat gaan we drinken 7 dagen lang lalalal
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:07 schreef ook_gek het volgende:
die schoonouders waren er niet
ze komen wel een keer als er geen versiete is. Dus ik zeg. Zijn ze mensen schuw of zo
heb m,n neefje en z,n vriendin ook niet gezien. Hij was moe van werken en zij ook.
Ze is postbodedus ik zeg ja nu is m,n neef postbode aan het spelen. Hij is nu een gleuf vullen
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:12 schreef ook_gek het volgende:
m,n moeder gaf me een stoot m,n vader kwam niet meer bij m,n oom oom stikte ook bijna m,n tante zegt van jij bent niet goed! En m,n tante ( de moeder van m,n neef ) die vond hem niet leuk. En m,n oma begreep hem niet![]()
hebben we genoeg stickers en een grote vleugel om te winnen?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:28 schreef Tjabbo het volgende:
hey mensen.
druk dagje gehad. ga nu maffen,
nog ff dit posten:
http://www.reubengathrigh(...)dtheFuriousComic.htm
en weer de suup niet klaar gekregen. man wat veel werk
volgende keer het zootje maar afmonteren.
alwéér duurde het langer dan geplanned...
l8rz
quote:Op zondag 6 februari 2005 05:39 schreef Fugie het volgende:
zo, met mijn zatte kop het geilste wijf ooit laten lopen![]()
nu ga ik maar dromen erover dan, ofzo
quote:Op zondag 6 februari 2005 10:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
mij een beetje zitten smsen als je dronken bent met je schnii schnaa schnappi![]()
rechter achterlicht was ook niet helemaal je-van-het toch?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:42 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
zo maar ff de verlichting van mn bolide fixen, elke keer als ik rem, of links af sla, wordt mn linker achterlicht unit een disco licht
Goed plannetjequote:Op zondag 6 februari 2005 12:57 schreef PeuRac het volgende:
dat lijkt zo, maar dat komt omdat de rechter en linker achterlicht unit bij div lampen zijn kortgesloten. Kom anders ff helpen![]()
Die mistlampen komen wel als ik weer een keer tijd heb op een zaterdag, ergens in Maart dus pas
Leedvermaakquote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat weg![]()
ik ga kijken bij mensen die les krijgen op zo een lopende band met skiën. Altijd leuk om mensen op hun bek te zien gaan![]()
doen we wel over msnquote:Op zondag 6 februari 2005 13:15 schreef PeuRac het volgende:
hoest met mijn MutZie?
Hoiquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
ik was gister precies 55 min wakker en toen zat ik alweer aan't bier
ik ookquote:Op zondag 6 februari 2005 15:04 schreef MutZ het volgende:
[..]Ik heb het wel eens gedaan dat het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was een biertje pakken... (en ja, het werkt echt tegen een kater
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |