quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef dwerg het volgende:
Wie schreef Knockin' on heaven's door?
Ehm, George Harrison?
Die andere rebus daarentegen was hartstikke moeilijk. Maar dat kan ook komen doordat ik dat hele nummer (For America van ene Red Box) niet kendequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:45 schreef dwerg het volgende:
Je ziet twee keien van een berg afrollen en een slecht getekende man met een enorme kwast iets zwart verven. Welk nummer is dit? Hallo!!! Mijn nichtje van 10 kan zo'n rebus oplossen.
Het nummer had ik wel goed gegokt, maar ik kwam ook niet verder dan Living in a box.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Die andere rebus daarentegen was hartstikke moeilijk. Maar dat kan ook komen doordat ik dat hele nummer (For America van ene Red Box) niet kende
Ik vond Ad sterk beginnen, maar op een gegeven moment wist hij de simpelste vragen niet meer. Niet weten dat 'Teach Your Children' op 'Déjà Vu' staat, sterker nog, het door elkaar halen met het eerste CSN-album en dan nog met stelligheid ook. Nee, Ad is uiteindelijk net zo door de mand gevallen als die andere krukken. Van wie Manuela mij evenwel 100% meeviel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
En toen stond ie met één goed antwoord op kop terwijl Ad Visser al 6 goede antwoorden had gegevn.
Ja, dat het 'For America' zou worden was wel duidelijk, maar het zei me helemaal niks...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het nummer had ik wel goed gegokt, maar ik kwam ook niet verder dan Living in a box.
Nou, dat had ik allemaal mooi mis...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef GLO het volgende:
Anyway, dat moet toch een ruime zege voor de TopPop-goeroe worden, lijkt mij. Of zou bijv. Joris Linssen (zit tenslotte ook in de muziek) verborgen talenten hebben? Van Manuela zou enige substantiële kennis mij verbazen.
Ik dacht half vier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:42 schreef shredder het volgende:
Maandag wordt de popquiz het herhaald op Ned 1. Maar hoe laat?
Je bedoelt als je die dag voor het eerst eet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht half vier.
Meestal als ik onbijt kijk ik er naar.
quote:Uitzending 9 : vrijdag 1 april - Nederland 3
The Sheer
- Bart ‘Stash’ van Liemt
- Jasper Geluk
- Jorn van der Putte
- Gert-Jan Zegel
Uitzending 10 : vrijdag 8 april - Nederland 3
Team Noordzee FM
- Gordon
- Sjaak Bral
- Erik de Zwart
- Danny Gordijn
Ja goddammitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Dire Straits vond meneer maar kut muziek want ze bewegen niet op het podium
haha nu kun je het niet meer veranderen in Axelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef bigshadow het volgende:
Ad visser viel mij ook tegen, vooral dat is de naam alex rose niet wist op te noemen. Ik had hem hoger geschat, dat mister top40 jeroen won was dus nog niet eens zo onterecht (oei, wat zeg ik hier)
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha nu kun je het niet meer veranderen in Axel
Tis ook kutmuziekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Dire Straits vond meneer maar kut muziek want ze bewegen niet op het podium
En jij niet meer in Axl...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha nu kun je het niet meer veranderen in Axel
Hear! Hear!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:46 schreef NoSigar het volgende:
Op de een of andere manier heb ik echt heel erg veel moeite met Matthijs van Nieuwkerk (sp. de presentator dus).
Mwah. Dat doet me verder niks. Het beestje mag best zo'n naam hebben. Waarom niet?quote:En de term grand slam ergert me ook nogal.
Eens. Leo Blokhuis heb ik niks op tegen. Die Matthijs heeft zelf heel erg weinig verstand van popmuziek geloof ik: ik kan me een uitzending herinneren waarin hij beweerde the Clash goed te vinden om twee seconden daarna te vragen: "En wat is dat dan "the magnificent seven"? Dat hoor je te weten dan, Matthijs. Maar je lult maar wat mee hé. Zoals zovaak.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Hear! Hear!
Ik heb dat ook wel 's geroepen, maar nog nooit iemand gehoord die het met me eens is. Iedereen begint altijd over Leo Blokhuis, da dat zo'n betweter is. Onzin, ik hoor graag iemand die veel weet. Maar van Van Nieuwkerk krijg ik spontaan bultjes. Ik vind het een nare, dominante, eigenwijze, zelfingenomen man, die niet kan luisteren. Bah. Dat gezegd hebbende, heb ik mezelf wel geleerd die antipathie opzij te zetten, anders zou ik het programma ook niet kunnen kijken en trek ik dubbel aan het korste eind.
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:18 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Eens. Leo Blokhuis heb ik niks op tegen. Die Matthijs heeft zelf heel erg weinig verstand van popmuziek geloof ik: ik kan me een uitzending herinneren waarin hij beweerde the Clash goed te vinden om twee seconden daarna te vragen: "En wat is dat dan "the magnificent seven"? Dat hoor je te weten dan, Matthijs. Maar je lult maar wat mee hé. Zoals zovaak.
(tenminste, zo herinner ik het me dus, was een tijdje geleden).
Ben ook bang van niet nee...quote:Ineens kwam die op TV. Hij was geloof ik hoodredacteur geweest bij het Parool en mocht toen ineens NOVA presenteren. Is gelukkig slecht afgelopen, maar we zijn helaas nog niet van deze wandelende fles kruipolie af.
ja hij was goed, met Jimi Hendrix en Jefferson Airplane, Ik miste alleen de vraag hoe heet het album waarvan dit nummer afkomt. vraag me af of ze dat hadden geweten.quote:
Eensch, alleen de herinnering aan Starship vind ik altijd wat pijnlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ja hij was goed, met Jimi Hendrix en Jefferson Airplane,
Jij kent The Sheer niet, Tragisch,... Meer naar 3FM luisteren jongemanquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Eensch, alleen de herinnering aan Starship vind ik altijd wat pijnlijk.
De band die meedeed kende ik overigens niet. Is het iets, waar lijkt het op?
Je zou ze kunnen kennen van hun 'Set Your Smile On Fire' in de Mars-reclame van vorig jaar. Luister ernaar op hun site.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:43 schreef NoSigar het volgende:
Gelukkig luister ik al een jaar of 15 niet meer naar Hilversum drie.
Ik vond ze er wel erg uitzien als de plaatselijke rockhelden, en daar wordt ik altijd een beetje moe van. Maar wie weet,is de muziek wel leuk. Ik denk het niet aangezien ze met Blüf speelden.
Goeie omschrijvingquote:
Maandag 15:30 uur, Ned. 1quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:05 schreef Prep2Fight het volgende:
Heb alleen de laatste vragen gezien, wanneer is de herhaling?![]()
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:12 schreef Tup het volgende:
Wat wist de Sheer weinig van muziek...maar dat had ik al kunnen raden afleide van hun muziek.
slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:12 schreef Tup het volgende:
Wat wist de Sheer weinig van muziek...maar dat had ik al kunnen raden afleide van hun muziek.
gemist! Lees het nu pas en Tup die opmerking slaat inderdaad nergens opquote:
Het gaat niet om The Sheer, Tup. Het gaat erom dat jij uit een bepaalde stijl dan wel kwaliteit muziek concludeert dat de makers ervan wel te weinig van popmuziek zullen weten. Da's net zoiets als vinden dat mensen met een bepaalde huidskleur dom zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:03 schreef Tup het volgende:
Wow de Sheer-fanclub op Fok! Ik vind de muziek van de Sheer wel aardig, maar niet goed. Net als hun prestaties...
net wat ik wilde zeggen!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Het gaat niet om The Sheer, Tup. Het gaat erom dat jij uit een bepaalde stijl dan wel kwaliteit muziek concludeert dat de makers ervan wel te weinig van popmuziek zullen weten. Da's net zoiets als vinden dat mensen met een bepaalde huidskleur dom zijn.
Blijkbaar had ik wat smileys moeten gebruiken, want de opmerking ging vooral om de belabberde popkennis van de Sheer. Daar gaat dan niemand op in, maar wel op de ironische vergelijking die ik maak met mijn mening over hun muziek. Ook goed.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:24 schreef GLO het volgende:
Het gaat niet om The Sheer, Tup. Het gaat erom dat jij uit een bepaalde stijl dan wel kwaliteit muziek concludeert dat de makers ervan wel te weinig van popmuziek zullen weten. Da's net zoiets als vinden dat mensen met een bepaalde huidskleur dom zijn.
Ik bouw mijn post meestal op uit smileys, dan kan er meestal weinig fout gaan, maar wat ik er van heb gezien vond ik de kennis niet tegenvallen (1 vraag), er zijn veel slechtere kandidaten geweest. Ik heb helaas niet de hele uitzending gezien maar de meest rechtse, die had er weinig kaas van gegeten in ieder gevalquote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Tup het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik wat smileys moeten gebruiken, want de opmerking ging vooral om de belabberde popkennis van de Sheer. Daar gaat dan niemand op in, maar wel op de ironische vergelijking die ik maak met mijn mening over hun muziek. Ook goed.
Oooh. Zit dat zo? Het had idd alles uitgemaakt als je een smiley had gebruikt, ja. We kunnen toch niet ruiken dat je het ironisch bedoelt?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Tup het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik wat smileys moeten gebruiken,
Wat hadden we daarop moeten zeggen dan? Die deur staat zo wijd open dat geen mens 'm meer dichtkrijgt. Sterker nog, het is de rode draad in dit hele topic, dat al die BN'ers zo weinig weten. Daar zijn we inmiddels wel over uitgeluld. Maar als je 't per se horen wil: ja, The Sheer wist verdomd weinig. Gênant weinig. Helemaal mee eens.quote:want de opmerking ging vooral om de belabberde popkennis van de Sheer. Daar gaat dan niemand op in,
Zonder smiley zag het er ronduit reactionair uit, sorry dat ik het zeg. Vandaar dat wij als door een wesp gestoken reageerden. Bij deze mijn excuses dan.quote:maar wel op de ironische vergelijking die ik maak met mijn mening over hun muziek. Ook goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |