Lol, GLO please blaas nieuw leven in het Muziekassociatiespel, tis zo ubersaaiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Wees blij, het kost je alleen maar kromgegroeide tenen en gesprongen tanden...
Oh, OK... Ik zit meer in Muziek Trivia, vandaar. Kom je daar anders ook 's kijken?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Lol, GLO please blaas nieuw leven in het Muziekassociatiespel, tis zo ubersaai![]()
Heb het weleens geprobeerd, maar het gaat mij een beetje te snelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, OK... Ik zit meer in Muziek Trivia, vandaar. Kom je daar anders ook 's kijken?
Op dit moment niet hoor, integendeel. Waag 's een gokje: Fok! Muziek Trivia deel CCCXLVquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Heb het weleens geprobeerd, maar het gaat mij een beetje te snel
En lelijk, niet te vergeten...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:13 schreef methodmich het volgende:
Die U2-kerel was wel een zeer vaag personage, vond ik...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef dwerg het volgende:
Wie schreef Knockin' on heaven's door?
Ehm, George Harrison?
Die andere rebus daarentegen was hartstikke moeilijk. Maar dat kan ook komen doordat ik dat hele nummer (For America van ene Red Box) niet kendequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:45 schreef dwerg het volgende:
Je ziet twee keien van een berg afrollen en een slecht getekende man met een enorme kwast iets zwart verven. Welk nummer is dit? Hallo!!! Mijn nichtje van 10 kan zo'n rebus oplossen.
Het nummer had ik wel goed gegokt, maar ik kwam ook niet verder dan Living in a box.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Die andere rebus daarentegen was hartstikke moeilijk. Maar dat kan ook komen doordat ik dat hele nummer (For America van ene Red Box) niet kende
Ik vond Ad sterk beginnen, maar op een gegeven moment wist hij de simpelste vragen niet meer. Niet weten dat 'Teach Your Children' op 'Déjà Vu' staat, sterker nog, het door elkaar halen met het eerste CSN-album en dan nog met stelligheid ook. Nee, Ad is uiteindelijk net zo door de mand gevallen als die andere krukken. Van wie Manuela mij evenwel 100% meeviel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
En toen stond ie met één goed antwoord op kop terwijl Ad Visser al 6 goede antwoorden had gegevn.
Ja, dat het 'For America' zou worden was wel duidelijk, maar het zei me helemaal niks...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het nummer had ik wel goed gegokt, maar ik kwam ook niet verder dan Living in a box.
Nou, dat had ik allemaal mooi mis...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef GLO het volgende:
Anyway, dat moet toch een ruime zege voor de TopPop-goeroe worden, lijkt mij. Of zou bijv. Joris Linssen (zit tenslotte ook in de muziek) verborgen talenten hebben? Van Manuela zou enige substantiële kennis mij verbazen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |