goeiemorgen! En al helemaal klaar voor carnaval?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:24 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaaaa, nog een aantal uren aftellen (en vanmiddag/vanavond nog even naar school)
maar dan is het zover!!!!
goeiemoguh trouwens !
jeps, mn pak hangt al klaarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
goeiemorgen! En al helemaal klaar voor carnaval?
Ik heb standaard iets van 5 pakkies in de kast hangen, maar het schijnt dat ik dit jaar ook lid ben van een verenigingquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, mn pak hangt al klaar
pa en ma de deur uitgeschopt naar boven de rivieren
alleen dus hopen dat het op school vanavond wat opschiet en we op tijd naar huis kunnen
en dan een aantal dagen er flink tegen aan
jij ook al?
Das toch lache, al die kinderen in polonaise over het schoolplein, docenten die ook meedoen. Tenminste zo was het bij ons op de basisschoolquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:37 schreef creno het volgende:
wij beginnen vanavond met de prins en de raad van elf alle kroegen hier langs te gaan. (misschien vanmiddag effe langs de basisschool, kindercarnaval, maar dat is voor mij als raadslid niet verplicht)
quote:Vrijdag 4 februari 2005 - Amsterdam - De voorverkoop begint officieel pas zaterdag, maar échte U2-fans met genoeg geld op hun bankrekening kunnen nu al zeker zijn van een kaartje voor het optreden van de band op 13 juli in de Amsterdam ArenA. Via reisbureaus en internet worden al arrangementen van 225 euro aangeboden voor het concert.
Laat zien, laat zienquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:17 schreef Jerruh het volgende:
mijn pak hangt ook klaar!
ik nem wel es een foto.
*thuis*
ikke dus ook, verveel, verveelquote:If blood will flow when flesh and steel are one
Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away
But something in our minds will always stay
Stingquote:
Oooooooooooooooooooow, ben JIJ creno!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:48 schreef creno het volgende:
als je je verveeld ga je gekke dingen doen/maken.
in het kader van de zelfverheerlijking:
[afbeelding]
Inderdaad, alleen luisterde ik naar Trijntje's versie.quote:
Nu alleen nog effies regelen dat het nummer met één wordt opgehoogd... (1135 is al geweest)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:07 schreef creno het volgende:
okay ik moest hem weer effe aanpassen want ik was de link naar het vorige topic vergeten, en het plaatje werd ineens een rood kruis. Maar volgens mij is ie nu wel te zien...
Golden Sun!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een leuke rpg in final fantasy stijl voor de GBA.. nu deel 2 nog aanschaffen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is dat meer om de figuren dan het spel zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:56 schreef G_E het volgende:
[..]
Golden Sun!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoewel Fire Emblem ook heelis.
[afbeelding].
helemaal bovenaan: geel driehoekje met een uitroepteken... klick, type & waitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:59 schreef creno het volgende:
hoemoetda !
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
helemaal bovenaan: geel driehoekje met een uitroepteken... klick, type & wait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |