Wat had je gedaan dan? Geprobeerd haar te versieren in de veronderstelling dat het een jongen was met lang haar?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:01 schreef LuQas het volgende:
* LuQas heeft vrijdag gevochten met een lesbie
en ik vecht nooit...
Nee ik kreeg ruzie met haar over een sigaret die ze uit mijn mond haalde en dat vond ik niet leuk en toen begon ze te krijsen dat ik haar in haar rug had getrapt wat ik helemaal niet had gedaan...quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan? Geprobeerd haar te versieren in de veronderstelling dat het een jongen was met lang haar?
Inderdaad ja.. er zijn maar weinig echte mooie (vrouwelijk) lesbo's..quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:11 schreef Ryan_R het volgende:
Het zijn dan wel meestal die mannelijke types. Waarom geen idee.
Moet je voortaan met een bodyguard op pad op valse potten van je lijf te houdenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:16 schreef LuQas het volgende:
Lesbies worden heel vaak boos op mij. Ik heb al een paar keer ruzie met ze gekregen en ze beschuldigen me er altijd van ik op hun tenen sta of nu weer dat ik ze in hun rug trapte... het is een vloek denk ik
Dit zijn idd altijd van die mannelijke potten, met lipsticklesbo's heb ik altijd leuke gesprekken
Minstens net zo erg ja... Ik vind ze echt eng...quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:42 schreef creno het volgende:
mannelijke potten zijn net zo erg erg als vrouwelijke nichten
mee eens, in het dorp waar ik woon zijn een paar vrouwelijke, die echt heel leuk en aardig zjin (en kunnen lachen om mijn lied) er loopt ook een manwijf rond en die is not nice... ze schold me vroeger ook uit... en mijn broer ookquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:48 schreef LuQas het volgende:
[..]
Minstens net zo erg ja... Ik vind ze echt eng...
Vrouwelijke potten zijn daarentegen heel heel heel erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |