Tuurlijk, dat mag best, in normale hoeveelheden.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm... nou ja, oké
En snoepjes en extraatjes mogen nog wel, neem ik aan?
Perfect! Dankjewel voor alle infoquote:Op zondag 6 februari 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag best, in normale hoeveelheden.
Heel graag gedaan! Er is ook een apart topic over versvleesvoeding: Versvleesvoeding voor je huisdieren.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Perfect! Dankjewel voor alle info
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik krijg elke dag heel veel hondenzoenen.
Prachtig is dat!quote:Op zondag 6 februari 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geweldig om te zien hoe ze veranderd is.
Dankjulliewelquote:Op zondag 6 februari 2005 18:22 schreef CartWOman het volgende:
Gecondoleerd en veel sterkte, Bluezz lieverd.
mail...
Nee, heb zin in veel Ayla fotootjes!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Tinkerbell het volgende:
Hebben jullie zin in wat Ayla-fotootjes?
Kee, maar ik doe het wel hier hoor, dat hondenfoto-plaats-topic loop ik vast in.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:00 schreef Spindizzy het volgende:
Nee, heb zin in veel Ayla fotootjes!
Ech niequote:Op maandag 7 februari 2005 12:21 schreef Spindizzy het volgende:
Die onderste fotoWat een ontzettend leuk beest is het toch! Ruilen tegen een Smekkie en een bijna kapot piepspeeltje?
Zeker leuk beest!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:21 schreef Spindizzy het volgende:
Die onderste fotoWat een ontzettend leuk beest is het toch! Ruilen tegen een Smekkie en een bijna kapot piepspeeltje?
Hey, ik kom uit Utreg/Tolsteegquote:Op maandag 7 februari 2005 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Echt andere koek als je 40 jaar in Utreg/Lombok hebt gewoond
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:18 schreef lady-wrb het volgende:
t is hier ook heerlijk.
kan ik even een hond lenen? dan gaat deze held er een heel eind mee wandelen
Ik ben er sinds kort achter dat Casper dus op het randje nog net een middelgrote hond isquote:Op maandag 7 februari 2005 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
dus ik prefereer een niet zo grote hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |