Carnibest verkooppunten vind je hier http://www.carnibest.nl/verkooppunten.htm er is op een enkele na geen winkel die dit verkoopt. De meeste verkooppunten zijn mensen met een flink aantal vriezers en het vanuit huis verkopen.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:08 schreef Prowl het volgende:
Weet iemand een lijstje met verkoopplaatsen aangezien ik hier niks van in de winkels terug kan vinden hier in de buurt
Even een kleine aanvullig, we geven nu dus die smuldier. Er zit hier wel ergens een verkooppunt voor Carnibest maar we hadden geen mogelijkheid een afspraak te maken met die persoon.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rodi is relatief erg duur ja, ook de kwaliteit in aanmerking genomen. Ik heb wel eens een keer een vergelijking gemaakt, wil dat best opnieuw doen, maar sta nu op het punt naar school te gaan. Smuldier schijnt ook niet zo best te zijn.
Zelf materiaal halen is nog altijd het goedkoopst, maar je moet inderdaad de goeie adresjes zoeken.
Kom vanmiddag nog even erop terug, moet nu echt gaan.
Niet elke distributeur rekent precies dezelfde prijzen, maar wat wel altijd geldt is dat het goedkoper is naarmate je meer bestelt. Ik betaal ongeveer ¤ 2,50 per kilo. Mijn honden krijgen 20 gram per kilo lichaamsgewicht, maar het is met versvlees een beetje 'op het oog' voeren. Worden ze te dik, voer je minder, worden ze te mager, voer je meer.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:37 schreef hollander172 het volgende:
Even een kleine aanvullig, we geven nu dus die smuldier. Er zit hier wel ergens een verkooppunt voor Carnibest maar we hadden geen mogelijkheid een afspraak te maken met die persoon.
Hoe duur is die Carnibest eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |