Mijn idee was ook om inderdaad een poosje bij ze op de bank te gaan liggen maar toen had hij ze al boven gehaald.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
Als hij de honden beneden wil hebben, kan ie beter eerst een paar nachtjes bij ze op de bank slapen.
Nou, ik moet er wel voor naar Arnhem, maar er stopt een bus bij die mensen voor de deur, dus ik denk dat ik dan niet verdwaal ik ben niet zo'n heldquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:56 schreef Spindizzy het volgende:
Is Carnibest bij jullie makkelijk te krijgen Miss D?
Ik hoop het met je meequote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:54 schreef Spindizzy het volgende:
Vanavond bouwen we de hele slaapkamervloer om tot hondenmand. Met wat mazzel is dat dichtbij de baasjes genoeg voor ze.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:02 schreef Spindizzy het volgende:
Je weet dat Carnibest uit de vriezer komt he? Dus ik zou een koeltas met koelelementen meenemen.
Ik heb mijn katten vier maanden amper gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:46 schreef Spindizzy het volgende:
Geen idee. Ik zie mijn katten tegenwoordig nooit
Die had ik per ongeluk als gewone snoepjes voor Xena gekocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik geef ze niks tegen haarballen. Het hoort er gewoon bij. Vaseline lijkt me helemaal niet gezond voor poezebeesten eigenlijk. Is dat spul niet hartstikke giftig? Er bestaan wel kattensnoepjes (van Whiskas geloof ik) dat anti-haarbal schijnt te zijn. Had ik ooit per ongeluk gekocht maar ze moeten het niet eens.
Weet je heel zeker dat het haarballen zijn en niet iets medisch? Misschien is ze wel misselijk, vanwegen dr nieren die slecht werken, het zijn wel dr pies-filtertjes...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet het niet, maar ze geeft zo vaak over, dat haar eten dr ook niet echt in blijft zitten. soms twee keer, soms meer keer per dag.
Beide is eigenlijk niet zo'n goed idee. Als 'ie van de Carnibest goed eet, zou ik er persoonlijk geen brokken bij doen. Brokken verteren heel anders dan vers vlees en dit kan verteringsproblemen geven. Daarnaast is Carnibest volledig voer en mag je ze er nooit te veel van geven. Krijgen ze er ook nog brokken bij, dan krijgen ze te veel binnen en dat is niet goed. Wil de kat de CB niet goed eten, dan kun je er wel een tijdlang blikvoer doorheen mengen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga Yian overdoen op Carnibest en Royal Canin blokjes.
Ook niet als je hem de helft van de aanbevolen hoeveelheid vlees geeft?quote:Op zondag 6 februari 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Beide is eigenlijk niet zo'n goed idee. Als 'ie van de Carnibest goed eet, zou ik er persoonlijk geen brokken bij doen. Brokken verteren heel anders dan vers vlees en dit kan verteringsproblemen geven. Daarnaast is Carnibest volledig voer en mag je ze er nooit te veel van geven. Krijgen ze er ook nog brokken bij, dan krijgen ze te veel binnen en dat is niet goed. Wil de kat de CB niet goed eten, dan kun je er wel een tijdlang blikvoer doorheen mengen.
Ja, en in het begin zal 'ie misschien hongerig zijn (als het een vreetzak is), maar dat gaat vanzelf over. Carnibest bevat echt alles wat hij nodig heeft. De kat die bij mij CB krijgt, eet trouwens zijn dagelijks toegestane hoeveelheid niet eens altijd helemaal op, dus misschien vult het ook wel beter. Ik zou het echt gewoon op alleen CB houden, want als je beide gaat doen, weet je niet of de verhoudingen nog wel kloppen. Als je alleen CB geeft, weet je dat zeker.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook niet als je hem de helft van de aanbevolen hoeveelheid vlees geeft?
Goed dat ik het weet in elk geval, maar naar mijn idee krijgt ie dan wel heeeeeeeeeeel weinig te eten op een dag als ie alleen carnibest krijgt.
Tuurlijk, het moet voor jou toch ook leuk blijvenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
En snoepjes en extraatjes mogen nog wel, neem ik aan?
Dan nog moet ik ervoor sparenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
misschien kan je afdingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |