abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:02:02 #126
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24980216
Baaj:

Credo Mutwa's Chitauli :

Een afrkaanse "demoon" die toevallig ook in de film star wars van GEORGE LUCAS voor kwam.

Een Warrior Chitauli

De leider schijnt een derde oog te hebben, en al meer dan duizenden jaren oud te zijn. Mensen in het Christendom zouden het wellicht eerder Satan, Lucifer of Beelzebub ofzo noemen.

You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:07:52 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24980313
interresant dat wel , maar dit trolled het topic wel behoorlijk , straks gaat iedereen het weer daar over hebben en de hele discussie opnieuw , we moeten ook ooit een vooruit komen.

maar ik vind het wel interresant dus , ik raad je aan een eingen topic te maken
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:09:55 #128
94904 ExtremeKnowledge
pi_24980333
ok ok, ik zal er verder over ophouden.

Wilde even laten zien, waar Adolf nou zo graag mee wilde praten.
But now we are awake!.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:14:47 #129
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_24980404
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Je eigen ondertitel spreekt je tegen.

Wie zegt niet dat 1 van die miljoenen samenlevingen in dat heelal, telepathie, remote viewing en andere mogelijkheden (die overigens veel dieren hier op aarde ook hebben)
op de boeddhistische wijze heeft geperfectioneerd.
En men door middel van dit soort perikelen een contact kan maken.

ps: De bijbel is geschreven als onderdeel van een verspreiding van "nep-religies', om chaos te verwerven onder de mensen.

Verhalen die in de bijbel staan zijn overigens wel authentiek te verklaren.

Maar zoals Nefthys, Seth, en Osiris kinderen van Adam waren.. zo is de bijbel een onderdeel van een veel groter boekwerk.

Dit Necro boek is hele andere koek.. deze perikelen worden nog steeds gebruikt in de kringen van bijv. de Skulls& Bones groep of de Engelse druiden.

Chitauli can eat your brains out!
Die mogelijkheid bestaat, maar ik weet het niet zeker. En daar gaat het om! Ik zeg niet dat de Necronomicon nep is, maar ik zeg ook niet dat het echt is. Ik weet het gewoon niet namelijk, niemand hier weet wie het goed heeft. Ik denk dat je dat toch wel met me eens bent? Echter, ik vind het verhaal achter de oorsprong van het boek en dat het door Abdul Alhazred geschreven zou zijn niet geheel ongeloofwaardig, ik vind het beter klinken imo dan het verhaal van Lovecraft. Maar nogmaals, ik kan het niet zeker weten dus ik ga hier ook niet mijn mening als waarheid verkondigen en dat andermans meningen maar niet kloppen. Dat is namelijk wel wat er over en weer gebeurd, wat jammer is want zo kun je geen inhoudelijke gezonde discussie houden. En volgens mij was dat de bedoeling van de TS?
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_24980466
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

donder jij maar op dan , je staat namelijk nu gewoon bewust dit topic te flamen en ik heb geen zin daarin.
, doei.
Baaj in de site die je opgegeven hebt staat dat de hele site fictie is
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:38:44 #131
94904 ExtremeKnowledge
pi_24980699
Komop beessie google zegt je dan toch meer!

http://www.reanimator.8m.com/experiment17.html

http://www.beyondweird.co(...)imon%20Version).html

De Geschiedenis van het boek der doden vanaf ong. 1000 v christus:

http://www.nyarlathotep.de/necro04_zeit.htm

[ Bericht 33% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 08-02-2005 00:46:46 ]
But now we are awake!.
pi_24980804
quote:
experiment 17 een film van Crawling Chaos Pictures de makers van H.P. Lovecraft's Nyarlathotep oe dit wil ik zien
beestje is fan van goedkope horor

en waarom is het ineens gespeld als "necronom icon" ?
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_24983552
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
maar over de originele NECRON OMICON DIE BERICHTE OVER ANDERRE WEZENS OP AARDE EN WEL HEEL WAT MEER EN NEE MIJN CAPS ZIT NIET VAST IK HOUD MIJN SHIFT TOETS INGEDRUKT OMDAT MENSEN ER DAN WAT MOEILIJKER OVERHEEN LEZEN.
en waaruit blijkt dan dat er een versie van de necronomicon was voordat Lovecraft erover begon???
Is er een 19de eeuwse(of liever nog oudere) bron die daarover bericht?

en ik zit nog steeds te wachten op een afbeelding van die dino's waar jullie het steeds over hebben, dan weten we allemaal waar we het over hebben
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24986057
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Je eigen ondertitel spreekt je tegen.

Wie zegt niet dat 1 van die miljoenen samenlevingen in dat heelal, telepathie, remote viewing en andere mogelijkheden (die overigens veel dieren hier op aarde ook hebben)
op de boeddhistische wijze heeft geperfectioneerd.
En men door middel van dit soort perikelen een contact kan maken.
ten eerste hebben we nog niet eens 1 andere samenleving in het heelal naast de onze ontdekt dus om te gaan roepen over miljoenen is vrij voorbarig, natuurlijk is de kans groot dat er ander leven is maar om er zomaar vanuit te gaan is vrij irrationeel.

Daarnaast heb je het over telepathie en remote viewing, beide onderwerpen die dusdanig gedebunkt zijn en waar absoluut geen enkel credible bewijs voor is, beetje goedgelovig van je.
quote:
ps: De bijbel is geschreven als onderdeel van een verspreiding van "nep-religies', om chaos te verwerven onder de mensen.
aha. en dit weet je door?

persoonlijk dacht ik altijd dat het gewoon het manifest van een op hol geslagen sekte was.
pi_24986123
het is echt ongeloofelijk wat voor onzin mensen geloven. zeker in de 21ste eeuw met de staat van onze technologie en wetenschap. ach ja, sommige mensen zijn nou eenmaal niet in staat tot kritisch denkwerk.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:43:26 #136
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_24986748
quote:
jup het past nog stees in de verzonnen wereld beschreven in de op
Dit is, naar mijn idee, gewoon een stukje geschiedenis hoor..
http://www.crystalinks.com/thule.html
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_24987191
Hier een pagina met een aantal links over de necronomicon...

Wel gemaakt door iemand die Lovecraft als bedenker ziet.. (er is dan ook geen enkele aanwijzing dat het anders is)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:01:04 #138
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:12:52 #139
104091 ttboy
pi_24988647
Hier even een interessante quote. Twee punten vielen mij op. Namelijk dat Paus Gregorius IX het boek verbannen heeft in 1232, daar moeten dus bewijzen voor zijn. En ten tweede dat de Bibliothèque Nationale in Parijs en de British Museum in Londen beiden een kopie hebben uit respectievelijk de 17e en de 15e eeuw. Beiden veel ouder dus dan Lovecrafts versie. Ook hiervoor moeten er bewijzen zijn dat beide insituten een kopie hebben. Eén van deze bewijzen zou al de theorie finaal onderuithalen dat Lovecraft de enige echte auteur is van de Necronomicon. Ik dus even zoeken en hoop ze te kunnen plaatsen hier. Lees ondertussen even de quote eventueel:
quote:
Condemned and destroyed by the Church, only five copies of the Necronomicon are known to exist today, although an unknown number of copies may still be held in private collections. Copies that reach the open market are usually purchased by libraries or private collectors who appreciate the book only for its rarity, or possibly for its blasphemous nature and wicked reputation. The resultant increase in value has driven the price beyond the range of most serious students of the occult. Few can afford to obtain their own copies of this dark and powerful book, and, given the value and fragile conditions of the existing copies, few public institutions allow unrestricted access.
The documented extant copies are all Latin versions, four from the surreptitious 17th-century Spanish printing and the fifth a single surviving specimen of the fine 16th-century German edition. The four remnants of the edition printed in Spain are presently held in the collections of the Bibliotheque Nationale in Paris, the Miskatonic University Library in Arkham, the Widener Library at Harvard, and the library of the University of Buenos Aires. The precious single copy of the edition printed in Germany resides in the British Museum in London.

Although the last known copy in Greek is believed to have perished in flames during the chaos of the Salem witch trials in Massachusetts, rumors of other Greek copies occasionally surface. The most recent of these claimed that a copy was owned by the New York artist Richard Upton Pickman. If true, the book apparently disappeared along with the artist in 1926.

Handmade copies of the Dee version, most of them damaged and incomplete, are still occasionally unearthed. The most recent find was made by Miskatonic University, which now has a nearly complete Dee Necronomicon in its enviable collection. The decidedly less rare Sussex Manuscript also can be found in Miskatonic's collection and in many other large libraries as well. It is generally believed that no copies of the Arabic original have survived to the present day, although persistent rumors suggest that a copy surfaced in San Francisco shortly before the disastrous earthquake and fire of 1906. The claim that an Arabic copy is part of the collection in the British Museum has been recently disproved.
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_24989046
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dit is, naar mijn idee, gewoon een stukje geschiedenis hoor..
http://www.crystalinks.com/thule.html
dat is ook geschiedenis ja maar in combi met necronomicon is het fictie
pi_24989090
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:12 schreef ttboy het volgende:
Hier even een interessante quote. Twee punten vielen mij op. Namelijk dat Paus Gregorius IX het boek verbannen heeft in 1232, daar moeten dus bewijzen voor zijn. En ten tweede dat de Bibliothèque Nationale in Parijs en de British Museum in Londen beiden een kopie hebben uit respectievelijk de 17e en de 15e eeuw. Beiden veel ouder dus dan Lovecrafts versie. Ook hiervoor moeten er bewijzen zijn dat beide insituten een kopie hebben. Eén van deze bewijzen zou al de theorie finaal onderuithalen dat Lovecraft de enige echte auteur is van de Necronomicon. Ik dus even zoeken en hoop ze te kunnen plaatsen hier. Lees ondertussen even de quote eventueel:
[..]
mij valt de plaatsnaam Arkham op en Miskatonic University
pi_24989091
quote:
KNIP

Lees je geplaatste quote nog eens goed na...
quote:
The documented extant copies are all Latin versions, four from the surreptitious 17th-century Spanish printing and the fifth a single surviving specimen of the fine 16th-century German edition. The four remnants of the edition printed in Spain are presently held in the collections of the Bibliotheque Nationale in Paris, the Miskatonic University Library in Arkham, the Widener Library at Harvard, and the library of the University of Buenos Aires. The precious single copy of the edition printed in Germany resides in the British Museum in London.
De vet gedrukte versie zul je dus nooit vinden... Al kun je het hier misschien vragen....

En dat zegt genoeg denk ik over de overige versies....

Nog een linkje over lovecraft en de necronomicon...
http://www.hplovecraft.com/creation/necron/
C. Sagan
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:54:03 #143
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24989252
quote:
[..]
Hmm, dat is wel een goede. Nu heb ik niet zoveel verstand van boek verbanningen maar het schijnt dat die lijst pas in 1559 voor het eerst opgesteld is.
http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Index-Expurgatorius

Even verder Googlen dus maar weer.

Edit
Lijst (waarschijnlijk) gevonden.
Ik kan daar eigenlijk niets in vinden over de necronomicon, maar misschien kijk ik verkeerd.
http://www.aloha.net/~mikesch/ILP-1559.htm#Publishers

[ Bericht 11% gewijzigd door Knarf op 08-02-2005 16:04:21 ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:43:33 #144
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24990460
bedankt ttboy voor het een beetje weer op de rails zetten van dit topic
en wil Beestje nu mijn topic even uittieven zodat we hier een fatsoenlijke conversatie kunnen hebben zonder al jou gordelposts ertussen door , dank je.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 19:10:33 #145
104091 ttboy
pi_24991723
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:42 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Lees je geplaatste quote nog eens goed na...
[..]

De vet gedrukte versie zul je dus nooit vinden... Al kun je het hier misschien vragen....

En dat zegt genoeg denk ik over de overige versies....

Nog een linkje over lovecraft en de necronomicon...
http://www.hplovecraft.com/creation/necron/
Euh....ja...die namen vielen mij dus ook op (als zijnde waarschijnlijk fictieve namen). Het haalt de geloofwaardigheid van de tekst wel een beetje onderuit, maar toch kan er ondanks die misinformatie er een bron van waarheid in zitten. En om maar eens te 'bewijzen' dat Lovecraft aardig goed was in het verdraaien van waarheden bewijst dit maar eens al te meer:
quote:
Frequently, Lovecraft made reference to ancient, mouldering tomes that contained secrets man was not meant to know. Most of these were fictional, but a few of them were “legitimate” occult works. By mentioning factual and fictional documents in the same context, this helped to make the false books seem real. Lovecraft made only brief mentions of these books, primarily to add atmosphere, and rarely described them in any detail.
Tsja...ook niet echt goed voor zijn geloofwaardigheid.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:20:27 #146
94904 ExtremeKnowledge
pi_24992064
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:59 schreef lawine2 het volgende:

[..]

ten eerste hebben we nog niet eens 1 andere samenleving in het heelal naast de onze ontdekt dus om te gaan roepen over miljoenen is vrij voorbarig, natuurlijk is de kans groot dat er ander leven is maar om er zomaar vanuit te gaan is vrij irrationeel.

Daarnaast heb je het over telepathie en remote viewing, beide onderwerpen die dusdanig gedebunkt zijn en waar absoluut geen enkel credible bewijs voor is, beetje goedgelovig van je.
[..]

aha. en dit weet je door?

persoonlijk dacht ik altijd dat het gewoon het manifest van een op hol geslagen sekte was.
Ten eerste heeft de India Daily al 6 maal alien contact bevestigd, en ook de chinese authoriteiten bevestigen dit.

Ten tweede, remote viewing is door de Amerikanen 20 miljoen dollar ingestoken, geloof me, dit werkt.. ik doe het zelf ook.

Ten derde, je gezwam over de bijbel, bewijsbaar is dit door de Egyptische synchrone geschiedenis, de Vrijmetselaars - dierenring / keltisch kruis. Het laatste avondmaal van leonardo.. de andere volken in die buurt, die ook in Jahweh de vulkaangod geloofden, enz enz enz.

Paus = BAAHL de god van de zon en de christelijke antichrist.

probeer me niet tegen de spreken, InFIdel !

Anders vernietig ik de kwantiteit en de kwaliteit van je perceptie, stop ik je in een grote schelp.

Zoals bepaalde mensen dit al millenia doen.

Zie hier het effect.

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 08-02-2005 21:05:43 ]
But now we are awake!.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:00:27 #147
94904 ExtremeKnowledge
pi_24992370
LOVECRAFT IS NIET DE BEDENKER VAN NECRO OMICRON
But now we are awake!.
pi_24992474
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 20:20 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Ten eerste heeft de India Daily al 6 maal alien contact bevestigd, en ook de chinese authoriteiten bevestigen dit.

Ten tweede, remote viewing is door de Amerikanen 20 miljoen dollar ingestoken, geloof me, dit werkt.. ik doe het zelf ook.

Ten derde, je gezwam over de bijbel, bewijsbaar is dit door de Egyptische synchrone geschiedenis, de Vrijmetselaars - dierenring / keltisch kruis. Het laatste avondmaal van leonardo.. de andere volken in die buurt, die ook in Jahweh de vulkaangod geloofden, enz enz enz.

Paus = BAAHL de god van de zon en de christelijke antichrist.

probeer me niet tegen de spreken, InFIdel !
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Ik ben niet bekend met de india daily maar als ze dit 'bevestigt' dan is het pulp. de chinese authoriteiten hebben dit helemaal niet bevestigd, het feit dat de amerikaanse regering er in het verleden geld heeft ingestoken bewijst niks, jij kan het al zeker niet en als zolang je beweert het te kunnen eis ik bewijs, de rest van wat je zegt is niet eens coherent.

voor mensen als jij is maar een titel te bedenken:

dinsdag 8 februari 2005 @ 21:12:00 #149
94904 ExtremeKnowledge
pi_24992567
verplaats jezelf naar http://www.foxkids.nl

of begin te lezen

voor mensen als jou is maar 1 woord te bedenken:

www.watbenjedan.nl

De India Daily, alsmede de Chinezen hebben dit wel degelijk bevestigd, en India verwacht voor 2012 klaar te zijn met haar Anti Zwaartekracht Project

Ik heb echt medelijden met je, dat je alleen westerse kranten serieus neemt, hahaha

Remote viewing, jij kan het al zeker niet? wie the fuck ben jij man, ik kan je het complete handboek vestrekken en het je in 5 dagen leren, IDIOOT

De rest van wat ik zeg is niet eens coherent? komop, zeg nou eerlijk, je weet de betekenis van dat woord NIET!

Mensen als jij beledigen de belangrijkste regel van Plato, en daarmee de wetenschap.

Conclusies uit het niets, conclusies op het niveau van de gemiddelde nederlander.. die gemiddelde nederlander met het iq maarliefst 10 punten hoger dan dat van een varken.

[ Bericht 11% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 08-02-2005 21:33:19 ]
But now we are awake!.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:16:01 #150
94904 ExtremeKnowledge
pi_24992623
India daily, speciaal voor de lawines der idioterij:

http://www.indiadaily.com/editorial/12-19c-04.asp
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo