Ja dat kanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
erg leuk![]()
kan het zijn dat deze me bekend voorkomt?
Je bedoelt: je drukt gewoon op het knopje als je denkt dat het goed isquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:13 schreef Ouwesok het volgende:
als je het uitschrijft klinkt het nog vrij ingewikkeld ook
Dank je, is het misschien handig om het diafragma in te stellen op een klein cijfer zodat er zoveel mogelijk scherp is?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:13 schreef Ouwesok het volgende:
Het beste is inderdaad om in dit soort gevallen je statief thuis te laten. Je scoort meer wanneer je flink mobiel bent en snel kunt anticiperen en je ook vooral snel kunt verplaatsen.
Omdat het carnaval is laten we de ruis de ruis en schroeven we de gevoeligheid flink op. Als een non-SLR lastig gaat doen met zijn AF is het inderdaad een mogelijkheid om handmatig scherp te stellen, tenzij dat zo omslachtig gaat dat het nog trager is dan AF.
Als het dan toch met AF moet zorg dan dat je steeds bij je AFvenster een goed detail hebt waar je camera scherpte op kan vinden. Datgene waarop je de camera laat scherpstellen is niet per definitie je onderwerp, maar kan ook iets zijn dat op gelijke afstand staat, maar toevallig wel goede lijnen of contouren heeft. Met half ingedrukte onstspanner richt je dan vervolgens op je onderwerp en drukt hem op het goeie moment doorals je het uitschrijft klinkt het nog vrij ingewikkeld ook
Awww, die is echt heel schattigquote:
Morgen....Delftquote:
Ja scheetje he? Ik heb nog een foto van de hele familie olifant, maar ja...ik weet niet of de hele familie er blij mee is als ie op het net verschijnt, dus helaas doe ik die maar niet.quote:
Is ook vast minder schattigquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja scheetje he? Ik heb nog een foto van de hele familie olifant, maar ja...ik weet niet of de hele familie er blij mee is als ie op het net verschijnt, dus helaas doe ik die maar niet.
helemaal nietquote:
* PdeHoog is het eens met Sokquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Fraaie kleuren, alleen een beetje druk in de omgeving. Een uitsnede waarbij de rest van de mensheid wegvalt zou een aanzienlijke verbetering zijn.
Enneh......550 hoeft in dit geval niet, alleen om dit ding te laden kan ik mijn ADSL-touwtje als straalikachel gebruiken.....
Dat werkt juist weer averechts. De scherptediepte is op een non-SLR al zo groot dat je zelfs bij volle opening flinke reserves hebt. Bovendien zou het jammer zijn als je bij de scherpstelling reserves inbouwt in de vorm van scherptediepte, die je dan vervolgens verspeelt door lange belichtingstijden. Voor de AF gewoon goed zoeken naar bruikbaar contrast.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, is het misschien handig om het diafragma in te stellen op een klein cijfer zodat er zoveel mogelijk scherp is?
Ok, ga ik proberen. Als er wat toonbaars bij zit laat ik het wel zien morgenavondquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat werkt juist weer averechts. De scherptediepte is op een non-SLR al zo groot dat je zelfs bij volle opening flinke reserves hebt. Bovendien zou het jammer zijn als je bij de scherpstelling reserves inbouwt in de vorm van scherptediepte, die je dan vervolgens verspeelt door lange belichtingstijden. Voor de AF gewoon goed zoeken naar bruikbaar contrast.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok, ga ik proberen. Als er wat toonbaars bij zit laat ik het wel zien morgenavond
Ik weet het. Zon wilde niet echt meewerkenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke foto's Rewimo. Er zitten er wel een paar bij die genomen zijn met flink tegenlicht waardoor je eigenlijk niet goed meer ziet wat het nu zou moeten zijn
Tsk...belachelijk hoor, dat die niet eens wilde luisterenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het. Zon wilde niet echt meewerken
Dat heet tegenwoordig Versatel. Eigenlijk zou het ook Versatelondergangen Deel III moeten zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het. Zon wilde niet echt meewerken
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
helemaal nietik heb een schattige familie
![]()
qltel en ik zijn het erover eens. Jij bent gekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:37 schreef Ouwesok het volgende:
Dat heet tegenwoordig Versatel. Eigenlijk zou het ook Versatelondergangen Deel III moeten zijn
en het Versatelletje in huis
En daar kom je NU pas achterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:Jezus
Je moet met vrouwen ook IEDER woord wegen
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
qltel en ik zijn het erover eens. Jij bent gekNou ja, prettig gestoord eigenlijk meer
En dan ben ik nog niet eens ongesteld!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jezus
Je moet met vrouwen ook IEDER woord wegen
Dacht het nietquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dacht het nietWe bevestigden het alleen nog eens tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |