Geef eens een goede reden waarom die NIET vol zou komen vandaag? Sterker nog...daar hoef je geen uur over te doen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig
Nog 7 foto's over op m'n rolletje, wie weet krijg ik die vandaag nog vol
Denk het wel......gaan wequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das wel een idee
schijnt daar de zon ook?
En dat beraad schiet maar niet opquote:
heb ik wat gemist, bezoek gehad toen ik dromenland wasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:18 schreef Oceanonix het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe lens.
sorry voor de late reactie maar dit is de eerste keer in 36 uur dat ik fok weer van dichtbij zie![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:30 schreef Ouwesok het volgende:ik zit gelukkig in een uitgesproken CVO
die omgeving eindigt dat wel redelijk abrupt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alhier schijnen er toch een paar hardnekkige karnemelkvierders rond te hangen
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat beraad schiet maar niet op
Shark.Bait en Xil lijken wel op vrouwen![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
Shark.Bait en Xil lijken wel op vrouwen![]()
tis werkelijk nooit goedquote:
Lijkt me goed planquote:
Actief? Nee hoor....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef Xilantof het volgende:
heeft men vakantie, wilt ie actief zijn
neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
Lijkt me goed plan
je kent nog een vrijgezellige vrouw?
quote:
Ik ga straks (Mits ik mijn fiets weer heb) even lekker op padquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Actief? Nee hoor....
Leuke dingen doen?
edit: misschien straks maar toch naar Hoek van Holland....leuke zonsondergangen fotograferen
quote:
* PdeHoog heeft net zijn saldi bekekenquote:
Op die baan ga ik zeker een keer rijden. Een paar jaar terug was ik al eens twee weken in Rusland om te trainen (en mensen bezoeken), daar ook nog wat koersjes gereden. Ging niet slecht toen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:43 schreef Borelius het volgende:
Vandaag schaatswedstrijden in Moskou, dat was wel wat voor Ivo geweest om heen te gaan!
De Zenitar staat al nieuw bij www.rugift.com voor 129 dollar. Moet dus voor onder de 100 euro te vinden zijn in Mülheim of Houten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Is inderdaad een Fisheye.
In de voormalige Sovjetunie weten ze prima hoe je een fisheye in elkaar zet, en de fisheyes van daar zijn erg betaalbaar. Voor alle gangbare kleinbeeldvattingen heb je bijvoorbeeld de Zenitar 16mm voor ergens rond de 150 eur. De Zodiak waarmee deze opname is gemaakt is een tikje duurder tegenwoordig, kost echter nog altijd 10% van het eerstvolgende alternatief voor middenformaat.
ben er nog niet helemaal uit of ik dit als een compliment moet beschouwen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:36 schreef De_Warme_bakker het volgende:
gister oppassen, en die gast (nooit eerder gezien) leek qua alle uitspraken en uitstraling héél erg op bowiefan
alleen was dees níet grappig...
Ok, dan bestel ik het wel per postquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft net zijn saldi bekeken
Een ritje naar Den Ham zit er ff niet in. Denk dat ik dat ff uitstel tot de week voor Emmen
.
ik heb wel gister allemaal mooie multomap-dingen gekocht om negatieven in op te bergen![]()
vriendin moest oppassen, en ik ging mee. Ik kende die mensen natuurlijk niet, en toen kwam hij van de trap af, en hij leek op jou. En hij was niet grappig, terwijl ik jou wel grappig vind, dus in the end is het wel een complimentquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:34 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ben er nog niet helemaal uit of ik dit als een compliment moet beschouwen.
je mag het sowieso ff uitleggen; jij moet oppassen op iemand die op mij lijkt, maar je kent hem niet![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
vriendin moest oppassen, en ik ging mee. Ik kende die mensen natuurlijk niet, en toen kwam hij van de trap af, en hij leek op jou. En hij was niet grappig, terwijl ik jou wel grappig vind, dus in the end is het wel een compliment
foto.....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vriendin moest oppassen, en ik ging mee. Ik kende die mensen natuurlijk niet, en toen kwam hij van de trap af, en hij leek op jou.
zal wel aan dat kind gelegen hebben.... (of aan z'n vrouwquote:En hij was niet grappig, terwijl ik jou wel grappig vind, dus in the end is het wel een compliment
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:55 schreef Bowiefan het volgende:
hoe kan iemand die op mij lijkt nou niet grappig zijn![]()
Dat zijn details.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:35 schreef Bowiefan het volgende:
Mogguuhhhh all
[..]
heb ik wat gemist, bezoek gehad toen ik dromenland was
* Bowiefan links kijkt
neuhhh stapel glas ligt hier nog
we gaan meetenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
we zien elkaar vast wel weer eens, neem ik hem dan wel mee
Ze heeft wel hoofdpijn nu, hoofd op de rand auch...quote:
Die moet wel eng dun zijn, en die gasten maar juichen...zij staat daar met bonkende hoofdpijn..lol...maffe lui.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je ziet haar naar haar achterhoofd grijpen. Dat ze door die ring past zeg!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:33 schreef Ouwesok het volgende:
Die was om door een ringetje te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |