Ik heb hetzelfde probleem eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:48 schreef Xilantof het volgende:
ik zie hier een zonnetje, en ik voel een drang tot fotografie.... maar wat...
eerst maar even goed wakker worden.
vervelend is dat zegquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem eigenlijk
fotnaliX-wannabequote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:07 schreef Bowiefan het volgende:
hij is een beetje.... eeh scheef?
Carnavalsoptochtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:48 schreef Xilantof het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Carnavalsoptocht
Heb ik tenminste iets te doen tijdens die ellende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:30 schreef Ouwesok het volgende:ik zit gelukkig in een uitgesproken CVO
Ik ook gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 7 foto's over op m'n rolletje, wie weet krijg ik die vandaag nog vol![]()
Is inderdaad een Fisheyequote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fisheye lens?
Die dingen zijn tof! Die foto ook trouwens!
Meijendelquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:48 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Mooie foto Sok die van die bomen![]()
Geef eens een goede reden waarom die NIET vol zou komen vandaag? Sterker nog...daar hoef je geen uur over te doen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig
Nog 7 foto's over op m'n rolletje, wie weet krijg ik die vandaag nog vol
Denk het wel......gaan wequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das wel een idee
schijnt daar de zon ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |