Hee! Die wou ik ook noemen, maar dan als middenvelder van mijn all time favoriete team, het AZ van 1980quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
Jan Peters, later speler van Feijenoord en Oranje was mijn jeugdheld.
Wat heeft Ali Ibrahim De Graafschap gebracht, behalve dat ene moment in de Arena?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef Tiemie het volgende:
ik kan niet kiezen, maar spelers als rob Matthaei, stefan postma, hazem emam, ali ibrahim, eric viscaal, jantje vreman, eric redeker maken een goede kans. [afbeelding]
Maar zo kan ik nog een uur doorgaan...
Dat is een andere Jan Peters die natuurlijk beter was dan mijn Jan Peters die van jou scoorde ooit twee keer op Wembley tegen Engeland in de legendarische wedstrijd uit 76. Twee passes van Cruijff. Eén van de beste wedstrijden die Nederland ooit heeft gespeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Hee! Die wou ik ook noemen, maar dan als middenvelder van mijn all time favoriete team, het AZ van 1980
Of is dat een andere Jantje Peters?
Even een toelichting hierop:quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan niet kiezen. Er zijn wel meer favoriete spelers, maar deze 2 steken er toch boven uit.
Romario de Souza Faria en Luc Nilis.
Geweldige voetballers
Kan jij ook jouw keuzes nog even wat verduidelijken?quote:
Tja, ik vind dat ik toch een speler moet kiezen die ik zelf heb zien spelen. Ik kom sinds '92 ofzo bij Ajax en heb Petterson en Bergkamp dus nog wel meegemaakt, maar toch op een andere manier dan Jari.quote:
Motivatie?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef pushmybutton het volgende:
JOHN DE WOLF!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
verder zuigt feyenoord btw
Romario is de beste spits die we ooit gehad hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij ook jouw keuzes nog even wat verduidelijken?
sensatie vooralquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft Ali Ibrahim De Graafschap gebracht, behalve dat ene moment in de Arena?
Ik heb guus nooit een officiėle wedstrijd zien spelen, dan wordt het een beetje lastig om hem als favoriete speler te noemen, maar er zijn nog veel meer spelers die in dat rijtje zouden kunnen hoor.quote:Ik snap trouwens niet dat je niet voor Guus Hiddink kiest
Uitleg/motivatie?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Zzyzx het volgende:
Dejan Curovic / Vitesse
Nu staat er een beter Heerenveenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:03 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben nooit echt blind fan van een bepaalde speler geweest, maar Igor Korneev vond ik toch wel briljant. Toen hij eens geblesseerd was liep hij rondjes op ons gymveld naast de school. Terwijl wij aan het gymmen waren natuurlijk een praatje maken. "Come on guys, I gotta train." Jah hij maakte graag even tijd voor zijn fans.
Hij was eigenlijk te goed voor Heerenveen. Wat een team stond er toen, achterin Hansma en Tobiasen als toppers, Korneev op het middenveld, Talan op rechts en Tomasson in de spits. Naief en aanvallend voetbal, soms briljant, soms met 8-3 verliezen van Ajax.
quote:
Met andere woorden: niet alleen namen opnoemen, maar probeer ook even te vertellen waarom je voor die speler van je club kiest?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Cultheld zie mijn openings post.Ik zou willen dat er meer werd verteld mar wie ben ik ?
Held.quote:
Heeft hard geknokt om er weer bovenop te komen en ik mag zijn spel type graag zien, n echte spits. (ja zijn er wel meer maar dan heeft dit topic ook geen zin meer).quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: niet alleen namen opnoemen, maar probeer ook even te vertellen waarom je voor die speler van je club kiest?
Dan neem ik Finidi toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:50 schreef keeper het volgende:
...
Hoewel Finidi op charme een goede tweede is. Ik vergeet nooit dat stukje in dat voetbalprogramma op Nederland 2, waarin hij met Hans Kraay Jr en Jari ging ijshockeyen.
quote:
Wat vind je nu van m dan? oa bij de bbc?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
Bij FCDB heb ik er geen om eerlijk te zijn maar Arsenal wel.
Ian Wright,beroep;cultheld.
Geen verdere uitleg bij nodig bij deze speler.
Fantastische elegante speler die jarenlang de baas was op het madrileense middenveld. Veel mooie herinneringen en prijzen aan overgehouden, met als hoogtepunt z'n passeerbeweging met de hak tegen Manchester op Old Trafford. Helaas heeft ie na z'n vertrek nooit meer z'n niveau van weleer kunnen halen, is nu wel weer terug in Madrid en speelt nu bij het team van de veteranen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:47 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Fernando Redondo (Real Madrid)
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Het gaat dus om je eigen favorieten. Mooi.
Ajax: Maxwell, Dani, Ibrahimovic, Mido, Pienaar.... Vijf toppers en persoonlijke favorieten, maar de grootste Ajacied is voor mij toch uiteraard Marco van Basten, net voor Rijkaard en Bergkamp.
FC Porto: Deco en Fernando Couto
ASWH: Johan Sturrus
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:09 schreef golfer het volgende:
Graag een verhaaltje en een motivatie erbij zetten als je een naam noemt, anders wordt het weer alleen een namen-opsomtopic.
Zie als voorbeeld de OP en de post van Suijk.
Misschien wel maar het voetbal van dat team was frisser en enthousiaster. De supporters lieten zich toen ook makkelijker verbazen, het is nu allemaal wat verwend natuurlijk. Speelt ook mee. Tomasson was toen nog geen schwalbekoning, Tobiasen was nog gewoon fit en en blok beton achterin, Hansma de leider achterin en Korneev de ultieme technicus.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu staat er een beter HeerenveenHuntelaar, Bruggink, Hanson, Väyrynen, Yildirim, Radomski, Sikora als supersub, Rose als wissel, Vandenbussche etc.
hahaha dat plaatjequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef pushmybutton het volgende:
JOHN DE WOLF!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
verder zuigt feyenoord btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |