abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25131888
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:14 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Niemand deed zijn schoenen uit toen ik op JFK was (Delta Airlines terminal). Met welke maatschappij vloog je? Elke maatschappij heeft een andere terminal, misschien dat daar het verschil in zit.
Was ook geen jfk bij mij, waar dat gebeurde..maar newark
pi_25135255
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:00 schreef Buck_Turgidson het volgende:
WOOHOO!! Ik ga dus een maand naar de Us in augustus. En daarbij doen we ook new york aan voor 5 dagen. Heb er nu al zin in in!!

Oh en Jeroenus. We blijven slapen in Het milford plaza voor 40 euro per nacht. Dus die 100 euro in je OP klopt niet. We zijn dan wel met zijn 4en. Als je in je eentje ben kom je boven de 100 en met zijn 2en zit je aan de 60-70 P.P.

Nogal een verschil met het aantal personen dus.
wow hey, 4 personen totaal 160,
ik was in mn eentje op "tussenstop" daar vanuit een half jaar nieuw zeeland, maar ik was idd iets van 90 euro kwijt
och, het was leuk daar
-
pi_25135928
nog een paar leftovers van mij trip

1.

2.

3.

4.

5.

6.
pi_25139692
Mooie foto's man!! Vooral 2 vind ik erg mooi. Heb je 3 en 5 ook op achtergrond formaat?? 1024 * 768??
  vrijdag 18 februari 2005 @ 07:15:11 #180
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25139714
En 1 is mooooi, met die boot
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25139733
nice pics
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 18 februari 2005 @ 11:39:50 #182
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25142323
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef berc het volgende:

[..]

heb ook gehoord dat veel amerikanen New York graag van amerika willen scheiden en het liefst ver de zee in douwen omdat ze een hekel hebben aan die stad die zich zo progressief gedraagt ( en gelijk hebben die ny-ers, stomme amerikanen)
kvindt het echt kortzichtig om stomme amerikanen te zeggen. Heel europa doet dat al en ik wordt er gewoon een btje ziek van. Eerst was het nog het land waar iedereen van droomde, maar nu omdat bush aan de macht is, zijn het opeens allemaal kut amerikanen. Btje scheef allemaal. En toch lijkt het of we allemaal op amerika willen lijken. Alles om je heen is zowat amerikaans, maar dan tegelijkertijd zeggen dat amerika kut is vindt ik gewoon dom.

Maar lijkt me raar dat de amerikanen van nyc afwillen, het is immers het financiele hart van amerika, zoniet de wereld. Maar als ze het echt niet willen, ja dan kunnen ze het net zo goed terug geven aan de stichters van New Amsterdam Boston is trouwens nog progressiever d8 ik dan ny, dus dan zouden zie de ook in zee moeten gooien met nog een groot gedeelte van de east coast.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 11:49:34 #183
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25142506
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:28 schreef matthijst het volgende:
Komop man; ze hebben die vliegtuigen zwaar misbruikt om er ladingen vrijheidsbeperkende regeltjes doorheen te drukken. Hou het volk bang....
en jij gelooft alles wat micheal moore zegt? Is precies het zelfde als sommige amerikanen die alles geloven wat bush zegt
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_25142683
Wat ik nog altijd frappant vind, zijn mensen die roepen: "Het lijken wel Amerikaanse praktijken" of "Straks krijgen we Amerikaanse praktijken". Vaak wanneer het over geweld en criminaliteit gaat.
Maar tegelijk denk ik altijd bij mezelf: Maar wij zijn toch het land waarbij een 'bijna-premier' (Fortuyn, de Volkskrant berichte die ochtend nog dat hij nr. 1 was in de peilingen) en een filmmaker binnen een tijdsbestek van twee jaar zijn vermoord. De laatste politiek getinte moord is van de periode rond Kennedy.
Maar wij zijn ook het land met alle verdeeldheid en de niet werkende multiculti, waar het in NY wel lukt. Ook zijn wij het land dat een stel domme aso's (Tokkies) tot nationale helden bombarderen. Meerdere miljoenen mensen die er telkens naar keken, dit geld ook voor elke idiote reallife soap op de tv.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_25151833
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 11:39 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

kvindt het echt kortzichtig om stomme amerikanen te zeggen. Heel europa doet dat al en ik wordt er gewoon een btje ziek van. Eerst was het nog het land waar iedereen van droomde, maar nu omdat bush aan de macht is, zijn het opeens allemaal kut amerikanen. Btje scheef allemaal. En toch lijkt het of we allemaal op amerika willen lijken. Alles om je heen is zowat amerikaans, maar dan tegelijkertijd zeggen dat amerika kut is vindt ik gewoon dom.

Maar lijkt me raar dat de amerikanen van nyc afwillen, het is immers het financiele hart van amerika, zoniet de wereld. Maar als ze het echt niet willen, ja dan kunnen ze het net zo goed terug geven aan de stichters van New Amsterdam Boston is trouwens nog progressiever d8 ik dan ny, dus dan zouden zie de ook in zee moeten gooien met nog een groot gedeelte van de east coast.
het is heel kortzichtig ja, het was ten eerste niet helemaal serieus bedoelt en ik zeg het helemaal niet omdat bush president is en omdat ik een beetje wil meelopen met europa, maar bedoelde ermee dat ik het fijn vind dat de ny-ers zich een beetje aan de linkse kant bewegen. Word een beetje moe (en dat begon wel bij bush) van die amerikaanse trekken om zich tegen het homohuwelijk te verzetten en moeilijk doen over abortus. (met stomme amerikanen wees ik eigelijk gewoon het kleine groepje echte domme amerikanen (die zich zogenaamd aan hun stomme geloof moeten houden enzo) maar dat wil niet zeggen dat in vergelijking met mijn vorige post ik heel amerika in 1 hokje stopt)

je moet ook geen conclusies trekken over dingen wat ik niet gezegt heb. heb nooit gezegt dat ik amerika kut vind ik vind het geweldig, ik ben er al jarenlang 'fan' van. Ik hou van al die lekkere amerikaanse dingen en ben blij dat bepaalde dingen ook hier naar toe komen.

en om gewoon conclusies te trekken over dingen die niet geschreven zijn of alles even serieus nemen vind ik gewoon dom
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:10:47 #186
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25152152
quote:
en jij gelooft alles wat micheal moore zegt? Is precies het zelfde als sommige amerikanen die alles geloven wat bush zegt
Wie heeft het over Michael Moore dan?
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:43:17 #187
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25152788
heh laten we het gewoon gezellig houden en over NYC als reisbestemming praten
als we ze nodig willen discussieren over Amerika zelf dan zullen we ergens anders een topic moeten open. Dit is een reisforum en deze discussies gaan weinig over het reizen zelf. En ja ik ben er zelf ook schuldig aan en zal er ook nu mee ophouden

Ik ga dus van de zomer naar NYC voor een week, nog iemand tips voor een goedkoop hotel in manhattan?
The line is a dot to you!
pi_25152986
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef kepler het volgende:

Ik ga dus van de zomer naar NYC voor een week, nog iemand tips voor een goedkoop hotel in manhattan?
Zit ook even te kijken om van de zomer een weekje naar NY te gaan. Kwam terecht bij het carter hotel 250 West 43rd Street.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:59:06 #189
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25153197
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:50 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Zit ook even te kijken om van de zomer een weekje naar NY te gaan. Kwam terecht bij het carter hotel 250 West 43rd Street.
ik zit nu bij St James te kijken. Ligt vlakbij broadway en kost met vier personen 950 euro voor 7 nachten. Maar misschien dat het nog goedkoper kan
pi_25153304
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:59 schreef kepler het volgende:

[..]

ik zit nu bij St James te kijken. Ligt vlakbij broadway en kost met vier personen 950 euro voor 7 nachten. Maar misschien dat het nog goedkoper kan
Is dat per persoon?

Ben je van plan je tickets los te kopen? Zit namelijk nog te twijfelen of ik alles apart ga regelen, of via bijv. langhout een stedenreis te boeken.
pi_25155907
quote:
Eerst was het nog het land waar iedereen van droomde, maar nu omdat bush aan de macht is, zijn het opeens allemaal kut amerikanen. Btje scheef allemaal
Het was ook al een dom en ongezellig volk voordat Bush aan de macht kwam al weten ze wel hoe ze moeten stemmen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25155931
Broadway plaza is een mooi hotel op 10 minuten lopen van 5th avenue
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25156098
quote:
ik zit nu bij St James te kijken. Ligt vlakbij broadway en kost met vier personen 950 euro voor 7 nachten. Maar misschien dat het nog goedkoper kän
Broadway plaza Hotel www.broadwayplazahotel.com biedt voor 1244 dollar een kamer voor 7 nachten met 4 personen aan in juli.

Misschien is dat iets? Ik vond het in iedergeval een goed hotel.
pi_25156111
Een suite is ongeveer 200 dollar duurder
  zaterdag 19 februari 2005 @ 02:45:50 #195
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25157142
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:04 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Is dat per persoon?

Ben je van plan je tickets los te kopen? Zit namelijk nog te twijfelen of ik alles apart ga regelen, of via bijv. langhout een stedenreis te boeken.
per persoon ik ben maar een student. Dit is het bedrag per kamer voor vier personen

ik denk dat ik het niet veel goedkoper kan krijgen. Ik ga na NYC nog 3 weken naar canada en heb het geregeld via een reisburo. Maar vrienden die alleen meegaan naar NYC gaan geloof ik via OAD boeken. Scheelt best een hoop geld
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:26:41 #196
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_25165138
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:31 schreef Copycat het volgende:
Wat raar, komrad. Bij onze aankomst werd van iedereen een foto en vingerafdrukken genomen. En met mijn blonde haar en blauwe ogen zie ik er niet bepaald 'oosters' uit. Zou het per luchthaven verschillen misschien? Lijkt me ook stug, trouwens.
Ik heb de laatste 2 keer dat ik in NY was ook de gehele procedure doorlopen, incl. foto en vingerafdrukken, maar het was zo gepiept in mijn beleving. Ik had geen last van 'extra' controles, ook al heb ik een flink aantal stempels in mijn paspoort, waaronder van islamitische en andere als minder veilig beschouwde landen. Maar types die er wat exotischer uitzagen dan mij hadden daar wel degelijk last van, heb ik gezien. Vrolijk word je er niet van, maar ik kan het ook wel een beetje begrijpen, die veiligheidsmaatregelen.

Als je wat meer moeite hebt om bepaalde landen binnen te komen ivm bepaalde stempels van landen waar je eerder bent geweest, dan kan je een extra paspoort aanvragen. Het is een ingewikkelde procedure, maar ik ken iemand die bijvoorbeeld zowel islamitische landen als israel en de usa regelmatig aandoet en hij heeft er veel baat bij.

Overigens, de schoentjes moesten bij mij ook uit, maar dat gebeurt tegenwoordig op meer bestemmingen. Naar Indonesie bijvoorbeeld.
Ik had deze veiligheidscontroles trouwens de laatste 2 keer (schoenen 3 keer)naar NY, bij verschillende maatschappijen maar altijd op JFK.

[ Bericht 10% gewijzigd door merdeka op 19-02-2005 18:32:17 ]
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_25181924
Hey peopletjes,

t'is ff geleden dat ik hier was. Maarja, je kent het wel. Druk druk druk.

In oktober is het weer zover. Domie gaat weer naar NY. Mijn eerste trip (vorig jaar) is zo ontzettend goed bevallen dat ik dit jaar weer terugga en wel in oktober. Ik hoop net het begin van het NBA seizoen mee te maken. Heb vorig jaar de NY Mets gezien, maar dat honkbalspelletje is me toch een beetje te traag.

Ik heb een kamer geboekt in Belvedere Hotel op 48th Str. Iemand al eens overnacht in dat hotel??
pi_25184931
Waarom ga je terug?

Er zijn meer dan voldoende leuke steden met NBA teams.

Dat noem ik nu geld verspilling
  zondag 20 februari 2005 @ 23:41:13 #199
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25186767
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:10 schreef het volgende:
Waarom ga je terug?
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:56 schreef Domie het volgende:
Mijn eerste trip (vorig jaar) is zo ontzettend goed bevallen dat ik dit jaar weer terugga en wel in oktober.
@DiegoArmandoMaradona: jij gaat toch neem ik aan ook vaak in dezelfde kroeg bier drinken? Is dat dan ook zonde van je geld?
pi_25186783
Om dat de meeste van ons NYC een erg vette stand vinden diego armando enzo
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')