Was ook geen jfk bij mij, waar dat gebeurde..maar newarkquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:14 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Niemand deed zijn schoenen uit toen ik op JFK was (Delta Airlines terminal). Met welke maatschappij vloog je? Elke maatschappij heeft een andere terminal, misschien dat daar het verschil in zit.
wow hey, 4 personen totaal 160,quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:00 schreef Buck_Turgidson het volgende:
WOOHOO!! Ik ga dus een maand naar de Us in augustus. En daarbij doen we ook new york aan voor 5 dagen. Heb er nu al zin in in!!
Oh en Jeroenus. We blijven slapen in Het milford plaza voor 40 euro per nacht. Dus die 100 euro in je OP klopt niet. We zijn dan wel met zijn 4en. Als je in je eentje ben kom je boven de 100 en met zijn 2en zit je aan de 60-70 P.P.
Nogal een verschil met het aantal personen dus.
kvindt het echt kortzichtig om stomme amerikanen te zeggen. Heel europa doet dat al en ik wordt er gewoon een btje ziek van. Eerst was het nog het land waar iedereen van droomde, maar nu omdat bush aan de macht is, zijn het opeens allemaal kut amerikanen. Btje scheef allemaal. En toch lijkt het of we allemaal op amerika willen lijken. Alles om je heen is zowat amerikaans, maar dan tegelijkertijd zeggen dat amerika kut is vindt ik gewoon dom.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef berc het volgende:
[..]
heb ook gehoord dat veel amerikanen New York graag van amerika willen scheiden en het liefst ver de zee in douwen omdat ze een hekel hebben aan die stad die zich zo progressief gedraagt ( en gelijk hebben die ny-ers, stomme amerikanen)
en jij gelooft alles wat micheal moore zegt? Is precies het zelfde als sommige amerikanen die alles geloven wat bush zegtquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:28 schreef matthijst het volgende:
Komop man; ze hebben die vliegtuigen zwaar misbruikt om er ladingen vrijheidsbeperkende regeltjes doorheen te drukken. Hou het volk bang....
het is heel kortzichtig ja, het was ten eerste niet helemaal serieus bedoelt en ik zeg het helemaal niet omdat bush president is en omdat ik een beetje wil meelopen met europa, maar bedoelde ermee dat ik het fijn vind dat de ny-ers zich een beetje aan de linkse kant bewegen. Word een beetje moe (en dat begon wel bij bush) van die amerikaanse trekken om zich tegen het homohuwelijk te verzetten en moeilijk doen over abortus. (met stomme amerikanen wees ik eigelijk gewoon het kleine groepje echte domme amerikanen (die zich zogenaamd aan hun stomme geloof moeten houden enzo) maar dat wil niet zeggen dat in vergelijking met mijn vorige post ik heel amerika in 1 hokje stopt)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:39 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kvindt het echt kortzichtig om stomme amerikanen te zeggen. Heel europa doet dat al en ik wordt er gewoon een btje ziek van. Eerst was het nog het land waar iedereen van droomde, maar nu omdat bush aan de macht is, zijn het opeens allemaal kut amerikanen. Btje scheef allemaal. En toch lijkt het of we allemaal op amerika willen lijken. Alles om je heen is zowat amerikaans, maar dan tegelijkertijd zeggen dat amerika kut is vindt ik gewoon dom.
Maar lijkt me raar dat de amerikanen van nyc afwillen, het is immers het financiele hart van amerika, zoniet de wereld. Maar als ze het echt niet willen, ja dan kunnen ze het net zo goed terug geven aan de stichters van New AmsterdamBoston is trouwens nog progressiever d8 ik dan ny, dus dan zouden zie de ook in zee moeten gooien met nog een groot gedeelte van de east coast.
Wie heeft het over Michael Moore dan?quote:en jij gelooft alles wat micheal moore zegt? Is precies het zelfde als sommige amerikanen die alles geloven wat bush zegt
Zit ook even te kijken om van de zomer een weekje naar NY te gaan. Kwam terecht bij het carter hotel 250 West 43rd Street.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef kepler het volgende:
Ik ga dus van de zomer naar NYC voor een week, nog iemand tips voor een goedkoop hotel in manhattan?
ik zit nu bij St James te kijken. Ligt vlakbij broadway en kost met vier personen 950 euro voor 7 nachten. Maar misschien dat het nog goedkoper kanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:50 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Zit ook even te kijken om van de zomer een weekje naar NY te gaan. Kwam terecht bij het carter hotel 250 West 43rd Street.
Is dat per persoon?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit nu bij St James te kijken. Ligt vlakbij broadway en kost met vier personen 950 euro voor 7 nachten. Maar misschien dat het nog goedkoper kan
Het was ook al een dom en ongezellig volk voordat Bush aan de macht kwam al weten ze wel hoe ze moeten stemmen.quote:Eerst was het nog het land waar iedereen van droomde, maar nu omdat bush aan de macht is, zijn het opeens allemaal kut amerikanen. Btje scheef allemaal
Broadway plaza Hotel www.broadwayplazahotel.com biedt voor 1244 dollar een kamer voor 7 nachten met 4 personen aan in juli.quote:ik zit nu bij St James te kijken. Ligt vlakbij broadway en kost met vier personen 950 euro voor 7 nachten. Maar misschien dat het nog goedkoper kän
per persoonquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Is dat per persoon?
Ben je van plan je tickets los te kopen? Zit namelijk nog te twijfelen of ik alles apart ga regelen, of via bijv. langhout een stedenreis te boeken.
Ik heb de laatste 2 keer dat ik in NY was ook de gehele procedure doorlopen, incl. foto en vingerafdrukken, maar het was zo gepiept in mijn beleving. Ik had geen last van 'extra' controles, ook al heb ik een flink aantal stempels in mijn paspoort, waaronder van islamitische en andere als minder veilig beschouwde landen. Maar types die er wat exotischer uitzagen dan mij hadden daar wel degelijk last van, heb ik gezien. Vrolijk word je er niet van, maar ik kan het ook wel een beetje begrijpen, die veiligheidsmaatregelen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:31 schreef Copycat het volgende:
Wat raar, komrad. Bij onze aankomst werd van iedereen een foto en vingerafdrukken genomen. En met mijn blonde haar en blauwe ogen zie ik er niet bepaald 'oosters' uit. Zou het per luchthaven verschillen misschien? Lijkt me ook stug, trouwens.
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:10 schreef het volgende:
Waarom ga je terug?
@DiegoArmandoMaradona: jij gaat toch neem ik aan ook vaak in dezelfde kroeg bier drinken? Is dat dan ook zonde van je geld?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:56 schreef Domie het volgende:
Mijn eerste trip (vorig jaar) is zo ontzettend goed bevallen dat ik dit jaar weer terugga en wel in oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |